Hoi Debby, welkom terug van vakantie! Had je me berichtjes aan jou gezien dat we al weer op pagina 26 zaten gezien of was het gewoon zoeken-zoeken-zoeken? In elk geval blij dat je terug bent maar jammer dat je niet met mini baby bent teruggekeerd uit Italië. Ik ben inderdaad zwanger geraakt in Italië maar ik hang van onzekerheden aan elkaar. Twijfel continue of het wel goed is wat ik voel (of juist NIET voel), doodmoe wordt ik van mezelf....
Die zaadjes kunnen volgens mij toch wel zo'n 72 uur mee dus dan kan je hel goed zwanger raken hoor! Ik duim voor je!
@ Lies, ja dat is zeker leuk als jouw jongens straks met elkaar kunnen spelen. Mijn kids schelen maar twee jaar en spelen ook veel samen. Maar als deze baby straks geboren wordt is het leeftijdsverschil 7 en 9 jaar met de oudste twee. Van het echt samenspelen verwacht ik dus niet veel maar ik weet dat ik vroeger ook heel graag moederde over mijn neefjes die 10-11 jaar jonger waren dan ik. Grappig dat jij het opvoeden van een jongetje juist weer makkelijker vindt terwijl bij mij het nou juist andersom is. Nou ja, we zullen straks wel zien, uiteindelijk hangt het denk ik ook af van het individuele kind. En het aller- allerbelangrijkste, ik ben al heel blij en dankbaar als deze baby in wording wel gezond en al geboren wordt na 9 maanden...
@Edith, ja het zou eigenlijk iets van jou en je man samen moeten zijn dat zwanger worden en niet met een heel circus er om heen. Maar ik denk dat het goed is dat je even met de gyn praat om je ongerustheid weg te kunnen nemen. Anders blijf je ook maar tobben en dat komt je rust -en daarmee je vruchtbaarheid- ook niet ten goede. Ik ben er eigenlijk zeker van dat je lichaam nog van slag is van die curretages en dat je lijf vanzelf weer in balans komt. Niet teveel zorgen maken, het komt wel goed. Gewoon maandag rustig praten met de gyn en vooral je angsten uitspreken.
Ondertussen ben ik trots op mezelf dat ik nog steeds niet heb gebeld voor een echo. Ben van plan volgende week vrijdag te bellen - ben dan bijna 8 weken. Kan ik waarschijnlijk met 8,5 weken terecht en kan ik ook de vk gaan bellen voor een afspraak.
Liefs, Chris