Hey Chris!
Welkom terug van vakantie! En dan meteen met goed nieuws!
Zwanger zonder kwaaltjes kan zeker!
Ik had de eerste zwangerschap ook al voor de test kwaaltjes (lees liep al te spugen : dochter ), met de 2de zwangerschap pas vanaf 8 weken kwaaltjes en niet hoeven spugen (zoontje) en deze zwangerschap alweer voor de test en flink ziek (nu nog).
Dus ik ga je gewoon feliciteren hoor!
Hartelijk gefeliciteerd. En zo snel alweer. Er breekt nu wel weer een hele spannende tijd voor jullie aan he! Ik duim heel hard voor jullie dat het deze keer wel een hele mooie afloop heeft.
Lies; dus nog steeds zo ziek? Bah! Kan me voorstellen dat je dat nu wel beu bent! Ik ben pas 13w4d en ben het ziek zijn ook al wel beu, maar stel me maar in op nog een week of 6-7.
Bij mijn dochter werd dat na 20 weken namelijk wel minder.
Sterkte met de zware laatste loodjes!
En dat geld natuurlijk ook voor jou Janien.
Edith; jammer die negatieve test. Hopelijk mag jij je ook weer snel tot de zwangere rekenen.
Met mij dus op zich alles prima.
Voel me wel flink ziek en heb erg weinig energie.
Heb er sinds donderdagavond ook een blaasontsteking bij. Heb een fikse kuur gekregen, nu maar hopen dat die goed z'n werk doet.
Ben inmiddels 6 kilo afgevallen (wat in mijn geval wel gunstig is, het enige voordeel van ziek zijn tijdens de zwangerschap) en hoop dat ik later in de zwangerschap niet teveel aan kom.Volgende week naar de VK en dan gaan we naar het hartje luisteren, begin het nu wel weer spannend te vinden hoor! Zo vol vertrouwen al ik met de eerste 2 zwangerschappen was, zo onzeker ben ik nu. Na de laatste echo dacht ik van die onzekerheid af te zijn, maar helaas. Die eerste echo deze ronde heeft er toch flink ingehakt. Maar goed, ik moet gewoon uit blijven gaan van het goede. Zeker zoalng ik zo ziek blijf, toch?!?
Daarnaast heb ik het idee dat ik mijn baarmoeder al kan voelen (maar door die dikke speklaag van mezelf weet ik dat niet helemaal zeker, hihihihi) dus het buikje groeit. En ook dat is natuurlijk wel een goed teken.
Groetjes Suus