DERDE KINDJE DEEL 6

Dacht even kijken of er nog is geschreven........... jee jullie zijn wel actief zeg.
Het wordt steeds duidelijker voor mij, heb het maar eens op papier gezet en zit hiermee nu achter de computer:). Het is een hele administratie geworden.
Moet wel telkens even terug lezen want mijn geheugen is nog steeds niet optimaal na de bevalling. Was na de bevalling van onze dochter al niet meer de oude. Zal het ook wel niet meer worden.

Zie dat het voor Edith en mij spannend wordt rond dezelfde datum. Kan het niet precies zeggen omdat mijn cyclus niet echt betrouwbaar is.
Maar ook van jou een heftig verhaal zeg .

Hoop dat het met de forum baby's goed gaat. Las dat er wel wat zorgen zijn.

De uitgerekende datum van Loes is op de verjaardag van onze dochter, ze wordt dan 3. Een prachtige dag om te bevallen hoor!

Nu ik er zo over denk hoop ik niet dat ik jullie te veel heb overvallen met mijn verhaal. Wil niemand bang maken of in verlegenheid brengen. Ben altijd heel open geweest in wat ons is overkomen. Wanneer ik dit niet doe blijft het in mijn hoofd zitten en dat “past” niet. Hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel.
Vind het wel fijn om te lezen dat we allemaal een beetje in dezelfde leeftijd zitten.

En Swiepie…………

Nu even snel eten en dan naar een cursus.
Groet Roos

Dacht even kijken of er nog is geschreven........... jee jullie zijn wel actief zeg.
Het wordt steeds duidelijker voor mij, heb het maar eens op papier gezet en zit hiermee nu achter de computer:). Het is een hele administratie geworden.
Moet wel telkens even terug lezen want mijn geheugen is nog steeds niet optimaal na de bevalling. Was na de bevalling van onze dochter al niet meer de oude. Zal het ook wel niet meer worden.

Zie dat het voor Edith en mij spannend wordt rond dezelfde datum. Kan het niet precies zeggen omdat mijn cyclus niet echt betrouwbaar is.
Maar ook van jou een heftig verhaal zeg .

Hoop dat het met de forum baby's goed gaat. Las dat er wel wat zorgen zijn.

De uitgerekende datum van Loes is op de verjaardag van onze dochter, ze wordt dan 3. Een prachtige dag om te bevallen hoor!

Nu ik er zo over denk hoop ik niet dat ik jullie te veel heb overvallen met mijn verhaal. Wil niemand bang maken of in verlegenheid brengen. Ben altijd heel open geweest in wat ons is overkomen. Wanneer ik dit niet doe blijft het in mijn hoofd zitten en dat “past” niet. Hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel.
Vind het wel fijn om te lezen dat we allemaal een beetje in dezelfde leeftijd zitten.

En Swiepie…………

Nu even snel eten en dan naar een cursus.
Groet Roos

Debby wat jammer dat je weer ongesteld bent geworden,gelukkig kun je snel bij de gyn terecht.

Ester dat is schrikken zeg van beide kinderen.

Groetjes Sandra.

.Janien, 36 jr 2 meiden (Amarens geb. 2 okt. 2009)
Lies, 39jr, 1 meid en 2 jongens (Niels in okt geboren)

Edith 39, 2 dochters 4 en 6, 7e ronde na 2 mk, NOD 5 febr
loes 30 2 zoons bijna 4 en bijna 6 uitgerekend 5 april
sandra 34 2 zoons bijna 4 en 61/2 uitgerekend 15 juni

He Esther,

Heeft die cardioloog helemaal niet gezegd wat hij dacht te zien??
Wat een rare manier van doen. Je stuurt iemand weg met nog meer onzekerheid.
En angst om wat er nu wel of niet is.

