DERDE KINDJE DEEL14

Spannend nu deze weken he Debby!
Klinkt wel super zeg! 7 eitjes bevrucht en 2 teruggeplaatst en 5 in de vriezer.Maar hopelijk heb je die 5 niet nodig en blijft er minstens 1 van deze 2 zitten waar die zit! Ik ga nog harder voor jullie duimen.

Liefs Suus

Hey Debby!
Klint allemaal heel goed, zeg. Wel vervelend dat je nu zo een last hebt.....
Heb je nu dus ook automatisch een grote kans op een tweeling? Of werkt dat niet zo? Ooooh, wat zou dat een mooi cadeau zijn! En het is je zoooo gegund!
Ik zal de komende 2 weken extra hard voor je duimen. Al zal ik daar morgen nog niet veel tijd voor krijgen...ons meisje wordt morgen alweer 1 jaar!
Pfff, heb nu alweer zo een kriebelig gevoel in mijn buik. Ben blij en verdrietig tegelijk, haha
Vorig jaar om deze tijd was ik nog heeeeel benieuwd wanneer het nu ging beginnen....
Vanavond de hele avond staan bakken en morgen vroeg nog druk met het afmaken van de taart!
Maar daarna ga ik zeker weer duimen hoor, Debby!

Groetjes en welterusten
xx
Esther

OOOh Debby, spannend.
Straks krijg je een tweeling....
Zou je dat leuk vinden???
Ik duim voor je.
xx Janien

Hee Esther,

Gefeliciteerd met je grote kleine meid...

xx Janien

heee debby wat een goed bericht!!!! en idd hopen dat je de bevruchte eitjes in de vriezer niet meer nodig hebt!

ik denk aan je en duim voorje!

wanneer mag je eventueel testen?

esther gefeliciteerd met je kleine grote dochter!

groetjes loes

He Debby
Goed nieuws zeg! Nou duimen hoor we gaan echt hopen dat jij nu echt aan de beurt bent!

Esther gefeliciteerd meid met Lone!

Hier zijn ze allemaal ziek!

Jongens ik word maandag geopereerd aan mijn bekkenbodemspieren ik ben bloednerveus. Heb last van mijn onderbuik, kan geen tampons meer gebruiken zeg maar gerust de rek is eruit dus maandag wordt het weer in model gebracht! Maar ik ben zoooo nerveus! Is natuurlijk ook niet iets wat je even met Jan en Allemaal deelt!

Ik hou jullie op de hoogte!

Debs Succes!

Jeetje Lies,
Dat lijkt me ook wel heel wat zeg! Pfff, wist helemaal niet dat dat kon? Heb je daar zo`n last van dat je er aan geopereerd moet worden? Het lijkt me namelijk normaal dat de boel wat uitrekt na 3 kinderen....

Nou, dan zal ik ook voor jou duimen de komende tijd. Probeer wat leuke dingen te doen, zodat je wat afleiding hebt. Moet je dan lang in het ziekenhuis blijven?

Zo jongens, hier is de knalfuif weer voorbij....nu heb ik even tijd om na te denken......een jaar geleden....tja toen lag ik er nu heel anders bij......wat vliegt een jaar toch voorbij.....maar...nus is het ook mooi. Ik vind het jammer dat die eerste babytijd nu echt voorbij is, maar nu is het ook heel leuk hoor. En eerlijk is eerlijk, het is nu weer een stuk makkelijker allemaal. Als ze wat ouder worden, krijg je gelijk zelf weer wat meer tijd....
Zo, mijn meissie begint wakker te worden. Ik ga haar nog even lekker wat melk geven en knuffelen en dan zelf naar bed.

Groetjes Esther

He Eshter
Ja ik heb veel last, buikpijn, zwaar gevoel geen tampons meer kunnen gebruiken, verzakking enz. Maar als ik me aan de verzakking laat helpen mag ik 6 weken helemaal niets en dat kan niet hier thuis met een dreumes van 1. Nu is dat twee weken en dat kan ik nog wel regelen en wordt ook het verzakkingsprobleem minder. Ik ben heel benieuwd want ik wil me wel weer eens normaal voelen. Ik word geen 18 meer dat is ook niet de bedoeling maar gewoon een vakantie kunnen boeken zonder te denken oh ben ik dan ongesteld dan kan ik die week niet. Ben alleen zooooo nerveus!
Liefs
Lies

Terug
Bovenaan