Heb ik net een heel stuk zitten typen, zit mijn zoon ineens aan de muis en klikt zo de site weg, ggrrrrr.....
Maar goed, even opnieuw.
Edith, hartelijk gefeliciteerd meid! 3x is vast scheepsrecht! Het gaat nu helemaal goedkomen. Wel een hele spannende tijd nu he! Ik duim voor je dat de eerste 12 weken voorbij vliegen!
Debby, balen voor jou, maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Snap goed dat je nu je ovulatie niet meer wilt missen. Is tempen niet iets voor jou?
Op freya.nl vind je een curve die je kunt gebruiken.
Mij leek het altijd een hele belasting, maar is mij reuze meegevallen. Uiteindelijk maar 3 cycli hoeven doen, want toen was ik eindelijk weer zwanger. Fijne is dat je dan in ieder geval zeker weet wanneer je je eisprong hebt gehad als je een onregelmatige cyclus hebt.
Roos; balen van die cyste! Nu maar hopen dat hij morgen verder geslonken is en dus echt vanzelf verdwijnt. Kan me voorstellen dat je niet op een operatie zit te wachten.
Nu maar hopen dat straks de hormonen je cyclus weer op gang kunnen krijgen en je maar snel weer zwanger mag zijn!
Ik lees dat de forumbaby's allemaal lekker groeien. Wel balen van de spruw. Dat hebben mijn eerste 2 ook allebei gehad. Ik hoop maar dat dat Luuk bespaard blijft, want het is altijd zo hartnekkig. Beterschap voor jullie!
Mijn verhaal van de eerste dagen van Luuk staat op mijn hyves. Wil het ook best wel hier plaatsen, maar het is uiteindelijk een erg lang verhaal geworden.
Maar als degenen die niet op hyves zitten het willen, wil ik het wel proberen te plaatsen.
Nu was het op een ander forum niet gelukt, dus durf niet te zeggen dat het hier wel gaat lukken (vandaar dat ik het op hyves heb gezet).
Luuk doet het nu in ieder geval super! Hij is tot nu toe onze rustigste en meest tevreden baby en we genieten volop van hem. Hij heeft natuurlijk wel wat last van krampjes, maar dat is goed te verhelpen met de cinababy.
We zijn hem afgelopen donderdag gaan wegen op het CB en hij was al boven zijn geboortegewicht. Hij groeit dus erg lekker ;-) drinkt nu ook steeds beter zijn fles.
Nou meiden, ga weer even aandacht besteden aan de kids (toch een stuk minder tijd voor internet nu, maar dat geeft niet).
Groetjes Suus