Derde kindje deel 3

weet ff niet meer wie het vroeg, maar ja, een soort van wachtweken voor mij.
Denk afgelopen maandag ei te hebben gehad. wel wat steken. Maar geen transparant slijm, zoals ik meestal heb. Wel hele week ochtenmisselijk, maar maandag nog neg test??!!! Affijn, snap er niks meer van....
Eerste werkweek zit er op na de vakantie. Kreun, was knetterdruk. Meteen alle vakantiegevoel kwijt!!!
gelukkig op vrijdag altijd vrij.
Lekker morgen naar de bieb met de kinderen. Mijn oudste is 6 en net naar groep 3. leert nu lezen en vindt de boekjes die we thuis hebben veeeeel te simpel.
SNIF, wat worden ze snel groot he?

@Astrid: of we allemaal twee kids hebben??? hahahah, nu al zw schaps dementie?? de titel is niet voor niks: derde kindje!!!!!
eigenlijk in januari of zo begonnen als clubje van meiden die twijfelden over wel of niet een derde te proberen. En nu al een paar bijna uitgerekend!!
Lies, nog ff meid!!

Edith

Astrid,

Welkom.

Wij kletsen al vanaf januari met een groepje.
Af en toe komen en gaan er mensen, maar we hebben nu sinds een tijdje een redelijk vast groepje.
Is erg leuk om alles mee te maken met elkaar.
Helaas veel miskramen, maar ook zwangerschappen die al redelijk vergevorderd zijn.
Ik was als eerste zwanger en ben 8 oktober uitgerekend. We hadden op het vorige forum een heel mooi lijstje.
Zou handig zijn om zoiets weer te hebben.

Groet,

Janien

Zwanger:
Janien -...jr -...(kids) - uitgerekend 8 okt
Lies - ...jr - ... - uitgerekend 25 okt
Loes - ....jr - ... 3 en 5 - uitgerekend....
Greet - ...jr - .... - uitgerekend ...
Astrid - ....jr - jongen en meisje - uitgerekend ...

Wachtbankje:
Edith - 38 jr - 2 dochters (4 en 6) - NOD 8 sept - ronde 2 na 2 mk

Hier een beginnetje, vul maar aan...
Mooi tabelletje lukt niet maar je kunt het wel knippen en plakken. toch handig...

Zwanger:
Suus - .....jr - .....- uitgerekend

Wachtbankje:

Sorry Suus!!!!! Nog iemand vergeten???
Hm telaat en te moe om dit goed te doen...;-(

AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGHH

vergeet ik Chris weer, grrrrrrrr. en Jolanda, maar die moet nog even rust nemen. maar anders ben ik de enige op het wachtbankje, snif.hihi

Zwanger:
Chris - ....jr - .... - uitgerekend.....

Wachtbankje:
Jolanda- ...jr - .... - nog ff bijkomen van OK!

Zwanger:
Lies - 39jr - dochter (8), zoon (3) uitgerekend 25 okt
Chris - ....jr - .... - uitgerekend.....

Wachtbankje:
Jolanda- ...jr - .... - nog ff bijkomen van OK!

Janien ik moet nog twee weken werken en ik heb zeker nesteldrang. Ik ben nogal van het plannen dus de babykamer is af alleen nog een hemeltje en dan ben ik er. Geboortekaartje is af, ik moet alleen nog alles gaan wassen.Ik slaap zo slecht dat ik alleen maar bezig ben met bevallen en de baby krijgen. Ik wil zo graag weten hoe hij eruit ziet.
Ik moet nog ruim 8 weken maar ik hoop wel dat ie eerder komt. Volgens de laatste echo wordt hij 7 pond dat is in ieder geval mijn kleinste baby na een 8 en 9 ponder. Hij is nog niet ingedaald dat maakt wel dat ik nauwelijks lucht heb. Het lastigste was dit keer de naam van de baby. Ik mocht uiteindelijk beslissen en ik heb gekozen voor de naam waarvan ik zeker weet dat mijn overleden moeder het zo'n leuke naam vond omdat ik die naam bij Julian (mijn eerste zoon) al heel graag wilde en mijn moeder toen ook heel enthousiast was. Zonder moeder zwanger te zijn is best emotioneel op zijn tijd. Nou succes allemaal het is weer een heel verhaal.
Liefs
Lies

Hoi Astrid,

Doordat het forum nu zo rottig is geworden ben ik minder aanwezig. Daarnaast had het even geduurd voordat ik het topic vond, en toen ik hem vond spraken er allemaal onbekende meiden met elkaar, dus wilde me er niet meer in mengen. Vooral omdat die meiden dus net een miskraam hebben gehad en ik natuurlijk alweer zwanger was.

Maar leuk dat je me hier hebt gevonden!
Wat leuk zeg! hartelijk gefeliciteerd! Alweer 9 weken zwanger dus. Hoe voel je je?
Veel last van kwaaltjes?
Van mij ben je dus al op de hoogte. Wat een gedoe zo in het begin, maar nu heel gelukkig en blij dat het toch zo heeft mogen zijn!
En blijf gewoon ook lekker hier kletsen. Is hier ook een hele leuke club meiden!

Groetjes Suus

Christina; Ja, ge het nu maar echt geloven! En 3x is echt wel scheepsrecht! Deze keer gaat het echt allemaal goed komen.
Wanneer wil je het de kinderen vertellen?

Greet; wat fijn, die goede 20 weken echo. Nu toch wat meer gerustgesteld? Ik kijk er ook echt naar uit hoor. Is toch ook een heel belangrijke echo.
Ben af en toe ook onzeker (maar misschien hoort dat er wel bij), dus zal blij zijn als de 20 weken echo dan ook goed is.
Dus jullie weten het geslacht in ieder geval wel.
Je maakt me nieuwschierig ;-)

Lies; wat kunnen die laatste loodjes zwaar zijn he! Zeker als je er al 2 hebt rondlopen.
Ik ga voor je duimen dat je lekker op tijd gaat bevallen!
Ik ben bij mijn dochter 20 weken hartstikke misselijk geweest en met mijn zoontje veel minder en korter. Ben nu precies 14 weken, het moment waarop het stopte bij mijn zoontje, maar helaas.... reken maar gewoon weer op 20 weken. Kan het alleen nog maar meevallen.

Edith; voor jou weer een spannende tijd aangebroken? Hoe gaat het met je?

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan