Derde kindje deel 3

Hoihoi, ben ik weer!

Vanochtend naar de DA gefietst en CB met indicator gehaald. Test gedaan - duurde 100 jaar voordat ZWANGER verscheen en toen nog eens 200 jaar en toen verscheen 2-3 weken! Zou wel kloppen want ik zit nu 2 weken en 2 dagen na mijn ei. Maar ik vind het zo gek dat ik niets voel? Maar zoals jullie schreven kan dat dus blijkbaar best maar voor mij lijkt het daardoor helemaal onwerkelijk.... Durf nog niet al te blij te zijn - nog maar even afwachten of ik "iets" ga voelen.....

Trouwens, was nog even benieuwd. Iemand schreef eerder al eens op het forum dat je met een ovulatietest ook een zwangerschapstest kan doen (maar niet andersom) omdat het molecuul dat in het LH hormoon zit voor je eisprong ook in het HCG zou zitten. En inderdaad! Ook vette streep op de ovulatietest. Geinig......

@Edith, wat een gek gedoe met jouw ongi! Kan me voorstellen dat je er helemaal van in de war raakt. Vandaag toch maar goed aan de klus zodat voor je vermoedelijke ei morgen het leger alvast klaarligt!

Overigens heb ik pas helder slijm ná mijn eisprong. Schijnbaar weten de zaadjes zich tog een weg te banen door de "gewone" afscheiding (hihi, wat een praat...). Ook ditmaal kennelijk want geklust dag voor mijn ei! Overigens heb ik inderdaad een negatieve zwangerschapstest gehad paar weken na mijn curretage (was jouw tip - heb ik braaf opgevolgd haha)

@ Lies, wat balen dat je zo misselijk bent! Ik was bij mijn vorige zwangerschap ook zo misselijk dus ik begrijp heel goed hoe ellendig je je kunt voelen! Je wilt helemaal niet ziek zijn maar gewoon jezelf weer zijn. Ik duim voor je dat het sneller dan over 9 weken over is!

Liefs, Chris

@ Jolanda: fijn dat je straks toch voor een derde mag gaan. Ben je goe dopgeknapt van de darmoperatie? Kan best pijn doen, toch?

@Lies: nog maar 9 weken. Wat klinkt dat dichtbij! Maar dan zit je inderdaad in de zware laatste loodjes. Trek je het een beetje met de warmte?

@Janien: voor jou ook al de echte zware laatste loodjes. Jammer dat je je energie niet kunt verdelen, he. Dan moet je wel kiezen waar je je energie aan besteed. Volgens mij lijkt mij tegen die tijd de babykamer ook leuker dan werken met die warmte.

@Chris!!!!! Gefeliciteerd! Wat bijzonder dat je zo snel al weer zwanger bent. En nu maar heel hard duimen dat het nu wel goed gaat. En ja, je kunt heel goed zwanger zijn zonder kwaaltjes. Had ik bij alle 4 de keren. Pas de week erna, of daarna begonnen de kwaaltjes bij mij.

Hier groeit en bloeit alles prima. Vorige week controle bij de vk met mijn zoontje erbij. Hardstikke leuk. Morgen de 20-weken echo. Ik vind het wel heel spannend deze keer. Jullie horen het wel morgen. Of iets later, want ik ben morgen weg.

Verder hebben we een heerlijk weekje gekampeerd. Wat een weer! Geweldig. Dit was een heerlijk toetje op de zomer.

GreetZ

gisteravond negatieve test hoor.
Pfff, wat maak ik m'n hoofd gek op deze manier...
Ga nu de boel maar wat los laten .
over een paar maanden pas zwanger worden zou plantechnisch gesproken ook beter uitkomen.
Dan draait volgend jaar mijn bedrijfje al een paar maanden en kan ik iemand inhuren.
Als ik nu zwanger word zou het precies rond de overname zijn...maar ja. ga het ook niet bewust uitstellen hoor.

