DERDE KINDJE DEEL14

Oh Lies, voor jou ook ontzettend spannend. Ik zal aan je denken hoor, tis toch niet niks. Vervelend dat je daar zo last en pijn van hebt. Ik duim voor je dat het straks allemaalweer goed is.

Lone alweer 1 jaar, gefeliciteerd esther. Wat leuk.

Hier alles goed, buikpijn is gelukkig over. voel me goed, wel af en toe misselijk maar dat heb ik de laatste tijd wel vaker dus ik maak mezelf niet gek.

Janien, ja ik zou een tweeling erg leuk vinden. Veel tweelingen in de familie en vrienden. Mijn moeder was ook een tweeling, helaas is mijn tante, heb ik wel al eens verteld, 3,5 jaar geleden overleden. Mijn beste vriendin heeft ook een tweeling. Maat laten we eerst maar hopen dat er in ieder geval 1 vruchtje blijft zitten. Jullie horen van me

Liefs debby

hhe lies wat naar ik hoop voor je dat het beter wordt ik herken het wel een beetje een tampon vind ik ook niet meer fijn hij blijft niet zitten maar verd4er geen klachten ik denk aan je maandag

fijn debby dat je je weer wat beter voelt ik blijf duimen!

groetjes loes

Debby,wat spannend zeg hoe gaat het nu????ik moet steeds aan je denken.
En lies ik heb vandaag ook veel aan jou gedacht,ookal lees je dit waarschijnlijk pas over een paar dagen heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!

Vanmorgen met Sebas naar het cb geweest hij weegt nu 6865 gr, is 65 cm en morgen alweer een halfjaar.Het gaat veel te snel.Ik geef nog steeds volleedige borstvoeding,hij mag nu ook fruit en groenten,maar dat vind hij niets en ik ook niet.

hij is wakker ga hem even voeden.

groetjes Sandra.

Hai meiden,

hier ff een kort berichtje omdat ik nog geen nieuws heb. Nog geen bloed hier (behalve gister een drupje maar dat was van het fanatieke afvegen na het plassen, misschien wel herkenbaar).Was wel schrikken trouwens. Vorige keer ging het op deze dag mis. ik voel niks bijzonders, de ene dag ben ik positief en de andere dag zie ik het niet meer zitten. Als ik maar ff hoofdpijn voel denk ik oh jee, ik word ongi. Maar ik weet nu wel dat ongiklachten bij mij ook zwangerschapsklachten kan zijn en andersom.

Lies.hoe ist bij jou gegaan. Denk aan je hoor.

Nogmaals, iedereen bedankt dat jullie zo met mij meeleven.

X debby

He Debby Ohhhh zo spannend ik denk veel aan je! En duim heel hard.

Het is bij mij heel goed gegaan, geen complicaties en het is goed gelukt zei de arts. Ik heb weinig tot geen pijn, het is meer ongemakkelijk. Ik hoop dat ik nu van mijn klachten verlost ben! De ingreep duurde anderhalf uur bij mij dat is best lang voor deze ingreep maar goed het gaat prima!

Liefs
Lies

Fijn Lies dat alles goed is gegaan en dat je bijna geen pijn hebt.

Hier nog steeds alles goed, zit er nu al een dag langer in dan vorige keer. Ben nu weer vrij rustig maar dat kan ook zo weer om zijn hoor. straks komt mijn vriendin om een bakkie dus dan ben ik weer even afgeleid. Ik hou jullie opdehoogte en oh bedankt roos voor je smileys op hyves.

Liefs Debby

Hai meiden,

Helaas, tijdens gezellig kletsen met vriendin, even naar de wc en ja hoor daar was het weer. Dat vreselijke bloed. De moed zakt me nu echt in de schoenen. Heb Peter nog niet gesproken maar zit er nu zelf aan te denken om te stoppen met dit alles. Ik leef nu al ruim 4 jaar met hoop en ongemerkt hou je ook overal rekening mee ( geen drank, geen rauw vlees enz).
Ik snap het niet hoor, de een raakt zwanger van een vlieg en ik maar niet terwijl er ook geen reden is waarom het maar niet lukt. 1 geluk, peter is nu wel in mijn vruchtbare weken thuis. Waarschijnlijk denk ik er morgen weer anders over en gaan we er weer voor de volle 100% tegenaan maar nu zie ik het dus niet zitten. In ieder geval gaan we niet langer door dan 5 mei volgend jaar want dan word ik 41 en dan vind ik het te oud worden. Raar he maar soms denk ik was het maar alvast zover. Dan kan je het defenitief van je af zetten en misschien ben ik dan wel zwanger.
Ik kan in ieder geval met kerst en oud en nieuw wat drinken maar dat had ik liever niet gehad want ik ben sowieso al geen drinker.
Nou, net toch mannetje aan telefoon gehad en die baalde ook als een stekker. Snap ook niet waarom het niet wil lukken. Wat ik al zei is hij straks met de vruchtbare periode thuis en dan zullen we het eens zonder hulp doen, hebben we er tenminste nog plezier van ook dan allemaal op de medische manier. Je ziet dat mijn mening nu al weer verandert en dat ik toch nog wel verder wil. Misschien nu een rommelig verhaaltje maar het is gewoon even fijn om het van mij af te schrijven. Ik voel me nu K, KL.. enz maar tegelijkertijd ook weer opgelucht omdat er weer zekerheid is al had ik die zekerheid liever gezien in een positieve test. Tis zo raar, zo denk je misschien ben ik wel zwanger en maak je stiekem al plannetjes en met 1 bezoek aan de wc valt je droom weer in duigen.

Bedankt meiden voor het lezen van dit onsamenhangend verhaal misschien wordt 2011 wel ons jaar.

Liefs Debby

Debby,

Daar zijn we toch voor,dat je lekker van je af kan kletsen zodat je je weer een beetje opgelucht voelt!!!!!!!geeft niets hoor.

Heel veel sterkte.

Groetjes Sandra.

Terug
Bovenaan