Derde kindje????

jeetje, ik dacht ik ga eens kijken of er nog meer blijde berichten zijn...
lees ik dit....... Chris, meis, ik leef met je mee. Ik had zo gehoopt dat dit jullie allemaal bespaard zou blijven.. Positief is wel dat het vanzelf loskomt begrijp ik? Wat een drama..
Crazy, ook jij nog heel veel strekte, ik hoop dat het bloeden snel stopt, dat is het eerste begin van het 'loslaten' van je verdriet. Zo confonterend he iedere keer zo'n rood maandverband.

Ook bij mij zeiden ze dat ik gelijk na mijn mk weer zwanger mocht worden. Ik wilde dat ook heel graag, omdat dat naar mijn idee de enige manier was om het zo snel mogelijk te verwerken, ook al was het een vroege mk. Maar dat zal voor iedereen anders zijn denk ik.

Sterkte jullie allebei.

wat een forum opeens he...
Aan alle meiden: positief blijven, we komen er allemaal !!!!!!! Ik ga voor jullie allemaal duimen.

Hallo allemaal....
heb even een paar dagen niet geschreven. Ik wist eigenlij niet zo goed wat ik moest zeggen na al die vervelende berichten....
Christina en Crazy girl.....ik wens jullie heel veel sterkte toe. Ik hoop dat het lichaam al het werk opknapt en er geen curettage meer aan te pas hoeft te komen. Bah, dit vreugdevol forum verandert opeens in een met heel veel verdriet. Maar ook hiervoor kun je hier terecht. Voor steun.

Ik voel me heel rot dat ik nu over mezelf begin, kan begrijpen als jullie boos worden, maar ik moet het eigenlijk echt even kwijt....

heb weer eens een stomme stunt begaan.
Donderdag is volgens mij mijn NOD pas. Tenminste dat is dag 28 na mijn laatste menstruatie.
Het, niet laten gekmaken ging me zo goed af. Ik probeerde vooral niet naar mijn lichaam te luisteren...tot gisteravond.
Ik voelde me opeens heel misselijk. Pijn aan mijn rug, buikkramp en ...hoofdpijn. Iets dat bij mij dus echt op ongi duidt.
Ik zei al tegen mijn man, we hoeven niet tot donderdag te wachten. Volgens mij wordt ik al eerder ongesteld.
Vanochtend was de rugpijn en buikpijn weg, alleen de hoofdpijn en een vreemde misselijkheid waren er nog. Ik voelde me anders dan anders......kreeg opeens (natuurlijk) heel sterk de drang om te gaan testen.
Ik had nog zo een goedkopne kruidvat test liggen en dacht och laat ik maar eens proberen........en daar kwam hij dan....een heel licht streepje!!!????
Huh????? 4 dagen voor mijn NOD????? Dat kan toch niet?????

Mijn man vond het een stomme actie. Nu weten we toch niets?????
Nou, conclusie we wachten een paar dagen en doen dan nog een test.
Hahahahahaha, ja dan ken je mij nog niet!
Dus net maar weer de stoute schoenen aangetrokken.....ik had ook nog een verpakking met twee digitale CB testen. (ik lijk de DA wel!)
EN binnen 1 minuut stond het daar.....ZWANGER!!!!!!!!!

Ben eigenlijk blij en bang tegelijk.......het is eigenlijk nog veel te vroeg om te testen, toch??? Maar als er nu zwanger staat, kan dit toch niet opeens veranderen????
EN wat betekenen die hoofdpijn en krampen dan??????
Ik ben opeens zo bang dat dit te vroeg testen van mij "ongeluk"brengt zeg maar....(hoezo bijgelovig??)

Pfff, al deze vervelende berichten van anderen......

SORRY, voor dit egoïstische berichtje van mij.
Ik duim echt voor iedereen. Dat alle zwangeren maar goed zwanger zullen blijven en dat alle niet-zwangeren  snel zwanger zijn.

