DERDE KINDJE DEEL 6

Heee Greet!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Renske!!!!
Super en wat een stortbevalling!
Grappig dat jou dochter een broertje had gewild, maar ze zal vast heel blij zijn met haar zusje. En jouw zoon vond dus de naam niet zo mooi? Nou ik wel hoor! ;-) Hij zal er vast aan wennen.

Geniet maar lekker van je moie gezinnetje! En je kraamtijd natuurlijk!

Groetjes Suus

Janien, 36 jr 3 meiden (Amarens geb. 2 okt. 2009)
Lies, 39jr, 1 meid en 2 jongens (Niels 19 okt geboren)
Esther, 35 jr, 2 meiden, 1 jongen (3 en 5jr) (Lone geboren 1-12-09)
Swiepie 2 meiden 1 jongen ( renske geboren 20 januari 2010)
Suus, 36 jr, 1 meid, 1 jongen; uitgerekend 24 feb. Bevaldatum 11 februari.
Loes 30 2 zoons bijna 4 en bijna 6 uitgerekend 5 april
Sandra 34 2 zoons bijna 4 en 61/2 uitgerekend 15 juni

Edith 39, 2 dochters 4 en 6, 7e ronde na 2 mk, NOD 5 febr
Roos 37, 1 dochter bijna 3, zoon* 1/2 jaar, NOD begin febr?
Debby 39, 2 zoons 15 en 11. 6e ronde na 2mk. NOD 9 febr

Zo sta je er ook weer bij Debby!

En Lies, inderdaad krijgt Niels versterking in de jongensploeg. Gisteren was er weer niet omheen te kijken tijdens de echo. Mijn laatste restje twijfel is helemaal weg ;-)

Komt zeker lekker dichtbij. Nog 3 weekjes!
Spannend!!!

Groetjes Suus

swiepie van harte met je dochter,leuke naam en ben ook beniewd hoe het verder is gegaan(en de lengte en gewicht)geniet ervan en laat je maar lekker verwennen.

Groetjes Sandra.

Suus, oooo, its a boy!!!
leuk joh!
Gut, die bevaldatums zijn nog spannender dan NOD's, bijna.....

Zou vandaag of morgen mijn ei moeten krijgen, maar merk nog helemaal niks! zie het altijd aan mijn slijm, vandaar...
hm, ook weinig zin in sex. Dat neemt ook altijd toe bij ei. Ben benieuwd wanneer er wat gebeurd.
Afgelopen weekend wel zin en transparant slijm, maar dat was dag 9 van mijn cyclus, dus dat zou vroeg zijn. Toen ongi ook net 2 dgn weg.
hm, rare cyclus zo, Maar miscchien moet ei nog komen....
Debby, gatver, jij ook weer ongi. Nu de MM in? sterkte, lijkt me heftig.

Roos, fijn dat je het lijstje NOD komt versterken, maar hoop natuurlijk dat je snel naar het lijstje van zwangeren verhuisd!

Hopelijk lukt het hier deze maand. Volgende maand is mannie in het buitenland rond mijn ei!!! Grrrrr, verloren ronde dus....

Suus, oooo, its a boy!!!
leuk joh!
Gut, die bevaldatums zijn nog spannender dan NOD's, bijna.....

Zou vandaag of morgen mijn ei moeten krijgen, maar merk nog helemaal niks! zie het altijd aan mijn slijm, vandaar...
hm, ook weinig zin in sex. Dat neemt ook altijd toe bij ei. Ben benieuwd wanneer er wat gebeurd.
Afgelopen weekend wel zin en transparant slijm, maar dat was dag 9 van mijn cyclus, dus dat zou vroeg zijn. Toen ongi ook net 2 dgn weg.
hm, rare cyclus zo, Maar miscchien moet ei nog komen....
Debby, gatver, jij ook weer ongi. Nu de MM in? sterkte, lijkt me heftig.

Roos, fijn dat je het lijstje NOD komt versterken, maar hoop natuurlijk dat je snel naar het lijstje van zwangeren verhuisd!

Hopelijk lukt het hier deze maand. Volgende maand is mannie in het buitenland rond mijn ei!!! Grrrrr, verloren ronde dus....

Terug
Bovenaan