DERDE KINDJE DEEL14

Oh nee Debby.
Hier hadden we niet op gehoopt en gerekend.
Balen hoor.
Ik hoop echt dat het voor 5 mei nog lukt.
Groet, Janien

Oh nee, Debby.
Hier hadden we niet op gerekend.
Balen hoor.
Sterkte.
Groet, Janien

Hij haperde.
Nu heb ik 2 berichten staan...

Lies, hoe is het?
Heb je pijn?
Wat hebben ze precies gedaan eigenlijk?
(als je dat kwijt wilt)
Groet, Janien

Gisteren CB met Amarens.
14 maanden, 77 cm en 11,1 kilo.
Groet, Janien

Onee debby! Wat ontzettend balen! Kan me voorstellen dat op zo'n moment de moed je in de schoenen zakt.bah!
Heel veel sterkte meis!
Hopelijk gaat het nog spontaan gebeuren.

Misschien een rare vraag,maar kan je niet binnen je gewone cyclus wat ontdooide embryo's laten inbrengen?Om de kans nog wat groter te maken?Of werkt dat niet zo?

Dikke knuffel voor nu in ieder geval!
XXX

Oh nee Debby nee wat vreselijk balen is dit! Wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg vreselijk!
Nou meid sterkte en ik hoop dat je snel weer je kracht terugvindt want het moet gewoon lukken bij je!

Janien ze hebben het weefsel versterkt door wat weg te halen en strakker te zetten zodat je spierkracht sterker wordt en de organen die aan je bekkenbodem vastzitten weer hoger komen te zitten.
Pijn heb ik niet maar het is meer ongemakkelijk.

Hai

Suus, de ontdooide eitjes worden ook teruggezet rond de tijd van je gewone cyclus dus ik hoef niet elke avond te spuiten. Alleen avond voor terugplaatsing geloof ikmaar dat stelt niks voor. Het wordt dan teruggezet op de dag dat je eitje normaal ook diezelfde grootte en bevruchting heeft dus dan wel na de eisprong. Zoiets was het geloof ik, stom dat je het ook weer zo snet vergeet. Alleen deze maand zal het niet meer gaan want dat lab is dan gesloten i.v.m. de feestdagen. Kheb vandaag een baaldag ingelast en ga niks bijzonders doen alleen waar ik zin in hebt. Ik ga nu lekker genieten van mijn 3 mannen want eigenlijk ben ik al ontzetend rijk met hun. Volgend jaar weer vol goede moed verder en nog harder duimen dan dat ik al deed.

Liefs Debby

O Deddy wat een ontzettende teleurstelling. Had zo de hoop dat het deze keer raak zou zijn. Voel mij bijna schuldig dat ik weer zo snel zwanger ben geworden. Woorden schieten mij dan ook even te kort.
Wil je wel laten weten dat ik aan je denk en blijf duimen voor jullie!!
lieve groeten Roos

Terug
Bovenaan