DERDE KINDJE DEEL 6

Janien, 36 jr 2 meiden (Amarens geb. 2 okt. 2009)
Lies, 39jr, 1 meid en 2 jongens (Niels in okt geboren)

Hai,

Ik heb mezelf boven Lies gezet.
Leek me wel leuk om een beetje de volgorde te houden.

Janien

He Suus,

Morgen de datum van de keizersnede.
Mogen wij weten wanneer het is?

Groet,

Janien

Hoi Esther,
Amarens weegt nu 6600 gram en is 61.5 cm lang.
Ik heb vandaag de laatste kleine kleertjes meegegeven aan mijn zusje. Die is nu ook zwanger van de 3e en uitgerekend op mijn verjaardag. (27 maart) Zij krijgt ook een 3e dochter. Ze heeft ook al een naam: Anne. Ik vind het wel jammer dat we alles, behalve de geboortdatum al weten, maar ja. Dat is haar keus. Wij hebben alles geheim gehouden tot onze dame eruit was. Dat vond de familie wel jammer.

Amarens is vorige week erg ziek geweest van haar 2e inenting. Hoge koorts. Toen ze daar overheen was kreeg ze een paar dagen later last van een virus oid. Overgeven en niet willen drinken. Na Amarens zijn mijn man, daarna ik, daarna mijn oudste dochter en daarna ook nog de middelste dochter ziek geworden. Allemaal binnen een paar dagen. Een lekker ziek zootje dus bij ons in huis!
Gelukkkig knapt iedereen weer een beetje op nu.

Werken is wel weer leuk. Je bent weer met hele andere dingen bezig. Alhoewel ik de weken nu wel erg vol vind zitten. Ik wil straks 3 dagen gaan werken bij mijn werkgever.
Wij hebben nl ook nog een eigen zaak. Dat kost me ook de nodige uurtjes.

Het is wel raar, maar de workaholic die in me zat maakt plaats voor een rustiger persoon die graag meer tijd thuis wil doorbrengen met de kids.

Groet,

Janien

Ps: Hoe is het met Lone?
Hoeveel weegt zij nu? En hoe groot is ze?

Janien, 36 jr 2 meiden (Amarens geb. 2 okt. 2009)

Edith 39, 2 dochters 4 en 6, 7e ronde na 2 mk, NOD 5 febr.

zo, we krijgen alweer een soort van lijstje.
Roos, ik heb afgelopen jaar twee miskramen gehad. Een in maart bij 6 wkn en een in juli bij 11 weken, nadat ik eerst een goed echo bij 9 wkn had gehad. Heel verdrietig. Er is chromosoomonderzoek van het kindje gedaan. het bleek Down te hebben. Vandaar de miskraam.
Inmiddels ruim een half jaar verder en nog niet zwanger. Mijn leeftijd begint vast mee te spelen.

Maar jouw verhaal is heftig hoor. Dit is wel het lief en leed forum. Er zijn een aantal meiden met mk. of andere ellende. Dat maakt het groepje divers, maar ook heel hecht.
Welkom!

.Janien, 36 jr 2 meiden (Amarens geb. 2 okt. 2009)

Edith 39, 2 dochters 4 en 6, 7e ronde na 2 mk, NOD 5 febr
loes 30 2 zoons bijna 4 en bijna 6 uitgerekend 5 april

Hoi hoi

Gisteravond een heel stuk getypt, maar het was blijkbaar niet spannend genoeg want het is weer eens niet geplaatst....

Roos, sorry, ik heb nog niet op jouw gereageerd. Ik was eigenlijk behoorlijk geschrokken van jouw verhaal...kon niet echt de juiste woorden vinden, nog steeds niet trouwens. Heel heftig zeg! Pffff.
Wat moet dat vreselijk zijn. Heel veel sterkte.
Een hele goede vriendin van mij is hetzelfde overkomen. Door haar zie ik een beetje wat zoiets met je doet!

Swiepie, pfffff. Ik hoop voor jou dat je nu aan het persen bent, want ik word ook heeeel ongeduldig!hahaha

Voor Edith en Debby weer niet gelukt. Balen zeg. Geef de moed niet op. Misschien dat het nu met medische hulp wel snel lukt.

Hier alles wel goed...
Nou ja.
Gisteren met Lone naar het ziekenhuis geweest. Het zou even een controleonderzoekje worden. We wilden weten of ze mama`s hartafwijking had. Na de geboorte hebben ze al naar haar hartje geluisterd en toen was alles ok. Puur voor onze geruststelling zouden ze rond 6 weken even een echo doen om het echt zeker te weten. Dit hebben we bij onze twee oudsten ook gedaan en we waren zo weer klaar.
Nu heb ik echter 4 uur in het ziekenhuis gezeten!
De arts zag iets op de echo wat hem niet beviel, Lone begon steeds te huilen en dardoor kon hij de echo niet afmaken. Dus moest ik haar eerst maar even voeden.....Dat hielp niet want ze werd gelijk weer wakker en begon weer te huilen. Toen moest ik met haar gaan wandelen en als ze sliep moest ik me weer melden. Ik dus rondjes in het ziekenhuis lopen...
Gelukkig sliep ze nu wel verder tijdens de echo.
Ze heeft mijn hartafwijking gelukkig niet. Maar de arts meende iets te zien, maar kon het niet echt thuis brengen. Volgens hem was het waarschijnlijk niks, alleen een "vals"beeld, maar hij wilde meer zekerheid. Nu gaat hij het in het team bespreken en belt hij me op zodra hij meer weet.
Pffff, dus aub willen jullie allemaal even duimen dat het allemaal wel meevalt?

Thuis aangekomen....kinderen naar bed gebracht.
Een uurtje later wordt Eloy opeens hoestend wakker. helemaal in paniek. Hij kreeg helemaal geen lucht meer! Naar de nightcare...blijkt hij bronchitis te hebben!!!
Tjongejonge , het was met het dagje wel.

Oh ja, Janien, Lone is nu 5634 gram!!!!!!!! en 54 cm. Ze groeit dus echt mega hard!

Groetjes Esther

Terug
Bovenaan