Derde kindje????

Hoi Dreamer!
Welkom op ons gezellige forum. Hier kun je lekker kletsen over dingen waar je openlijk je mond over houd.....

Mijn man reageerde ook precies zoals jouw man. Hij had ook zoiets van...waarom het noodlot tarten? We hebben 2 gezonde kinderen, misschien gaat het bij de derde wel mis. Ik dacht meer van: als het twee keer goed is gegaan, waarom dan ook geen derde keer? Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk!

Wij hebben ook de pijn van een miskraam gevoeld. En hij is vreselijk bang om nog een keer die ellende mee te moeten maken. Ik heb die angst ook. Ik moet er niet aan denken dat het weer mis gaat. Ik ben ook heel erg bang dat mocht het nog eens misgaan, dat mijn man dan niet meer wilt....
Maar ja, daar moeten we maar niet teveel bij stilstaan. Tenslotte gaat het meestal wel gewoon goed.

Jolanda: balen zeg dat je man zo lang weggaat. Pfff, ik vind het wel knap van je zeg. Als ik het goed begrijp komt de opvoeding van jullie kinderen vooral op jou neer.
Ik hoop dat je nog een eisprong hebt, wie weet!

Janien, hoe voelt dat nou?? Als kersverse zwangere? Heb je het al aan iemand verteld of wacht je daar nog mee?

Zo, ik kruip mijn bedje eens in. Veel plezier met klussen voor iedereen!

Estelle

Hoi Jolanda,
Zit jou man bij de marine ofzo?
Dat is wel lang, 4 maanden weg.
Hoe doe je dat dan? Werk jij ook nog?
Gr. Janien

Hoi Estelle,
2 weken geleden had ik last van mijn buik en tepels.
Vlak voordat ik de test gedaan heb was dat bijna over.
Ik had de zondag ervoor wel een bloeding gehad met buikkrampen.
Moest de laatste 2 weken ook erg veel plassen.
Dat waren ook de reden dat ik het idee was zwanger te zijn.
Nu heb ik weer zere tepels en af en toe een wee gevoel in de buik.
En nog steeds veel plassen.

Ik moet je zeggen dat het wel heel snel is hoor. Kan bijna nog niet bevatten dat er een kindje bij komt.
Je stelt je er op in dat het een paar maanden gaat duren en boem...al een maand zwanger. Gelukkig wordt deze week het wandje op zolder geplaatst. Daarna de kamers van de meiden opnieuw  verven en inrichten  en daarna door met de babykamer.

Mijn zusje weet het. Mijn ouders en schoonouders nog niet.

Hoe voel jij je?
Heb je al iets van innestelingsbloeding gezien?

Gr. Janien

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Jolanda
32
22 februari
2
3
2dochters, 7jr en 8 mnd

Estelle
34
12 februari
1
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Loes
29
6 februari
4
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Debby
38
24 februari    
?
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Wolletje          
29
??
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Linda                
28              
?                                  
?                  
3                  
2 zonen, 3 en 2 jr                      

Dreamer
33
17  februari
?
3
2dochters

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr

Hey Janien

Ik kan me voorstellen dat het allemaal nog erg onwerkelijk is....

Ik voel eigenlijk nog helemaal niks. Ik probeer me eigenlijk de hele dag zelf aan te praten dat ik ECHT niet al zwanger kan zijn, om de teleurstelling een beetje te verlichten.
Ik neem me altijd voor om er niet teveel mee bezig te zijn.... maar oh, oh, wat is dat moeilijk. Ik ben er juist de hele dag mee bezig! Ik kan gewoon aan niets anders meer denken.   Voel ik al iets??? Heb ik nou pijn aan mijn borsten of meen ik dat maar??? Ik heb geen zin in koffie...zou ik dan toch???? Pfff, gek word ik ervan.

Innestelingsbloeding?? Daar heb ik nog niks van gezien. Ik moet zeggen dat ik bij mijn vorige zwangerschappen ook nooit iets van een bloeding heb gehad.
Ik kreeg eigenlijk ook altijd pas last van kwaaltjes nadat ik al wist zwanger te zijn.
We wachten nog maar "even" af.

Jij in ieder geval al veel succes én plezier met alle voorbereidingen voor dit nieuwe wondertje!

Estelle

Hai Janien,

Gefeliciteerd zeg. Echt leuk en wat snel. Ga er maar lekker van genieten.

