DERDE KINDJE DEEL 6

Lies: dat zijn de berichtjes die ik graag hoor op dit moment, haha. Maar we zien het wel. Voorlopig is er nog niks.

Debby: wat verschrikkelijk balen, zeg. Je krijgt toch een beetje hoop, he, als je overtijd bent. En dan toch weer een teleurstelling, verdorie. Fijn dat jullie snel bij de gyn terecht kunnen.

Hoi meiden,
Het is nog even puzzelen wie wie is maar doe mijn best.
Wat mij inmiddels wel duidelijk is dat Swiepie ieder moment kan bevallen. Je houdt het wel spannend hoor.
Debby en Edith wat balen weer ongi. Zelf schrok ik vandaag behoorlijk. Heb voor de 2e keer maar weer eens een ovulatietest gekocht. Heb hier nog nooit echt resultaat mee gehad omdat mijn cyclus onregelmatig is. Was nu ook al weer vroeg begonnen met testen ondanks dat mijn vorige cyclus 46 dagen duurde. Maar vandaag had ik een positieve uitslag!?! Met stomheid geslagen stond ik daar in de badkamer, wat nu? Wat is wijsheid? Mijn hersenen lieten mij even in de steek.
Moest dit even kwijt.
Puzzel snel weer verder, heb nu andere verplichtingen
groetjes

Hai
Roos: tja, je hebt nu dus elk moment je eisprong. Tis inderdaad aan jullie wat je ermee willen. Prima dat je het even kwijt moest,daarom zitten wij op dit forum, om lekker even alles eruit te gooien waar je mee zit of juist om iets leuks te vertellen. Tis inderdaad verwarrend wie wie is op dit forum. Eerst was het allemaal overzichterlijker want toen hadden we een lijst met wie iedereen precies is en wie er zwanger is, wie niet, hoeveelste poging enz. Maar een paar maanden terug is dit forum veranderd en het is er niet handiger op geworden. Maar ja, niks aan te doen.
Gr. Debby

Volgens mij moet je met zo'n test in de handen een lekker glaasje wijn inschenken voor je lief en hem eens diep in de ogen kijken, haha. Hou het leuk in ieder geval.

hoi! hier weer 2 dagen werk erop zitten en nu dus weer de rest vrij en nog 4 weken te gaan met werken voor mijn verlof ik heb erg lang verlof ivm extra overuren en dat houd in dat ik pas 23 aug weer begin met werken dus nog 7 weken extra aan mijn verlof.

nou swiepie je houd het spannend !

roos ik zou er ook voor gaan maar ja jullie moeten het weten!?!!

debstars echt ontzettend balen je ongi ik hoop dat de gyn snel wat voor jullie kan betekenen!

groetjes loes

Laten we een nieuwe lijst maken ik zal beginnen:

Lies, 39jr, 1 meid en 2 jongens (Niels in okt geboren)

He Roos,

Welkom op dit Forum.
Wat een verhaal zeg. Ik hoop voor je dat je over een tijdje een gezond kindje in je handen mag houden.
In het dagelijks leven praat je niet direct over deze dingen. Het is soms makkelijker om gevoelens met anderen/vreemden te delen dan met bekenden. Daarom is dit Forum zo mooi. Je kan hier alles zeggen. Er is altijd wel iemand die reageert.

Groet,

Janien

He Swiepie...

Wordt het nog wat??????
Ik begin ongeduldig te worden!!

Weet je nou al wat het wordt?

Janien

Terug
Bovenaan