DERDE KINDJE DEEL 5

Ah, Debby, balen meid...:-(
Hier ook niet veel kans hoor.
Volle week, mannie en ik. Of ik heb s avonds een cursus of vergadering of hij.
afgelopen zondag geklust,maar volgens mij dinsdag ei gehad. De rest van de week is het niets geworden helaas. Echt te moe allebei.
hoop heel erg dat er supersterke zwemmertjes bijzaten die het lang genoeg hebben uitgehouden. Zouden 3 dagen kunnen overleven....
Maar eigenlijk denk ik niet dat het wat word.
Baal, baal
Maar zo lopen we wel lekker gelijk op, niet dan?

@Suus: rot van je bloeddruk, hopelijk trekt het nu snel bij

@Greet, succes met de laatste loodjes, pfff aftellen he?

Hoi hoi

Debby en Edith: balen zeg, deze maand. Kan me voorstellen Debby dat je een huildag hebt. Normaal heb je tenminste iedere maand de hoop dat je NOD stiiletjes voorbij gaat.....nu weet je al dat je die dag aan je voorbij kunt laten gaan. Ook voor Edith geen geluk deze maand...maar de komende maand december met zoveel gezelligheid en samenzijn moet toch jullie geluksmaand worden.
Vrienden van ons zijn al 4 jaar bezig om zwanger te worden. Zijn uiteindelijk in de medische molen terechtgekomen....kregen te horen dat ze geen kinderen konden krijgen......
Morgen mogen we op kraambezoek gaan bij hun zoontje die twee weken geleden geboren is!!!!!
Voor hun leek ook alle hoop vervlogen...maar zijn toch zwanger geraakt en hebben nu een kerngezonde jongen!
Andere vrienden kregen ook te horen dat de kans op een zwangerschap minder dan 1% zou zijn. Hadden dus ook totaal nioet meer op een kindje gerekend. Tot ze zich opeens niet zo lekker voelde en eens naar de dokter ging....bleek ze spontaan zwanger te zijn! Ze hebben inmiddels een mooie dochter van 1 jaar!

Dus.....laat je hoofd niet zakken....

Suus: wat rot van je bloeddruk. Doe maar rustig aan dan. Heb buiten je zwangerschappen daar ook last van? Ik heb juist altijd een heel lage bloeddruk, waardoor ik heel snel flauw val.......

Hier is alles goed. Ben net even op school geweest, moest nog wat dingetjes afgeven...had ik dat maar niet gedaan......pfff. Begint mijn baas te zeuren over de komende rapporten en oudergesprekken. Hij vond het toch echt beter dat ik dat allemaal nog "even"zou doen!!!!!
Over 3 weken zijn de gesprekken!!!! Dan ben ik dus 39 weken zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb echt totaal geen puf om nu opeens nog allemaal rapporten te maken en gesprekken voor te bereiden!!!!! Het probleem is alleen dat mijn vervangster de schoondochter van de directeur is!!!!!
Ik zag dit probleem al heel vroeg aankomen. Heb aan het begin van het schooljaar aangegeven hoe we het moesten doen met de rapporten en gesprekken enz....hij wuifde het allemaal van tafel. Zijn schoondochter was een geweldige leerkracht en zou het allemaal wel even regelen, bovendien zou ze de laatste 3 weken voor de herfstvakantie wel iedere dag komen zodat de overdracht zo soepel mogelijk zou verlopen.........
Uiteindelijk ging mevrouw de laatste twee weken voor de vakantie nog even zelf op vakantie en heb ik haar maar 11/2 dag gezien!!!!!!!!
Nu kan ik opeens in mijn verlof vanalles voor haar regelen, omdat zij niet weet hoe het moet!!!!!!

Werkelijk! Sorry, dat ik jullie hiermee lastig val.....ik moet echt even mijn hart luchten!!!!!

Ben benieuwd hoe dit afloopt!

Nou ja, tot zover mijn geklaag weer. Ga eens langzaam mijn dochter van school halen!

Groetjes Estelle

Edith dat kan wel als ik het zo lees. Debby ik hoop echt dat je snel weer de kans krijgt!

Esther dat zou ik gewoon weigeren, dat kan gewoon niet en mag ook niet jij bent met verlof ik zou mijn gyn een brief laten maken dat dat niet kan in jouw situatie of je huisarts.

Swiepie ja die laatste loodjes die vond ik erg zwaar hoor! Hoop dat je snel met verlof kan.

Suus wat balen man die bloeddruk! Heb je als wel omeprazol terug?

Hier zijn gangetje ben erg blij dat ik mezelf wat beter ga voelen dat heeft best lang geduurd. Niels is een lieverd, ik geniet wel heel erg van hem zeker omdat het echt de laatste is. Ik kan jullie vertellen dat het best raar is weer een baby te hebben a;s went het ook wel heel snel weer.

Nou meiden succes allemaal!

Estelle,
eh, maar dit is niet jouw probleem hoor!! Je mag helemaal niet gedwongen worden om te werken. Vanaf week 36 geldt een arbeidsverbod zelfs!!
Ze wisten lang genoeg dat je met verlof ging. Dan had zij maar niet op vakanite moeten gaan.
Haar probleem en het probleem van de directeur. Pech dat het familie is....
Sorry hoor, maar om dit soort situaties kan ik zoooo boos worden!!!
Ik zou er anders de ARBO arts bij inschakelen.

Lies. ooo, misschien kan het toch??? ja weet ook niet precies wanneer ei is hoor. Vanaf maandag transparant slijm. Vandaag dag 14. Maar heb sinds vorige maand een kortere cyclus.

Weet van vorige zw schappen wel dat zwemmertjes van mijn man redelijk sterk zijn en lang overleven...;-)
Nou ja, kijk wel...
Na een drukke week van ons beiden het hele weekend geen afspraken, heerlijk!!!

He Estelle,

Is die baas van jou wel helemaal lekker????
Dat kan echt niet hoor..

Jij hebt je rust nodig voor de bevalling. Daar zijn die laatste 4 weken voor.
Die rust hebben zowel jij als je kindje hard nodig.
Ik zou dit echt niet doen als ik jou was. Hij zoekt het maar uit met zijn schoondochter.

Heb je hem al laten weten dat dat dus mooi niet door gaat?

Groet,
Janien

Hai meiden,

Ben weer wat gekalmeerd. Heb me er weer bij neergelegd. Ik duim toch voor je hoor Edith, ze kunnen inderdaad 3 daagjes leven. Anders gaan we gewoon samen voor december, ook gezellig. Samen gelijk zwanger, dat zou wel erg leuk zijn.

Belachelijk Estelle, daar moet je niet intrappen hoor. Zoals al velen al hebben gezegd, dat mag niet.

Hier voor de rest geen nieuws.

Gr. Debby

Hallo allemaal!

Dank je wel voor jullie steun! natuurlijk weet ik zelf ook wel dat het belachelijk is, maar ik ben wat dat betreft zo'n sukkel.....heb een beetje teveel verantwoordelijkheidsgevoel geloof ik....
Mijn man heeft me al voor gek verklaard dat ik überhaubt inga op mailtjes die ik van de vervanger krijg...laat staan dat ik ook nog meer ga doen!
Jullie woorden maken me wel een stuk zekerder als ik straks de confrontatie aan kan gaan. Tenminste, ik ga er wel van uit dat ik binnenkort nog wel een telefoontje van mijn lieve baas kan verwachten, of hij is zo laf en laat het zijn schoondochter opknappen. Tot nu toe heeft hij me persoonlijk niks gezegd. Alleen zijn schoondochter kwam ermee op de proppen dat ze samen met "papa"erover gesproken had en dat het hun toch echt beter leek als ik erbij zou zijn. Toen ik vrijdag op school was, sprak de adjunct me erover aan. Ik was extra op vrijdag naar school gegaan omdat de directeur dsn vrij heeft en ik echt geen zin had om hem te zien!

Verder is hier alles oké. Ben morgen 36 weken! Muppie is wel een stuk rustiger geworden....voel haar af en toe voorzichtig een beetje sjravelen...maar echte porren en schoppen zijn het niet! Woensdag weer op controle...
Hier thuis begint nu wel alles onder controle te komen. Heb sinds vandaag een poetshulp!!! JEEEEJ!!! Wat een verademing zeg! Niks gedaan en toch het hele huis gepoetst! Krijg er spontaan energie van!

Edith, wanneer was ook alweer je NOD? Dan kan ik een beetje gerichter gaan duimen. En Debby, voor jou helemaal geen kans deze maand? Een kleine kansje telt ook mee hoor!

Lies, lijkt me idd raar, weer zo'n baby in huis. Ik hoor van iedereen dat een derde erbij "vanzelf" gaat.
Ben vooral benieuwd hoe het straks `s morgens gaat.....dat is bij ons vaak zo'n stresboel...

En Janine: hoe is met jou kleine hummelke? Ze is alweer ruim een maand hè? Jee, wat gaat dat snel!

Groetjes Estelle

hoi allemaal .ik heb al heel lang niets vn me laten horen sorry maar wel steds meegelezen

esther je moet echt sterk blijven hoor want je hebt je rust nu echt nodig dus laat je niet gekmaken door school!!

debby jammer dat deze maand aan je/jullie neus voorbij gaat een maand duurd dan erg lang

edith ik denk eigenlijk dat je ook eht wel een kans hebt hoor dus wanneer is je nod dan kan ik ook meeduimen

chris gaat alles goed geen bloedingen meer gehad?

en suus hoe gaat het met je nu je medicijnen hebt?

janien en lies hoe gaat het met de nieuwbakken moeders loopt alles thuis een beetje ok met de andere kinderen?

hier is alles prima mometnteel thuis met een griepje maar verder alles goed ben nu 19 weken en21 dag en gisteren heeft mijn man ook de baby voor het eerst gevoeld heeel leuk en vrijdag de 20 e heb ik de 20 weken echo en onze oudste zoon slapt sinds een paar weken op zolder en jde jongste sinds een paar dagen op de oude kamer van mijn oudste en het gaat prima dus de babykamer is weer vrij!!

ik denk dat ik iedereen heb gehad maar mocht dat niet zo zijn sorry!!

groetjes loes

Terug
Bovenaan