Derde kindje, wie ook NR 2

Lillian,

Oeps sorry, ben dus helemaal in de bonen. Ach laten we 't maar op de hormonen houden hahaha. Krijg je een geplande keizersnede, of moet je 1st wachten tot de bevalling begint en dan richting ziekenhuis? Hier hoor je op 't moment steeds vaker dat er 1st gewacht wordt tot de bevalling begint, alvorens een keizersnede te doen. Als 't aan mij ligt ga ik gewoon weer thuisbevallen. Onze oudste is ih ziekenhuis geboren met 1 tractie van de vacuumpomp en onze jongste thuis.
Kun je nog een beetje de rust pakken op het moment, of valt het niet mee? Onze jongste gaat nu nog   's middags slapen en ik hoop dat ze dat ook nog ff blijft doen, mocht 't straks nodig zijn, dan kan ik 's middags als de oudste op school zit nog een uurtje op bed gaan liggen rusten.
En ach, die babykamer komt vanzelf af, je krijgt straks vanzelf wel last van nesteldrang en dan zul je eens zien hoe snel die klaar is!
Groetjes en succes met de kamer!

Hallo Meiden,

Eindelijk heb ik ons draadje teruggevonden( mede dankzij Espritfreak)! Leuk dat jullie nog steeds reageren. Ik heb even poosje hier niet gelezen ivm een niet zo leuke zwangerschap de eerste 4mnd, steeds bloedingen, ontzettend moe en misselijk. Ik was erg bang dat het mis zou gaan, maar gelukkig bleek alles steeds goed te zijn bij de echo. Het bloedverlies is nu al een paar weken over. De 20 weken echo was ook helemaal goed. Dus ik probeer nu echt te gaan genieten.
Espritfreak, dus ook al 17 weken zwanger, dan schelen we maar ruim 4 weekjes. Ik ben nu bijna 22 weken.  Jouw 20 weken echo schiet dus ook al lekker op. Spannend is dat altijd weer. Wij weten inderdaad het geslacht, maar we gaan het ook aan niemand anders vertellen, ons geheimpje. We hebben al een meisje en een jongen. Willen  jullie bij de 20 weken echo het geslacht ook weten? Wisten jullie het bij de andere 2 ook?
Lillian, hoe gaat het met jou? Jij bent zo te lezen ook  met de laatste loodjes bezig. Hopelijk gaat alles wat goed. Weten jullie ook  wat het wordt of is het nog een verrassing?
Suus, hoe gaat het met jou?  Ik las dat je eind juli het spiraaltje hebt laten verwijderen. Hoe gaat het nu met jouw cyclus?  Hopelijk raak je snel zwanger en wordt het een mooi voorjaarskindje.
Allemaal alvast een fijn weekend toegewenst en tot  mails,
groeten van melanie  

Hey Melanie,

Goh zitten we inderdaad dicht bij elkaar zeg. Wanneer ben jij precies uitgerekend? Mijn uitgerekende datum is 1-2-2009.
Wij willen ditmaal graag het geslacht weten. Alleen gaan onze meiden mee naar de 20-wekenecho, dus we vragen maar of de echoscopist het op wil schrijven. Daarna laten we een pretecho maken (zonder kids) en dan maar hopen dat de beide voorspellingen overeenkomen. M'n man zou 't ditmaal wel erg leuk vinden als 't een jongetje is, maar ik zou 3 grieten ook wel erg leuk vinden. Het enige waar ik bang voor ben is dat je je snel verspreekt als je 't weet, wisten jullie bij jullie 1ste 2 kids wat 't werd?
Laten jullie nog een pretecho maken?
Hoe staat het met jouw buik, is die al aardig gegroeid? Ik heb sinds vorige week pas m'n positiekleding aan, terwijl ik bij onze jongste met 9 wkn de postiebroeken al aan moest. Ben nu ook nog maar 1 1/2 kg aangekomen en dat terwijl ik helemaal niet misselijk/beroerd ben geweest. Vreemd hè? Had verwacht nu toch dikker/zwaarder te zijn aangezien het de 3e zwangerschap is.

Nou ook voor jullie een fijn en vooral zonnig weekend!

Esprit, Ik moet in het zh bevallen maar krijg geen ks. Iig als alles goeed gaat. de 2e is ook gewoon normaal geboren. Maar je moet in het zh omdat ze bang zijn dat je litteken scheurt en dan kan je doodbloeden. Ik moet bellen als mijn weeen om de 3 tot 5 minuten komen een uur lang en dan zeggen hun of ik mag komen.
Mijn jongste slaapt helaas al niet meer overdag sinds ze 1 jaar is dus van die kant geen rust. Ben gewoon blij als ze savonds op bed liggen.

hoi Melanie, Wat fijn te lezen dat het nu toch goed met je gaat. Jij bent ook alweer ean aardig eind op weg, wat gaat dat toch hard!
Ja wij krijgen na 1 jongen en 1 meid er weer een meisje bij, ik vind het wel erg leuk vooral voor de jongste (iig i hoop dan met het leeftijdsverschil van 2 jaar dat ze ene beetje vriendinnetjes kunnen worden). Mijn zoon zei meteen " ik wil een broertje met een piemel" Hij heeft zich er wel in berust dat het een zusje wordt maar toch laat hij onderwerp niet los. Zijn zus verliet de babykamer en kreeg een nieuwe tinkerbell kamer...en hij zegt nu steeds " als we dan toch nog een keertje een broertje krijgen dan mag hij mijn luizeleven kamer wel en dan wil ik een spiderman kamer"!haha Ik heb hem uitgelegt dat er geen slaapkamers meer over zijn na deze baby, zijn reactie was dat hij dan wel in de badkamer ging slapen (zo schattig 4 jaar) heb hem maar uitgelegt dat we dan wel gaan verhuizen. Maar eerst ff deze bevalling zien!

Hoi meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij.
Helaas nog steeds niet zwanger, wel even (2 dagen) ongesteld geweest van de primolut.
Ik vrees dat mijn baarmoeder niet helemaal schoon is geweest, want de gyn had gezegd dat ik een erg dik baarmoederslijmvlies had. Maar goed.
De ovulatietest ook maar even gelaten voor wat die is.
We 'klussen' gewoon regelmatig en ik zie wel of ik weer een keer ongesteld wordt (of niet natuurlijk)
Nu klinkt het alsof ik er erg relaxt onder ben dant het allemaal zo loopt, maar dat is natuurlijk niet zo.
Ik ben pas gaan inzien dat het me toch wel erg veel doet, sinds mijn zusje heeft verteld dat ze zwanger is van nr 3. Weer meteen de eerste keer.
Ik ben erg blij voor hun, maar wat was ik verdrietig! Ik kon me dus ook (helaas) niet inhouden en heb even een potje gehuild. Het was niet de bedoeling dat ze ervan af wisten dat wij ook graag nog een wondertje wilden, maar goed. Ik had het niet in de hand en heb het mijn zusjes dus maar verteld. Gelukkig begrepen ze me heel goed.

Hoe gaat het nu verder met jullie? En julie zwangerschappen?
Zijn er nog vorderingen? Echo's?

Groetjes Suus

hai suusie,
Lijkt me ook heel moeilijk dat je zusje nu wel zwanger is van de 3e. Natuurlijk gun je het ze van harte maar je bent zelf ook al zo'n tijd bezig. Ik wens je heel veel succes en hoop dat het snel raak is.
Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan