DERDE KINDJE DEEL 8

Edith super nieuws zeg, waanzinnig gefeliciteerd. Heeft al het duimen dus goed geholpen!

Debby,
De gyn had het over zelf verdwijnen van de cyste. De spanning was er al af en was nu ongeveer 3 cm. Heb wel veel krampen in mijn buik, had jij dat ook. Vloei ook nog steeds, ben er wel klaar mee eigenlijk. Moet woensdag weer voor een echo. Hoop echt dat de cyste dan weg is. Zie het verwijderen van de cyste nu echt niet zitten, maar ja wat moet dat moet.
Hoop dat je menstruatie snel komt dan kan je weer vooruit denken.
Geniet het weekend lekker van je mannen!
groetjes

Hou het ff kort. Zo te voelen stijgt het HCG lekker. Pfffffffff, ben bekaf. Die allesoverheersende moeheid...wel balen, maar geeft ook wel vertrouwen. Gelukkig niet misselijk. Ga zo lekker mijn bedje in denk ik...Gaap...

Hallo allemaal

Allereerst Edith gefeliciteerd! je had er al een goed gevoel bij. Gelukkig dat het nu eindelijk weer raak is en ik hoop dat alles nu gewoon goed gaat maar het zal zeker spannend zijn de eerste tijd!

Ben net terug van disney en het was echt geweldig!! Wel heeeel druk met drie kinderen maar erg leuk het was echt genieten.

Ik ga straks even iedereen zijn verhaal lezen en dan kan ik wat langer reageren!

Liefs
Lies

Hai allemaal,

Nou hier eindelijk ongi. Ben er gek genoeg best blij mee. Eindelijk wat zekerheid, ga vanaf einde ongi maar elke dag een ovulatietest doen want ik wil nu toch wel weten of ik nu weer gewoon mijn eisprong hebt. Ook wacht ik nog steeds op bericht over IVF. Ga van de week gyn maar eens hierover bellen. Mijn borsten doen nu gelukkig ook niet meer pijn. Hopelijk was dit gedoe maar eenmalig en heb ik vanaf nu weer gewoon op tijd mijn eisprong en dan geen ongi meer hopelijk.

Oh, Edith, ik leef zo met je mee. Snap dat je de vk nog niet belt. Het verandert toch niets en je moet sowieso toch die 3-4 maanden zelf doorkomen. Maar het komt nu goed hoor. Heb er vertrouwen in.

Roos: fijn dat bij jou de cyste niet operatief verwijderd hoeft te worden. Gelukkig was het niet zo ingrijpend hoor, de narcose vond ik het ergst omdat ik altijd zelf alles graag onder controle heb en nu een stuk gemist heb. Dat vond ik het vervelendst ervan. Het herstel ging voorspoedig en ik merkte dat er iets uit mijn buik was. Het volle en soms wat kramperige gevoel was weg en ik hoop dat het bij jou ook snel weg is en geweldig natuurlijk als dit op de natuurlijke manier gebeurt. Ik had geen bloedverlies tussendoor ( eigenlijk heb ik altijd wel last gehad van doorbraakbloedingen dus dat is voor mij niets nieuws). Het is nu gelukkig bijna niet meer maar ik ben wel altijd flink ongi. Zeker een week.
We gaan nu ook maar goed voor onszelf duimen he want we zijn nu nog maar met ons 2-en over toch? Zou tof zijn als we tegelijk zwanger raken anders blijft er eentje zo zielig alleen over en dat lijkt me helemaal zo depri.

Gr. Debby

Jij schrijft het en ik denk het Debby.
Duim gigantisch voor je!!!!! Moet zelf eerst woensdag maar eerst eens afwachten voor ik verder kan denken.
groetjes Roos

YIPPIEAYEE Edith,

GEFELICITEERD!!

Eindelijk is het zo ver. Ik ben heel erg blij voor je.
Dat van die koffie is heel herkenbaar. Ik dacht bij mijn 1e zwangerschap dat de koffie niet meer goed was. Het rook zoooo vies. Maar in eerste instantie wel een negatieve test. Mijn lichaam gaf al aan dat ik zwanger was zonder dat ik het toen in de gaten had.

Geniet ervan.

Janien

Ons meisje is weer helemaal de oude. Heerlijk!

We zijn lekker op vakantie geweest. Naar Oostenrijk. Met zijn 5en in de auto.
Bak op dak en volstouwen maar. Kon ook niets meer bij in. Amarens heeft de reis goed doorstaan. De heenreis hebben we in 2 keer gedaan en de terugreis in 1 keer.
Dat was een lange zit. 12 uur in de auto.
Maar de andere 2 dames hebben de kleine goed bezig gehouden.

Debby, wat jammer dat het nog niet raak is.

Sandra, kan je niet 's ochtends werken als je op je best bent? Of gaat je werkgever daar niet mee akkoord?

Swiepie en Esther. Spruw is heel vervelend. Onze "middelste" dochter heeft ook 3 kuren nodig gehad als baby voor het verdween. Ik hoop voor jullie dat de kuren aanslaan.

Loes, ik ben erg benieuwd naar je verhalen.
Als je een beetje tijd en zin hebt horen we het wel.

Roos, lastig zo'n cyste. Hoe nu verder?

Lies, hoe was Euro Disney? Willen wij ook graag nog een keer naar toe. Waar zaten jullie? In een appartement of hotel? Ging het een beetje met Niels?

Groet,

Janien

Esther, hoe is de spruw bij jou nu? Hier is de tweede kuur bijna op en de spruw nog niet verdwenen. Helaas. De ene dag lijkt het goed weg te gaan, om bij een volgende voeding weer de kop op te steken. Heel raar. En ik word gek van de was. Elke dag alle (onder)kleren van haar en mij en handdoeken in de was, elke voeding schone spuugdoekjes, en ga maar door...

Verder gaat het hier nog altijd lekker en wordt Renske een lekker vol en gezond babytje.

Terug
Bovenaan