DERDE KINDJE DEEL 5

Hoi Esther,

Gefeliciteerd met Lone,dat is snel gegaan!!!!!!
Geniet er maar lekker van en laat je lekker verwennen.

Dank je wel Debby.
Ben je al hellemaal klaar met je huis?
Ik zal voor je duimen dat het deze keer raak is,ook ik heb al die tijd met je meegeleefd.

Groetjes Sandra.

Esther! Super bevallen!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
Leuke naam Lone!
Jammer dat je placenta niet loskwam. Zeker na zo´n voorbeeldige bevalling!
Hopelijk zijn jullie nu lekker van jullie kleine meiske aan het genieten!

Liefs Suus

Hallo allemaal

ben ik weer even....dank je wel voor al jullie ontzettend lieve berichtjes....

Lone is een schatje!!!! Ze is 47 cm en 3250gr. Het is (tot nu toe) een heel gemakkelijk kind. Slaapt goed, drinkt goed en poept en plast goed.hahaha
De eerste nacht in het ziekenhuis was ze erg onrustig, de tweede nacht ging al iets beter, afgelopen nacht heeft ze zich helemaal niet gemeld. We moeten echt de tijd in de gaten houden....op een gegeven moment maakt ze wat geluidjes en is ze in haar slaap op haar handje aan het sabbelen....ze meldt zich verder niet zelf voor een voeding...wacht geduldig af...
Vannacht dus al van tot 12 tot 5 kunnen slapen!!!!
Ik vraag me af of dit zo blijft....maar ja, deze nachtrust hebben we al binnen..

Met mij gaat het redelijk....de nasleep van de bevalling begin ik toch wel te merken. Ik heb het allemaal niet zo heel goed meegekregen, maar het schijnt toch allemaal erg kritiek geweest te zijn....
Volgens de gyn, die later nog bij mijn man was geweest, was het kantje boord geweest...ik schijn binnen 20 minuten meer dan twee liter bloed verloren te hebben en dat was nou net het enige wat mijn hart niet aan zou kunnen....gelukkig is alles met een sisser afgelopen...maar ik merk nu wel dat ik minder fit ben dan na mijn eerdere twee bevallingen.....rustig aan dus...
Zo, tot zover deze update...later deze week probeer ik wat uitgebreider op iedereen in te gaan!!!

Oh ja, Fedra en Eloy vinden het helemaal super!!!!!!
Fedra heeft een vreugde-dansje gedaan toen ze hoorde dat ze een zusje had...Eloy had even een traantje want hij had toch echt een broertje besteld....maar hij is echt een MEGA trotse grote broer....

Lies, ik zal proberen snel wat foto`s op hyves te zetten...
Groetjes Esther

Oh ja, Janien, je spreekt het uit met lange klank.. dus Lo - ne

He Esther
Ja leuk ik zit al steeds te kijken of er al foto's van jullie zijn. Ik zal er ook weleens een paar nieuwe op zetten.
Liefs
Lies

Hai,

Ieks Estelle, wat is dat nog spannend geweest zeg. Gelukkig heb je het zelf niet zo meegekregen. Gelukkig gaat het nu wat beter met je. Neem lekker je rust hoor, tis niet niks een kindje op de wereld zetten en zeker in jou geval.

Heb ik iets gemist of zitten jullie nu ook met zijn allen op Hyves. Ik hoor het wel.
Hier niets bijzonders. Ben met de kerstboom bezig.
Gr. Debby

Hoi Esther,

Van harte gefeliciteerd met je lieve Lone. PRachtig zeg. EN een prima bevalling. Maar doe het rustig aan na zoveel bloedverlies. Ik had het na de tweede ook en het heeft bij best een tijd gekost om weer boven-jan te komen. Zet gerust een streep door de dingen in de agenda; da's de enige manier om je grenzen te bewaken.

