DERDE KINDJE DEEL 7

swiepie,bedankt voor je tip,maar mijn man doet altijd de grote boodschappen en tussendoor neem ik tegenwoordig een boodschappen troley van mijn moeder mee.Erg handig hoef je ook niet te sjouwen het ziet er alleen niet uit.Mijn kinderen zijn ook altijd buikslapers geweest al vanaf een maand of 4.
Met inbakkenen heb ik geen ervaring.Leuk dat de volgende baby alweer geboren is he?hoeveel zijn het er ondertussen eigenlijk?En wie is de volgende ?Ik ben alles een beetje kwijt,tja die hormonen he.

Groetjes sandra.

Suus!!!!! Eindelijk, hij is er!!!
Gefeliciteerd!!!
Geniet maar lekker van je gezinnetje!

Esther

Hoi!

Weer een nachtje doorgeslapen op de buik!!!!!
Gisteravond was ze wel erg onrustig, was waarschijnlijk mijn eigen schuld. Wat veel met haar laten sollen. `s morgens kwam oma even op de koffie, heeft met haar geknuffeld. `s avonds kwam een vriendin op bezoek, die heeft met haar geknuffeld. Normaal ga ik met haar naar boven bij de laatste voeding...maar omdat mijn vriendin er was, heb ik dat niet gedaan. Ze was ook erg hongerig gisteren....dus heb ik haar om 24.00 nog maar even gevoed en ben pas tegen 1 uur naar bed gekomen. Ik heb haar om kwart over 8 vanmorgen moeten wakker maken omdat ik mijn dochter naar school moest brengen...ik durf haar niet te laten liggen....
Ben weer heel benieuwd wat deze nacht brengt....

Sandra: stand van de baby`s:

baby 1: Amarens
baby 2: Niels
baby 3: Lone
baby 4: Renske
baby 5: Luuk

wie de volgende is, weet ik ook even niet....
hadden we nog maar een lijstje.
Volgens mij duurt het nu wel nog een maandje voordat de volgende arriveert?

He Suus,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZOON.
Geniet er van en ik hoop je gauw weer op het Forum te zien.
Groet,

Janien

hoi,

als ik het goed heb ben ik de volgende en ik ben op 5 april 2e paasdag uitgerekend ben nu 32 weken en 4 dagen zwanger!!

groetjes loes

he wat fijn esther weer een nachtje erbij!!

Heee Suus (mocht je dit al lezen)
Van harte gefeliciteerd met je zsoon Luuk. Lekker stoere naam. (Op de middelbare school was ik heimelijk verliefd op een Luuk, en sindsdien staat die naam hoger op mijn lijstje, haha).

Esther: heerlijk, een nachtje rust. Maarre ... slaapt ze nu op haar eigen buik of op de jouwe? IK ben het een beetje kwijt. Ben nog niet helemaal ontzwangerd, na 3 weekjes.

Eshter: op naar de laatste loodjes. En dan kunnen we weer in spanning gaan zitten van wanneer er weer een forumbabytje komt. Is toch leuk.

Hier een roerige nacht gehad. Ik moet ook niet zeggen dat ik zulke goede slapers heb, haha. Ben door mijn beide dochters vanacht uit mijn slaap gehouden van 2.30 - 4.30. Wordt je redelijk brak van. En nu maar slapen die beide meiden. Zij wel.

Terug
Bovenaan