Wat voelde ik me gister belabberd zeg!! Zo'n gigantische krampen steeds en steeds veel bloedverlies. Gisteravond was ik hartstikke beroerd en voelde me zo bleeeeh!! Vannacht ook niet zo heel goed geslapen. Maar nu gaat het weer ietsje beter... Vanmorgen lagen lekker mijn 2 meiden bij mij in bed tv te kijken en lagen lekker tegen mij aangekropen, dat was ff heerlijk!! Ik hoop zo dat een keer dat bloedverlies stopt, want heb vannacht en vanmorgen alweer best veel verloren... Mijn mannetje had ook al wel een vermoeden dat het niet goed ging... We hadden afgesproken dat ik een smsje zou sturen over hoe en wat, want ik kon hem gisteren niet bellen... Hij had het heel lang uitgesteld om te kijken, want hij was zo bang dat ik dus een miskraam had gekregen. Ook hij heeft het er best moeilijk mee... Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik alles van mij aftyp??
@Chris: Gaat het een beetje met jou??
@Debby: Ik kan mij, nu zekers, heel goed voorstellen dat een miskraam een hele impact op je heeft. Dat lijkt mij ook een rare gewaarwording als je uitrekendatum dichterbij komt... Ik was uitgeteld op mijn 30ste verjaardag, dus dat zal ik ook nooit vergeten.
@Edith: Denk goed aan jezelf!! Tis niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt!!
@Suus: Op het moment is het idd achter elkaar. Hopelijk stopt het nu en worden we allemaal gauw zwanger!! Ik gun het iedereen zo!!
En meiden die zwanger zijn, geniet er lekker van!! En ik hoop dat de rest gauw volgt!!
Dikke knuffel allemaal!!
@Chris: Gaat het een beetje met jou??
@Debby: Ik kan mij, nu zekers, heel goed voorstellen dat een miskraam een hele impact op je heeft. Dat lijkt mij ook een rare gewaarwording als je uitrekendatum dichterbij komt... Ik was uitgeteld op mijn 30ste verjaardag, dus dat zal ik ook nooit vergeten.
@Edith: Denk goed aan jezelf!! Tis niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt!!
@Suus: Op het moment is het idd achter elkaar. Hopelijk stopt het nu en worden we allemaal gauw zwanger!! Ik gun het iedereen zo!!
En meiden die zwanger zijn, geniet er lekker van!! En ik hoop dat de rest gauw volgt!!
Dikke knuffel allemaal!!