Maar fijn dat je kleine meid het zo goed doet. En hoe voelt het nu; moeder van 3? Het lijkt hier nog zover weg, terwijl het over een week of 5 ook zover zal zijn.

Hier een updeetje van mij. Ik heb het ontzettend druk gehad, dus ben heel lang neit hier geweest. Bovendien hebben ze op het werk iets met internet veranderd, waardoor ik dar ook niet meer even tussendoor kon kijken.

Vandaag is mijn eerste verlofdag, ben nu 34 weken en een paar dagen. Ik ben ontzettend blij dat ik met verloif ben, want ik kon het op een gegeven moment echt niet meer. Ik was zo vergeetachtig en duffig. En dat is niet handig met een coordinerende baan. Ik was 's avonds soms zo moe, dat ik er rond 9 uur al in lag.

EN dan nog de drukte van Sinterklaas en meerdere verjaardagen inde familie... ben ook blij dat dit geen december-kindje wotdt, als alles goed gaat.

De kids en mijn man zijn allemaal ziek geweest; tegelijk. Dan weet je op een gegeven moment echt niet meer wat je eerst en daarna moet doen.En de enige die dan weer niet echt ziek wordt ben ik. Ik had eigenlijk wel zin in het ouderwetse schooltjeziek. Maar dat doe ik dan nu maar met mijn verlof: lekker niksen met een boekje op de bank, haha.

Met mij gaat het dus eigenlijk nog steeds heel goed, behalve erg moe. Mijn bekken staat nog altijd stevig op zijn plek, al begin ik wel iets te waggelen met die dikke buik. En de laatste nachten ben ik vaker wakker. Deze kleine schopt me af en toe echt wakker. Dat deden die andere 2 niet, voor zover ik me kan herinneren.

ER is onlangs nog een ehco gemaakt om de ligging van de placenta te bekijken. Die zou mogelijk te dicht bij de uitgang liggen. Maar gelukkig zag die echo er prima uit. AL was het wel een inwendige! Had ik nog nooit gehad. Maar dat viel eigenlijk reuze mee, alleen was ik er mentaal niet op voorbereid. DE VK grapte nog: derde kind en nog nooit een inwendige echo; meid je moet alles een keer meegemaakt hebben. ALs ik het zo opschrijf klinkt het helemaal niet leuk, maar al je haar zou kennen, zou je moeten lachen.

Ze had meteen nog een keer gekeken naar het geslacht, op mijn verzoek. Omdat ik het niet precies zag, vergrootte ze het beeld en drukte dat af. Dus nu heb ik een fotootje met een beeldvullend geslahct, haha. Ook zo om gelachen toen ik daarmee thuis kwam. Deze VK was ook bereid een fotootje van het andere geslacht op te zoeken, om daarmee mijn man een beetje te plagen. Echt een super leuk mens. Hopelijk doet zij mijn bevalling.

Ben nu bezig met een lijst te maken van mensen die straks bij de bevalling op de andere 2 kids kunnen passen. Wat een puzzel is dat zeg! Het is me gewoon een compleet rooster geworden. Hoe doen/ deden jullie dat? ONze ouders wonen nl ver weg.

Verder vanochtend het wiegje weer opgezet en weer opgemaakt en de kinderwagenbak gelucht en de dekentjes daarvoor bij elkaar gezocht. Deze week gaat nr 2 naar het stapelbed en kan ik de kommode weer inrichten met maatje mini.

Gister ook een deel van de kleertjes weggegeven, omdat die niet meer nodig zullen zijn. Daar moest ik wel even een traantje om wegpinken, hoor. Het besef dat er nooit meer eentje van dat geslacht zal rondstruinen hier. Manlief wil absoluut niet een vierde, dus hier laten we het bij.

Nou, dat was een heel verhaal. Hopelijk heb ik het nu met mijn verlof een beetje rustiger en kan ik weer lekker vaak hier kletsen.

Groejtes

Terug
Bovenaan