Ook mijn man had na mijn miskraam zoiets van moeten we er nog wel voor gaan. Maar dan meer omdat ik zo veel pijn had tijdens en na de miskraam. Hij wilde dat voor mij niet nog een keer meemaken. Maar ikzelf had zoiets van "we gaan er echt nog wel voor" en gelukkig dacht hij er toen ook zo over.

@Jolanda: wat moeilijk dat je man zo lang van huis is. Mijn man vaart maar dat is gelukkig week op en week af. Alleen in april en mei gaat hij 2 maanden lang varen. De kans is er gelukkig wel dat ik af en toe naar boord kan of dat hij tussendoor een nachtje thuis komt. Je bent inderdaad zo weer maanden verder voordat je zwanger kan raken. Hopelijk pik je deze eisprong nog mee.

Groetjes Debby

Morning meiden,

Hij is nog thuis oohhh ik hoop zo dat ie pas in of na het weekend weggaat, maarja is dat niet zo dan komen we de hele maand juni niet naar buiten
Mijn mannetje werkt offshore over de hele wereld toen onze oudste dochter een jaar of 2 was is hij daar mee begonnen.
In het begin was het echt moeilijk en wennen maar nu is dit onze levensstijl.
Gelukkig is hij heel vaak in Schotland aan het werk(Hij is ook een Schot) dus dan is het wat makkelijker voor ons om daar is heen te vliegen om wat dichter bij te zijn en gelijk de familie te bezoeken.
Ook de opvoeding van onze meiden heb ik voor mijn rekening soms is dat moeilijk maar echt alles went..
Alleen nu we voor een derde willen gaan is het wel moeilijk te accepteren dat we misschien weer lang bezig zijn(voor de tweede 3 jaar bezig geweest en 3 miskramen gehad)...

@Janien ik heb bij mijn zwangerschappen ook nooit een innestelingsbloeding gehad. was wel bij de eerste nog gewoon 2x ongesteld geweest,soms heb ik het gevoel dat me lichaam zo met me speelt zoals nu ook dan denk dat ik misschien zwanger ben(pijn in me borsten ik (vr)eet alles wat los en vast zit en veel plassen)..
Hoe voel je je nu????? heb je al naar de v.k. gebeld en doe je mee aan mvm??

@Debby dat is nog te doen 1 week op 1 af.. Als je man in mei weggaat blijft ie dan in nederland???

@Estelle goed om te denken dat je nog niet zwanger kan zijn alleen wij vrouwen kunnen ons zelf helemaal gek maken en daar doet ons lichaam soms nog een schepje bovenop..

@Loes hoe is het met jouw gevoel voel je wat veranderingen ??? nog 3 daagjes spannend ik duim voor je...

Groetjes jolan

Hallo allemaal,

Ik heb jullie verhalen zitten lezen en die spreken me erg aan, vandaar dat ik me graag bij jullie aan wil sluiten.

Ik ben Joosie, 33 jaar en inmiddels hertrouwd. Ik heb uit mijn vorig huwelijk een zoon van 7 en een dochtertje van 4 jaar.
3 jaar geleden ben ik gesteriliseerd (in mijn vorig huwelijk) maar (je snapt m al) nu willen mijn huidige man ik graag nog een kindje. Hij heeft zelf geen kinderen en we hebben besloten om voor een kindje van ons samen te gaan. Het contact van mijn man  met mijn kinderen uit mijn vorig huwelijk is heel goed gelukkig.

Ik ben vorige week, 22 januari geopereerd. Heb een hersteloperatie van mijn sterilisatie uit laten voeren. Dit was een dagopname. Ben 's morgens om 10.00 uur van huis gegaan en 's avonds om 22.30 uur was ik thuis. Heb veel pijn gehad maar het is het uiteraard waard, want de operatie is goed geslaagd.

Rond de 21 februari moet mijn menstruatie weer komen dus jullie begrijpen; we hebben een druk aankomen weekend

Weinig mensen weten van onze plannen, want wat ik hier al ook al meerdere malen heb gelezen is dat je vaak reacties krijgt van anderen waar je niet echt op zit te wachten.
Ze verklaren je voor gek want je bent toch allang uit de echte kleine kinderen en het is   zo 'makkelijk' nu. Zelfs mijn zus praat zo, en dat doet best pijn.

Wij zijn samen o zo gelukkig en willen dit geluk bezegelen. In huis is ruimte genoeg en ik zeg altijd maar; 'waar er 2 kunnen eten, kunnen er ook 3 eten' toch?

Dit is in het kort mijn verhaal....
Hoop van jullie te horen!

Groetjes Joosie

Terug
Bovenaan