Derde kindje????

Hai Estelle,

Was het maar waar he, dat je even in je buik kan kijken. Ik herken mezelf toch zo in jouw. Ik heb me nu ook echt voorgenomen dat ik de komende 2 weken gewoon ga doen ( heb maandag denk ik eisprong). Wil gewoon niet meer naar mijn lichaam luisteren. Afgelopen ongi voelde ik met net zo als toen ik in juli zwanger raakte. Dezelfde symptomen e.d. maar toch niet zwanger. Het zit vast ook tussen mijn oren. Hoe noemen ze dat: psychosomatisch ( lichamelijke klachten door geestelijke gedachten).
Ik hoop natuurlijk voor je dat het bij jou wel echt een zwangerschap is en niet die vervelende ongi.

@Loes: vervelend dat je weer ongi ben geworden. Weer een maand wachten. Balen hoor.

Gr.Debby

Hoi Debby en Esther,

Ik herken jullie gevoel ook heel erg. Wij zijn pas in de tweede ronde, maar ik dacht de eerste ronde ook van alles te voelen. Maar tot nu toe kan ik het beste afgaan op mijn man. Die heeft tot nu toe bij alle drie zwangerschappen (1 mk)  als eerste goed gevoeld dat ik zwanger was, terwijl ik zweverig zat te doen over allerlei dingetjes die ik in mijn lijf voelde.
Ook vorige maand zei hij weer dat ik niet zwanger was, en dat was ook inderdaad zo.

Hij voelt het trouwens aan mijn huis; die wordt zacht.

Sterkte met jullie (en mijn, haha) ongeduld.

groetjes
greet

Hoi allemaal,
De komende 2 weken zullen jullie even niets van mij horen.
Ben tot donderdag druk met werk, inpakken en opruimen.
Op het werk is het zo druk dat ik donderdag geen vrij kan krijgen om de boel in te pakken, vrijdag gaan we nl op vakantie.
En woensdag is waarschijnlijk de verbouwing op zolder voorlopig klaar.
Het wandje is geplaats, de kasten staan er en we hoeven na de vakantie alleen nog te stucken en verven.

Ik heb via Hallmark een kaartje gemaakt voor mijn ouders en schoonouders.
Mijn ouders krijgen hem in de vakantie (we gaan met de hele familie). Die  heb ik naar ons adres laten sturen en mijn schoonouders krijgen hem maandag over een week in de bus.
In dit kaartje staan 3 cryptische omschrijvingen waar ze uit kunnen halen dat ze weer opa en oma gaan worden. Ben benieuwd naar de reacties.

Veel klusplezier iedereen, veel geduld met wachten  en ik hoop echt dat als ik terug ben er een paar smileys bijgekomen zijn.

@Estelle, voor jou komt het al dichterbij. Ik duim voor je...
Die bloeding is wel een heel goed teken.

Groet,

Janien

@Edith, had ik jou eraf gegooid? Sorry! Nee je bent nog niet afgeschreven dan ben ik het ook ahhaha want wij zijn allebei 38.

Ik heb vandaag dag 7 na eisprong toch een heel klein beetje bloedverlies gehad en op dag 5 had ik me toch steken. Dat heb ik nooit. Aan de ene kant is dat natuurlijk een goed teken maar ook best beangstigend voor mij omdat ik zo bang ben om weer doodziek te worden.

Nou goed het is toch afwachten! Ik hoop dat de zwangeren blijven dan kunnen die ons een beetje bijpraten hoe het ook al weer was!

gr
Alice

Oh, sorry Loes. Had ik nog niet gelezen. Balen joh...

Hier nog ruim een week afwachten. Heb sinds gister weer van die heerlijke weeïge krampen in mijn buik, steken in de borsten, vlagen van misselijkheid (vooral 's nachts).

Wat ik niet snap: als ik nu zwanger ben snap ik de krampen etc. Maar als het niet zo is, waarom heb ik dan de dag na mijn eisprong al gelijk last? Dat is toch abnormaal snel en dat hoor je toch pas vlak voor je nod te hebben? Grrrrrr, nou hier niet hoor. Ik kan niets aflezen, zal gewoon af moeten wachten. Óf de krampen blijven zo dan is het oke. Of ze worden steeds heviger en dat wordt het weer een menstruatie...

