Derde kindje????

Hey Janine!

Fijn dat je blijft kletsen hier.
Ja, het wordt langzaam spannend. Zeker omdat ik niet precies weet wanneer ik mijn NOD kan verwachten. Als ik uit kon gaan van een menstruatie, was het duidelijker.
Ik heb echter wel steeds meer het idee dat het niet gelukt is. Ik lees hier voortdurend verhalen over innestelingsbloeding...dat heb ik dus helemaal niet gehad. Gisteren en vandaag heb ik ook regelmatig van die vervelende menstruatiekrampen...
Wel een beetje vroeg als ik ervan uitga dat mijn NOD waarschijnlijk ergens vanaf volgende week woensdag kan komen....

Maar...zolang het tegendeel niet bewezen is, hebben we hoop!

Hoe is het met jou en alle kwaaltjes? Heb je nog steeds je mond kunnen houden?

Groetjes Estelle

@Estelle.
Over die innestelingsbloeding...dat zou voor mij ook voor het eerst zijn. Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik dat niet gehad hoor! Volgens mij komt het ook helemaal niet zoveel voor.

Ik heb nu nog heel lichtbruin slijm (sorry voor de details). Zo begon de vorige ronde mijn ongi helaas...
maar nu zit ik nog geen 3 weken na mijn laatste ongi, dus dat zou wel heel kort op elkaar zijn.
Wel wat zwaar gevoel in mijn buik, maar geen echte krampen.

Zucht, afwachten dus maar of het doorzet of niet.

Verder vind ik het juist leuk dat de zwangeren meekletsen.
Juist om ook te horen hoe het straks is om 3 kindjes te hebben.
Ik zit met nogal wat praktisch vragen: passen al die autostoeltjes op de achterbank, etc,etc...

Groetjes,
Edith

5 uur ging de wekker nog even heel slaperig geklust maar of het resultaat gaat geven dat is natuurlijk weer een verrassing zoals als elke maand.....

nog effe me oogjes dicht doen ......

tot straks

groetjes Jolanda

Hoi

Ik heb de clear bleu test gedaan en deze gaf dus 2x negatief aan.
Zijn er testen die beter zijn dan. Nog steeds geen rode duivels vandaag??
Voel me verder prima, geen klachten...

Gr Nicole

Hai

@Janien: je hebt me denk ik verward met Edith. Ik heb nog geen bloedingen en krampen. Pas a.s. maandag of dinsdag mijn eisprong. Natuurlijk vind ik het ook leuk dat je gewoon met ons blijft meepraten.

Gr. Debby

Nogmaals hai,

ik moest weer even teruglezen om te kijken wie er nu binnenkort de NOD-dag heeft. Ik zag dat Loes hem gisteren had. Heb ik al wat gemist of heeft Loes nog niet gereageerd.
@Estelle: 12 febr. dat gaat ook al opschieten. Spannend weer hoor.
Laat je niet gek maken door je lichaam. Ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan want ik ben precies hetzelfde.

Succes weer iedereen.

Gr. Debby

Hoi dreamer ik ben afgelopen woensdag al ongie geworden ja
Je hebt het berichtje denk ik gemist

Ik vind het ook leuk als de zwangeren meeblijven praten :)

Nicole spannend en lastig dat wachtten als je niet Zwanger bent wil je gewoon ongesteld worden en anders een positieve test ik duim voor je

Hier nog even geduld hebben volgende week weer aan deklus

Groetjes

Hoi hoi

Debby, dat is idd goeie raad, laat je niet gek maken door je lichaam!
Dat is nu precies waar ik mee bezig ben....me gek laten maken.
Ik heb nu al een paar avonden achter elkaar last van menstruatiekrampen. Gisteravond zelfs zo erg dat ik dacht dat ik vandaag wel al ongesteld zou worden.
Maar nee! Vandaag voel ik me echt anders dan anders. Een beetje een weeïg gevoel in mijn buik. Pijn aan mijn onderrug. Stiekem een beetje herkenbaar van mijn vorige zwangerschappen. De hoop wordt dus steeds groter. (en de teleurstelling straks ook!)
Toen ik net op het toilet was, had ik een heel licht roze bloedverlies. Eerst een beetje bruinig en daarna beetje rozig slijm. (sorry voor de details)
Nu ben ik al heel lang niet meer ongesteld geweest dor de mirena. Misschien ben ik wel een beetje vergeten hoe het ook alweer ging en voelde enz. Maar ik meen me toch te kunnen herinneren dat ik eerst flinke krampen kreeg en daarna was het meteen raak. Niet een beetje rozig ofzo.
Ik vraag me dus nu wel af, is dit nu echt een beginnende ongesteldheid?? (wel een beetje vroeg volgens mij) of zou dit dan de beroemde innestelingsbloeding moeten voorstellen!

Nou zoals jullie zien is mijn lichaam goed op weg om mij knettergek te maken!!!
Had je maar een deurtje in je buik, zodat je even stiekem naar binnen kon gluren en kijken wat zich daarbinnen allemaal afspeelt!

Groetjes Estelle

Terug
Bovenaan