Derde kindje deel 3

Edith ik krijg ook heeel veel onrust als alles van slag is,dan moet het weer normaal zijn en dan pas zit ik weer goed in mijn vel. Als ik ook maar een week te laat was had ik al onrust weet ik nog, want ik ben heeel erg van de klok met alles. Als ik een tussenbloeding had, wat ik bijna nooit had, was het al onrust en hing ik al aan de lijn bij de huisarts wat er was.
Ik heb verzakkingen en na mijn bevalling moest ik naar de fysio en de gyn en steeds weer en daar werd ik al helemaal koekkoek van. Ik heb nu ook steeds allemaal klachten en dat geeft me al onrust. 1 ding kan ik dan zeggen 9 van 10 keer kwam het vanzelf weer goed en dat gaat bij jou ook gebeuren.
Sterkte
Lies

Loes,
Het kindje groeit nu per week 300 tot 400 gram.
Gaat wel hard dus.

Wat vervelend dat de amandelen eruit moeten.
Had ze er veel last van?

Janien

Hai meiden,

Eindelijk heb ik jullie gevonden. Heb wel 20 keer alles afgestruind maar toch niet gevonden. Heb net alles snel doorgelezen en ik ben blij dat ik Chris mag feliciteren met haar zwangerschap. Het is jou dus wel gelukt om zwanger uit Italie terug te komen. Ik helaas niet maar heb wel een fijne vakantie gehad. Fijn dat je al zo snel na de miskraam weer zwanger bent en ik snap je onzekerheid. Maar zoals we al vaker hebben geschreven, 3 keer is scheepsrecht.
Jeminee Edith, wat een verhaal over je kindje met Down. Inderdaad dubbel allemaal, fijn dat de natuur zijn gang gaat maar het is en blijft wel je kindje en nu nog steeds onzekerheid met je lichaam. Vervelend allemaal. Ik ben nu 2 keer ongi geworden na de mk en heb net mijn eisprong gehad. Ben alleen bang dat ik niet op het juiste moment heb geklust, moest van boord af want mijn jongens kwamen weer. Dus nu 1 of 2 dagen te vroeg geklust maar wie weet blijven er wat zaadjes hangen. Ik reken er maar niet op. Ik zag dat jullie ook weer een poging tot een lijstje hadden gedaan.
Wil iemand mijn gegevens invullen, ben hier een beetje dom in.

Debby 39 jaar. 2 jongens (15 en 11), 3e ronde na 2 mk.

Het gaat voor Lies en Janien nu echt opschieten. Spannend en ik hoop voor Lies dat ze zich wat beter gaat voelen.

Mocht ik nu iemand hebben vergeten, sorry, maar er was ook zoveel geschreven maar ik leef met jullie allemaal mee.

Liefs Debby

Zwanger:
Janien -36jr -2(kids) 8jr- uitgerekend 8 okt
Lies - 39jr - dochter (8), zoon (3) uitgerekend 25 okt
Loes -30.jr - 2 zoons 3 en 5 - uitgerekend 5april
Greet - ...jr - .... - uitgerekend 15 jan
Estelle- ...jr
Astrid - 24jr - zoontje (5), dochter (2.5) - uitgerekend 28 maart
Suus - 35 jr - dochter (5), Zoon (3)- uitgerekend 26 feb
Chris - 36jr - dochter (8), zoon (6) - uitgerekend 2 mei

Wachtbankje:
Edith - 38 jr - 2 dochters (4 en 6) - NOD 2 okt- ronde 3 na 2 mk
Jolanda- ...jr - .... - nog ff bijkomen van OK!
Debby- 39jr - 2 zoons (15 en 11) - ronde 3 na 2mk

Hoi Debby, welkom terug van vakantie! Had je me berichtjes aan jou gezien dat we al weer op pagina 26 zaten gezien of was het gewoon zoeken-zoeken-zoeken? In elk geval blij dat je terug bent maar jammer dat je niet met mini baby bent teruggekeerd uit Italië. Ik ben inderdaad zwanger geraakt in Italië maar ik hang van onzekerheden aan elkaar. Twijfel continue of het wel goed is wat ik voel (of juist NIET voel), doodmoe wordt ik van mezelf....

Die zaadjes kunnen volgens mij toch wel zo'n 72 uur mee dus dan kan je hel goed zwanger raken hoor! Ik duim voor je!

@ Lies, ja dat is zeker leuk als jouw jongens straks met elkaar kunnen spelen. Mijn kids schelen maar twee jaar en spelen ook veel samen. Maar als deze baby straks geboren wordt is het leeftijdsverschil 7 en 9 jaar met de oudste twee. Van het echt samenspelen verwacht ik dus niet veel maar ik weet dat ik vroeger ook heel graag moederde over mijn neefjes die 10-11 jaar jonger waren dan ik. Grappig dat jij het opvoeden van een jongetje juist weer makkelijker vindt terwijl bij mij het nou juist andersom is. Nou ja, we zullen straks wel zien, uiteindelijk hangt het denk ik ook af van het individuele kind. En het aller- allerbelangrijkste, ik ben al heel blij en dankbaar als deze baby in wording wel gezond en al geboren wordt na 9 maanden...