Estelle  

Esther gefeliciteerd eindenlijk weer een fijn berichtje!

en ik snap best dat je onzekekr bent maar zwanger is zwanger en natuurlijk zoals we weten kan het misgaan maar op dit moment niet en moet je er gewoon van genieten

crazygirl en christina hoe is het ermee?

mijn nod zit er weer aan te komen as dinsdag ronde 6 alweer ik wordt alweer super nerveus van al het wachtten

doei doei

Hi Estelle,

Als twee zwangerschapstesten uitwijzen dat je zwanger bent dan is dat echt wel zo! Op zich kun je dat wel 4 dagen voor je NOD meten als het HCG gehalte maar hog genoeg is. Hou er wel rekening mee dat 25% van de bevruchtingen voor de NOD al weer eindigt. Maar dat betekent aan de andere kant dat 75% van de bevruchtingen de NOD wél haalt !!!!. Ik hoop en duim voor je dat alles goed gaat en je aan het begin staat van een goede en gezonde zwangerschap! Ik snap best dat je al aan het testen bent geslagen, ik zou het niet anders hebben aangepakt haha!

Wat mijn mk betreft, het gaat weer een stuk beter. Het vloeien is bijna over en de buikpijn is ook helemaal weg. Natuurlijk is het emotioneel best pittig maar het helpt echt om er men anderen over te praten merk ik. Ook van jullie op dit forum heb ik echt veel steun.

Laten we hopen dat vanaf nu alle zwangerschappen voorspoedig verlopen, ik duim voor iedereen!

liefs, Chris

Hai meiden,

Estelle, denk wel dat ik je kan feliciteren. 2x een positieve test kan toch niet missen he? Gefeliciteerd meid, echt te gek en eindelijk weer positief nieuws.

Crazy girl: ik had 2 dagen na mijn miskraam ( toen in 1 keer heel veel bloed en stolsels verloren) ineens toen ik ging plassen het verlies van het vruchtje. Het zag eruit als een langwerpig dikke worst. Zo'n 10 cm lang. (ik vergelijk het altijd met zo'n osseworstje). Ik heb het uit de wc gevist en het samen met mijn man bekeken. Was natuurlijk erg geschrokken ( denk je dat je alles hebt gehad krijg je dit weer) en toen heb ik staan huilen en geroepen, dit is mijn kindje. Daarna wisten we niet wat we ermee moesten en toen heb ik het met mijn domme hoofd weer in de wc gedaan en doorgetrokken. Op het moment dat ik dat deed had ik al spijt. Op dat moment besefte we niet wat je deed, leek wel een soort trans. Ik ben wel blij dat ik het vruchtje echt in mijn handen heb gehad want het was voor mij een bewijs dat ik echt zwanger was. Gaf nog een beetje een troost. Ik was 8,5 week zwanger. Misschien waren die 2 bolletjes ook wel het vruchtje bij jou, bij mijn was het dus overduidelijk.

Voor alle meide waarvan de nod binnenkort nadert, heel veel succes.

Gr. debby

Estelle Gefeliciteerd! Dit is gewoon zwanger hoor kan niet missen! Ik heb in het verleden ook een keer 4 dagen voor nog positief getest ook met een licht streepje dat dus kan echt hoor.

Ik hoop dat het wat beter gaat met de  mensen die een miskraam te verwerken hebben!
Heel veel sterkte allemaal!

Voor de rest hoop ik dat iedereen snel zwanger is! Waar zijn de andere zwangeren Janien Joosie hoe gaat het met jullie.

Ik ben nu 10 weken en ook de tweede echo was goed. Ik krijg door mijn miskramen verleden wat extra echo's!

Succes allemaal
Liefs
Lies

Estelle, volgens mij is het tijd voor wat sterretjes!!!!!
Ik zou maar gewoon blij zijn als ik jou was, misschien heb je gewoon een vroege eisprong gehad! Want 4 dagen voor nod test je denk ik anders niet positief.
En tuurlijk kan het nog misgaan, maar dat kan (zoals we inmiddels ruimschoots weten...) ook na 6 weken gebeuren.

GEFELICITEERD DUS!!!!!

Even wat positief nieuws is ook wel weer fijn hoor.

Wat een forum is dit geworden he? Ik heb echt het gevoel dat ik sommigen van jullie een beetje ken nu.

Hier alles oke. Lekker moe, misselijk, pijnlijke borsten, buikpijn, en had ik MOE al genoemd? Ik klaag niet hoor, ik geniet!

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Estelle
34
2 april
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Jolanda
32
25? maart
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 10 mnd

Debby
38
21 april
8na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
12 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Christina
36

dochter 8jr, zoon 6jr

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer
33                        

Ik wilde mijn rij aanpassen, maar lukt niet... Uitgerekend 29 nov, gyn 9 apr, echo 11 apr.
Wie helpt?
Ester, kan je jezelf ook gelijk aanpassen!!!

Terug
Bovenaan