Lies en Janien, heel veel sterkte met deze laatste loodjes. Hm, ben niet eens jaloers meer. hoogzwanger zijn met de hitte van afgelopen weken lijkt me geen pretje...
Respect hoor!
Liefs,
Edith

Hey Chris!
Welkom terug van vakantie! En dan meteen met goed nieuws!
Zwanger zonder kwaaltjes kan zeker!
Ik had de eerste zwangerschap ook al voor de test kwaaltjes (lees liep al te spugen : dochter ), met de 2de zwangerschap pas vanaf 8 weken kwaaltjes en niet hoeven spugen (zoontje) en deze zwangerschap alweer voor de test en flink ziek (nu nog).
Dus ik ga je gewoon feliciteren hoor!
Hartelijk gefeliciteerd. En zo snel alweer. Er breekt nu wel weer een hele spannende tijd voor jullie aan he! Ik duim heel hard voor jullie dat het deze keer wel een hele mooie afloop heeft.

Lies; dus nog steeds zo ziek? Bah! Kan me voorstellen dat je dat nu wel beu bent! Ik ben pas 13w4d en ben het ziek zijn ook al wel beu, maar stel me maar in op nog een week of 6-7.
Bij mijn dochter werd dat na 20 weken namelijk wel minder.
Sterkte met de zware laatste loodjes!
En dat geld natuurlijk ook voor jou Janien.

Edith; jammer die negatieve test. Hopelijk mag jij je ook weer snel tot de zwangere rekenen.

Met mij dus op zich alles prima.
Voel me wel flink ziek en heb erg weinig energie.
Heb er sinds donderdagavond ook een blaasontsteking bij. Heb een fikse kuur gekregen, nu maar hopen dat die goed z'n werk doet.
Ben inmiddels 6 kilo afgevallen (wat in mijn geval wel gunstig is, het enige voordeel van ziek zijn tijdens de zwangerschap) en hoop dat ik later in de zwangerschap niet teveel aan kom.Volgende week naar de VK en dan gaan we naar het hartje luisteren, begin het nu wel weer spannend te vinden hoor! Zo vol vertrouwen al ik met de eerste 2 zwangerschappen was, zo onzeker ben ik nu. Na de laatste echo dacht ik van die onzekerheid af te zijn, maar helaas. Die eerste echo deze ronde heeft er toch flink ingehakt. Maar goed, ik moet gewoon uit blijven gaan van het goede. Zeker zoalng ik zo ziek blijf, toch?!?
Daarnaast heb ik het idee dat ik mijn baarmoeder al kan voelen (maar door die dikke speklaag van mezelf weet ik dat niet helemaal zeker, hihihihi) dus het buikje groeit. En ook dat is natuurlijk wel een goed teken.

Groetjes Suus

chris gefeliciteerd wat goed zeg ik hoop dat dit kindje lekker lang in je buik mag blijven zitten :p

hier gaat alles redelijk wel misselijk en moe maar nog wel te doen as vrijdag moet ik naar de vk voor intake en dan maken we een afspraak voor een echo nog eventjes geduld nog want bij de vk kunnen ze het hartje toch nog niet vinden ben dan pas 8 weken en4 dagen

groetjes loes

Goedemorgen meiden!

Gisterochtend en deze ochtend toch een beetje brak na het opstaan maar echt misselijk kan ik het nog niet noemen (gelukkig). Toch blijf ik het gek vinden dat ik niet echt "iets" merk van deze zwangerschap. Maar ja, misschien hang ik over een paar weken welk uur over de pot (ook geen aansprekend idee....)

@Greet, hoe was je 20-weken echo gisteren? Alles goed? Ben erg benieuwd!

@Suus, ja ik kan me erg goed indenken dat je toch onzeker bent. Na die afschuwelijke week die je door hebt moeten maken na die foute beoordeling van die muts en de helaas frequent voorgekomen MK's op dit forum zit de schrik er natuurlijk best in. Of misschien moet ik zeggen, ben je je meer bewust van het feit dat je helaas geen garanties hebt dat zwangerschappen als "vanzelf" goed gaan. Maar als je zo misselijk bent en je baarmoeder groeit zou ik me niet al teveel zorgen maken hoor!

@Loes, leuk hoor een eerste bezoek aan de vk. Krijg je dan de week erop een echo? Hier doen ze met 9 weken een termijnecho - kan je het hartje in ieder geval toch zien!

Liefs, Chris

Terug
Bovenaan