Derde kindje????

O nee crazy girl en Christina wat erg!!!!

Ik heb zelf meerdere miskramen gehad en dat is zo teleurstellend je hebt je er dan op voorbereid en dan dit! Jeetje meiden sterkte ik hoop dat jullie snel opnieuw zwanger zullen zijn en dat het dan wel goed blijft gaan.

Liefs
Lies

O neeeee, crazy girl en Christina!
Wat erg voor jullie!!!!!!
Heel veel sterkte! En geef je verdriet de ruimte.
Jullie gaan nu door een emotionele achtbaan. Heb het zo met jullie te doen!
Wat is dat toch! Dat we dit zo massaal moeten meemaken?

Knuffel van Suus!

Debby,
He wat jammer nou! Ik had het zo voor je gehoopt!
Ik kan heel goed begrijpen dat je een paar dagen thuis bent gebleven hoor!
Nu weer vol goede moed naar deze ronde!
Nu maar hopen dat april dan onze maand wordt!

Groetjes Suus

quote: crazy girl1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2009 19:33:42'));

Ik hoop dat jullie mijn geklaag niet erg vinden... Pfffffffff, ik voel me zo bleeeeh!! En begin beroerd te worden... Ik hoop echt dat dit gauw achter de rug is... Vanavond zou een (zwangere) vriendin van mij op de koffie komen, die heb ik maar even afgebeld... Gun het haar van harte hoor, maar ik heb ff geen zin om tegen d'r zwangere buik aan te kijken!! Wel een beetje egoistisch van mij, maar zo voel ik me gewoon ff...

Ik hoop dat wij allemaal gauw lekker zwanger zijn en dat iedereen bespaard blijft van deze ellende!!

Is echt niet egoïstisch hoor! Dat zal ze toch wel begrijpen!
Ik vind het nu ook nog heel moeilijk om mijn zwangere schoonzusje te zien (wij scheelden maar 5 dagen). Denk nu maar even gewoon lekker aan jezelf!

@Christina: Oooo, wat erg voor je!!! Ik heb 3 wkn geleden een miskraam gekregen, 2 wkn gevloeid en 1wk geleden alsnog gecuretteerd.
Ik voel mee met je verdriet. Denk nu maar even aan jezelf. Ik ben veel te vroeg weer aan de slag gegaan en tijdens de miskraam gewoon doorgegaan met werken. Dat breekt me nu volledig op.

De emoties slijten bij mij al een beetje, maar het is lichamelijk veel zwaarder dan ik dacht....
Wat een ellendeforum wordt dit zo, bah! Nou ja, op zich klopt het wel een   beetje. Miskramen komen best veel voor helaas....dus zet een groep zwangeren bij elkaar en er moeten er toch een paar een mk krijgen, maar zoveel?????

quote: Edith38 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2009 20:47:46'));

@Christina: Oooo, wat erg voor je!!! Ik heb 3 wkn geleden een miskraam gekregen, 2 wkn gevloeid en 1wk geleden alsnog gecuretteerd.
Ik voel mee met je verdriet. Denk nu maar even aan jezelf. Ik ben veel te vroeg weer aan de slag gegaan en tijdens de miskraam gewoon doorgegaan met werken. Dat breekt me nu volledig op.

De emoties slijten bij mij al een beetje, maar het is lichamelijk veel zwaarder dan ik dacht....
Wat een ellendeforum wordt dit zo, bah! Nou ja, op zich klopt het wel een   beetje. Miskramen komen best veel voor helaas....dus zet een groep zwangeren bij elkaar en er moeten er toch een paar een mk krijgen, maar zoveel?????

Dat was ook mijn gedachte. Zoveel en zo kort op elkaar! Bah!
Nu maar hopen op alleen maar leuke en goede berichten!!

Christina, nee he, niet nog een miskraam op deze topic. Ontzettend balen en ook ik leef met je mee. Neem, zoals Edith al zei, echt de tijd voor jezelf. Ik ben voor mijn gevoel ook te snel gaan werken. Ik had het niet zoals edith lichamelijk zwaar maar juisr geestelijk. Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier dus luister alsjeblieft naar je eigen lichaam en gemoedstoestand. Geld natuurlijk ook voor crazygirl. Mijn miskraam is nu ruim 7 maanden geleden en ik ben er nog niet overheen. Zeker omdat nu de uitrekeningsdatum nadert. Het blijft moeilijk dus nogmaals neem de tijd en laat de rest maar kletsen.

Hopelijk zijn de miskramen van nu af aan over op deze topic en worden we allemaal snel zwanger zonder problemen. Ik blijf hard duimen voor ons allemaal.

Gr. Debby

Hi lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties, het doet me echt goed.

Gisteravond kreeg ik weer flinke krampen en vanochtend heb ik nog meer stolsels verloren. De tranen zitten hoog, moest even naar de super voor extra lang, extra dik, extra breed, extra veel megamaandverband en toen zag ik een moeder lopen met een kinderwagen. Had het niet van mezelf verwacht maar meteen kwamen de tranen weer. Verder is 4 huizen verderop de buurvrouw bevallen. Ik gun het natuurlijk iedereen van harte dat ze een gezonde baby hebben maar het is zóóó confronterend als je zelf net een miskraam hebt.

@Debby: voel ook met jou mee, het is voor jou natuurlijk dubbel rot dat je man weer zo lang van huis is. Ik duim voor je dat de IUI aanslaat!

@Edith: Hoe voel je je nu lichamelijk een week na de curettage? Emotioneel blijft het moeilijk natuurlijk, Oooh ik gun ons allemaal zo graag een gezonde zwangerschap!!!

@ Crazygirl: niks geklaag, het is juist goed om het van je af te schrijven meid! Ik ben juist blij dat je je emoties met ons deelt. Ik heb er echt steun aan te weten dat jij - en de anderen - je gevoelens delen. Het zorgt ervoor dat ik me niet zo alleen voel in mijn verdriet!

De zwangeren onder ons - want die zijn er natuurlijk ook nog! - wens ik echt een hele fijne en onbezorgde zwangerschap toe. De rest van ons - heel veel sterkte en geluk met (opnieuw) zwanger raken!

Liefs, Chris  

Terug
Bovenaan