Ik probeer maar lekker druk te zijn en er niet te veel aan te denken. Misschien gaat de tijd dan sneller.

Gebruiken jullie trouwens ook allemaal ovu testen? Hier nu 3e keer. Je zou denken dat als je keer op keer raak schiet, het toch weer een keer moet lukken, niet?

quote: debstars reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 18:30:17'));

Hey Joossie,

Ik kan het heel goed snappen dat je nog een kindje wil met je huidige man. Ik zit wat dat betreft in hetzelfde schuitje. Ik ben dus al zwanger geweest en tijdens die zwangerschap was ik ook heel bang voor de reacties van anderen. Ik heb hier heel erg veel stress van gehad en ik heb dan ook helaas een miskraam gekregen. Ik zal niet zeggen dat het door de stress komt maar voor mijn gevoel heeft het er wel mee te maken. Gelukkig was iedereen wel blij voor ons en heb ik mij dus voor niks druk gemaakt. Helpt wel mee mocht ik nog een keer zwanger raken. Jammer dat je zus zo reageert. Mijn zus was in het eerst ook niet blij met mijn scheiding maar gelukkig is ze nu helemaal bijgedraaid en heb ik mijn zus weer terug. Hopelijk gebeurt dat bij jou ook. Kunnen ze niet aan je zien dat je nu gelukkiger bent dan in je vorige relatie? Dat hebben ze bij dus nu wel door. Scheidingen zijn altijd moeilijk maar nogmaals: samen een kindje krijgen is toch wel een beloning op de relatie.

Gr. Debby

@ Debby

Ik geloof meteen dat je heel veel stress hebt gehad. Het lijkt me idd niet bevordelijk.
Hopelijk ben je gauw weer zwanger. Ik heb zo weinig contact nu met mijn zus en met mijn ouders niet dus ze kunnen eigenlijk niet zien dat ik zo gelukkig ben. Stonden ze er maar eens wat meer voor open.....
Ik hoop (na jouw berichtje) dat het bij mij ook nog eens goed komt. Ik blijf hoop houden.

Groetjes Joyce

Hoi

Heb nog geen rode duivels op bezoek, Wordt er langzaamaan helemaal gek van GGRR
Inderdaad Estelle hadden we maar een luikje om even in de buik te kijken wat daar gebeurd. Wat je met je gedachten bij je lichaam kan blijven en dan gaat denken ben ik zwanger Nee dat kan niet test wijst negatief uit en wel niet ongesteld vreemd wie houd wie nu voor de gek. Het is mijn lichaam tegen mijn gedachten en tegen de test.
NU wil ik eens zekerheid. Wil morgen nog eens een test doen en dan hoop ik op positief nieuws.

Voor iedereen veel succes verder en ik vind het fijn om hier te kletsen, want ik vertel dit tegen niemand, wil het geheim houden dat we voor een 3e gaan. Mijn man weet wel dat ik overtijd ben en vind het ook spannend allemaal, maar verder hoop ik dat ik hem op een leuke manier kan verrassen dat we straks zwanger zijn. (bij de andere 2 dacht hij als 1e dat we zwanger waren en had toen ook gelijk) Nu wil ik hem dus op een leuke manier gaan verrassen omdat dat bij de andere niet meer kon.

Gr Nicole

Affijn, mijn vervelende buikpijn bleek dus een blaasontsteking te zijn, zucht.
Maar goed, de ienieminie bloeding is gestopt, dus wie weet een leuk valentijnskadootje??
Heb speciaal een CB gevoelige test gekocht om op valentijnsdag (eigenlijk 1 dag te vroeg) te kunnen testen.
Kost 16 euro dat kreng!!!
Nou ja, het is voor een goed doel. Ik houd er wel rekening mee dat ik te vroeg test, maar goed, positieve test zou leuk zijn.

Ik houd jullie op de hoogte....

Terug
Bovenaan