Hi lieve meiden,
Bedankt voor jullie lieve reacties, het doet me echt goed.
Gisteravond kreeg ik weer flinke krampen en vanochtend heb ik nog meer stolsels verloren. De tranen zitten hoog, moest even naar de super voor extra lang, extra dik, extra breed, extra veel megamaandverband en toen zag ik een moeder lopen met een kinderwagen. Had het niet van mezelf verwacht maar meteen kwamen de tranen weer. Verder is 4 huizen verderop de buurvrouw bevallen. Ik gun het natuurlijk iedereen van harte dat ze een gezonde baby hebben maar het is zóóó confronterend als je zelf net een miskraam hebt.
@Debby: voel ook met jou mee, het is voor jou natuurlijk dubbel rot dat je man weer zo lang van huis is. Ik duim voor je dat de IUI aanslaat!
@Edith: Hoe voel je je nu lichamelijk een week na de curettage? Emotioneel blijft het moeilijk natuurlijk, Oooh ik gun ons allemaal zo graag een gezonde zwangerschap!!!
@ Crazygirl: niks geklaag, het is juist goed om het van je af te schrijven meid! Ik ben juist blij dat je je emoties met ons deelt. Ik heb er echt steun aan te weten dat jij - en de anderen - je gevoelens delen. Het zorgt ervoor dat ik me niet zo alleen voel in mijn verdriet!
De zwangeren onder ons - want die zijn er natuurlijk ook nog! - wens ik echt een hele fijne en onbezorgde zwangerschap toe. De rest van ons - heel veel sterkte en geluk met (opnieuw) zwanger raken!
Liefs, Chris