Zoiets hadden wij ook met Chantalle. Die had volgens de arts van het consultatiebureau iets aan haar hartje. Moesten we eerst na 6 weken weer komen of ze het nog hoorde!! Na 6 weken was het geluid er nog. Moest ze naar de huisarts. Ja, die hoorde ook wat. Volgens hem moesten we naar de cardioloog. Wij naar het ziekenhuis, naar de cardioloog, dachten we. Werden we weer weggestuurd met de mededeling. Ze moet naar de cardioloog, maar die heeft nu geen tijd. Kom over 2 weken maar terug. Uiteindelijk kwamen we 9 maanden later toch echt bij de cardioloog. Die constateerde een aangeboren afwijking en binnen 3 weken was ze geopereerd. !

Ik vind het soms raar gaan in die medische wereld..
Voor hetzelfde geld gaat het hartstikke mis.

Chantalle is uiteindelijk succesvol geopereerd. Hoeft ook niet meer terug te komen.

Sterkte!!

Groet,
Janien

Hoi meiden,

Vandaag nog niks van Swiepie gehoord. Zou ze dan eindelijk haar kleintje in haar armen hebben? Ik hoop het voor d'r!

Debby, wat jammer, jij ook ongesteld. Wel goed dat je meteen de gyn hebt gebeld. En je kan al best snel terecht gelukkig! Sterkte en succes! Hopelijk kunnen zij je goed helpen en ben je nu wel snel zwanger!

Roos; wat mij betreft vind ik het alleen fijn dat je meteen hebt verteld wat jullie is overkomen. Zo leer je elkaar goed kennen. En het is gewoon superbelangrijk in jullie leven. Prima toch als jij daar graag open in bent.
En natuurlijk is het confronterend, maar ook dat hoort (helaas) bij het leven.
En, heb je nog je best gedaan na je positieve ovulatietest ;-)

Ik weet even niet meer wie het heeft gevraagd (hoe bedoel je zeef als gehuegen.....) maar inderdaad is de datum vandaag gepland! 11 februari is de datum die nu vast staat. Ben wel benieuwd of meneer zich daar aan gaat houden. Ik heb op de een of andere manier het idee dat die kleine zo lang (nou ja, lang...) meer wil wachten. Maar we zullen het zien ;-)

Enige nadeel is dat een gyn de keizersnede doet die ik nog nooit heb gezien en ook voor die tijd niet te zien krijg...... zucht! Juist nu ik zoveel te bespreken heb met diegene. Er is nu een telefonische afspraak gemaakt, maar ik weet nog niet of ik daar zo blij mee ben. Vorige keizersnede was er nu niet bepaald 1 volgens de boekjes en dat is heel zacht uitgedrukt. Maar goed, slaap er een nachtje over en als ik dan toch graag die dokter wil spreken in real life, dan ga ik toch nog eens bellen. Kijken of er niet een mauw aan te passen is. Ze zal de komende 3 weken toch nog wel een keer werken op de poli?!?
Ik merk dat de 'onrust' en angst voor de keizersnede nu alleen maar groter is, ipv minder.
Maar goed, wel een afspraak met de anestheasist, waar ik de belangrijkste afspraken mee moet maken.

Nou meiden, ik stop er weer even mee, even wat eten.

Groetjes Suus

Janien, 36 jr 2 meiden (Amarens geb. 2 okt. 2009)
Lies, 39jr, 1 meid en 2 jongens (Niels in okt geboren)
Suus, 36 jr, 1 meid, 1 jongen; uitgerekend 24 feb. Bevaldatum 11 februari.
loes 30 2 zoons bijna 4 en bijna 6 uitgerekend 5 april
sandra 34 2 zoons bijna 4 en 61/2 uitgerekend 15 juni

Edith 39, 2 dochters 4 en 6, 7e ronde na 2 mk, NOD 5 febr

Het is stil rond Swiepie dus kunnen we binnenkort dan echt ons 4de forumkindje verwachten!?! Ik hou de site in de gaten Swiepie!

Debby en Edith wat balen ik weet wel wat jullie voelen dat wachten en elke keer die teleurstelling Julian heeft zo lang op zich laten wachten maar hij is er wel!!!

Terug
Bovenaan