@Edith, ja het zou eigenlijk iets van jou en je man samen moeten zijn dat zwanger worden en niet met een heel circus er om heen. Maar ik denk dat het goed is dat je even met de gyn praat om je ongerustheid weg te kunnen nemen. Anders blijf je ook maar tobben en dat komt je rust -en daarmee je vruchtbaarheid- ook niet ten goede. Ik ben er eigenlijk zeker van dat je lichaam nog van slag is van die curretages en dat je lijf vanzelf weer in balans komt. Niet teveel zorgen maken, het komt wel goed. Gewoon maandag rustig praten met de gyn en vooral je angsten uitspreken.

Ondertussen ben ik trots op mezelf dat ik nog steeds niet heb gebeld voor een echo. Ben van plan volgende week vrijdag te bellen - ben dan bijna 8 weken. Kan ik waarschijnlijk met 8,5 weken terecht en kan ik ook de vk gaan bellen voor een afspraak.

Liefs, Chris

@Debby: jippie, je bent er ook weer.
jammer dat je niet zw bent, maar ik voel me nu niet meer zo alleen op het wachtbankje ;-)

@Lies: hahaha, er "koekoek" van worden. Die moet ik onthouden. Geinig.

@CHris: wow wat een engelengeduld heb je joh.
En nu al 7 weken. Ooo, heb er een goed gevoel over hoor!!!

@janien: ben je ook al met verlof? ff vergeten...

hier nog niet veel duidelijk. Na eenmalig klein bloedinkje van dinsdag niks meer gehad.
Wacht nu af tot gesprek met gyn. Vermoed dat hij hormoonkuurtje voorstelt om menstruatie op te wekken. Als dan niks komt is het niet goed.
Ben benieuwd...

Hoi meiden, daar ben ik ook weer eens.
Had laatst een heel stuk getypt, maar helaas deed het forum weer eens heel vreemd. Was het weer voor niks!

Debby; welkom terug! Wat een gezoek steeds he! En we schuiven binnen een week minstens 1 blz op.
Jammer dat jij niet zwanger terug bent gekomen, maar ik heb er vertrouwen in dat het nog een keer gaat lukken!!
Wie weet, uist als je het niet verwacht!

Chris; echte voorkeur heb ik niet en momenteel zijn beide kinderen lekker vervelend bezig. Dus het ene moment is mijn dochter lief en zoon vervelend en denk ik doe mij nog maar een meid. het andere moment is het andersom en denk ik doe mij nog maar een jongen.
Kan op dit moment niet zeggen wat ik het makkelijkst vind qua opvoeden ;-)
Hopelijk is het maar weer een fase. Ze merken natuurlijk ook wel dat ik erg moe ben en niet veel van ze kan hebben nu. Dan lijkt het net of ze het er om doen.
Aan de andere kant zijn er veel meer meiden dingen in de roulatie in mijn familie, dan jongens dingen. Dus het zou misschien wel praktisch zijn als het een meid is.
We zullen het volgende week vrijdag weten.
We hebben een kadobon gekregen voor een pretecho. Dus hebben volgende week een pretecho met geslachtsbepaling. Wordt wel erg nieuwschierig hoor!
Nog steeds geen afspraak gemaakt voor een echo?

Edith; ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor! Ik vrees dat ik dat ook zou doen.
En het kan zeker geen kwaad om het daar met de gyn over te hebben. Hopelijk kan die jou geruststellen, zonder dat er teveel onderzoeken gedaan moeten worden.

Lies; je eerste echo komt er aan! Spannend weer he! Dat niet kunnen wachten kan ik me nog zo voor de geest halen! Wat duren die dagen dat je moet wachten toch lang!

Groetjes Suus

Joehoe, daar ben ik ook weer eens! Blijft toch weinig tijd over met twee kindjes om te forummen! Maar ik ga weer mijn best doen! Moest wel goed zoeken om jullie weer te vinden....

Ik zal me ff opnieuw voorstellen. Ik kom uit het zuiden des lands en heb een prachtige zoon van bijna 3 en een mooie dochter van een half jaar!
En nu gaan wij voor de derde! Van de oudste in ronde 2 zwanger, van de jongste in ronde 11.
Nu is mijn cyclus van slag. twee cycli gehad. eentje 35 dagen en eentje 41 dagen!
Voorheen was mijn cyclus altijd netjes 28-30 dagen.
Ik gefe wel nog BV aan de jongste. Maar ook na de bevalling van de oudste kwam mijn cyclus regelmatig terug na 3 mnd ondanks BV.

We zien het wel ! Dit is ronde 1, dag 30! We zien het wel!

Terug
Bovenaan