Derde kindje????

Hoi,

De vraag over miskramen, ik heb met mijn derde kind een halve miskraam gehad met 18 weken, wist niet dat ik zwanger was van een tweeling en begon hevig te bloeden en verloor een vruchtje, de verloskundige kwam om me te controleren en die vond gewoon een hartslag, toen is ze gaan kijken naar wat ik verloren had en bleek toch een vruchtje, was op dat moment ongeveer 12 weken oud, dus was al 6 weken daarvoor overleden, was op dat moment een domper dat ik mijn kindje verloor daarna  en een gelukmoment toen bleek dat ik toch nog zwanger was. Dit is inmiddels 12 jaar terug.

dejong: ook al zo'n verhaal van zo'n halve miskraam. Maar met dubbele gevoelens! Je hoort het zelden en hier nu 2 keer. En het schijnt maar heel zelden voor te komen.

Hier geniet ik lekker van het zonnetje. Ben wezen picknicken met 2 vriendinnen en onze kids. Heerlijk.

@ Brigitte, welkom op het forum!

@ Crazygirl, met mij gaat het een stuk beter. Het vloeien is nu helemaal over - ik merk ook dat ik het emotioneel beter een plekje kan geven nu. Als dit niet was gebeurd had het kindje misschien niet levensvatbaar geweest of had het wellicht erge afwijkingen. Het is beter zo, ik kijk inmiddels al zelfs weer een beetje vooruit naar de volgende ronde. Natuurlijk geen idee wanneer mijn cyclus weer op gang komt - ik weet niet of de dag van de miskraam dan weer de eerste dag van mijn cyclus is. Ik denk dat ik gewoon maar rustig afwacht tot mijn menstruatie weer komt en dan begin met tellen.

Iedereen: Ik had de lijst al eens aangepast (had mezelf van de lijst met zwangeren gehaald) maar iemand heeft bij het opnieuw plaatsen van de lijst niet de laatste gebruikt dus sta ik er opeens weer als zwangere tussen. Ik zal de lijst opnieuw plaatsten (en mezelf er dus afhalen). Wil iedereen erop letten telkens wel de laatste te bewerken want zo is het eigenlijk wel een beetje pijnlijk...

Anyway, allemaal heel veel geluk (de zwangeren, de klussers, de wachtenden en degenen die herstellen van een miskraam), ik denk aan jullie!

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Jolanda
32
27 april
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 11 mnd

Debby
38
21 april
8na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Christine
36
21 april??
1 na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
30 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november

9 april
11 april

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Brigitte, welkom! leuk dat je meeschrijft!
De lijst wordt steeds langer he meiden, ik heb inmiddels best moeite alle verhalen uit elkaar te houden!
Maar waar zijn Wolletje, Mickey, Wendy en volgens mij mis ik er nog een paar??
Binnenkort de lijst maar eens opschonen misschien, als ze weer mee willen schrijven staan ze er zo weer op toch?

Edith, ik zou er zeker een testje tegenaan gooien, je weet maar nooit... Ik had precies een maand na de eerste dag van de bloeding van mijn mk mijn eisprong en werd dus exact 6 weken na mk ongesteld. Maar dat is bij iedereen anders natuurlijk!

Hier alles oke, ik tel de dagen tot mijn echo..............

Hoi Allemaal!
Welkom Brigitte!

ik zit zelf nu in de klus periode maar als ik al jullie verhalen lees wordt ik er niet echt vrolijker van!
@edith gaat het nu lichamelijk al iets beter met je? Ben je wel weer klaar voor een nieuwe ronde? Geniet lekker van je uitje!

Even een vraagje: wie van jullie heeft ook rond de eisprong   een paar dagen erge buikpijnen? Het is niet 1 dag maar zeker wel een dag of 5! Ovulatietesten werken bij mij niet zo goed dus het is voor mij heel moeilijk te bepalen wanneer mijn eisprong is.

fijne avond! groetjes klussers, wachters en zwangeren!

nathalie

Hallo meiden  hoe is het hier allemaal!!!!!!

Gezellig we hebben er weer een nieuwe mama bij hallo Brigitte wat leuk dat jullie ook voor een derde gaan wens je veel geluk en dat het maar gauw raak mag zijn....

@Janien jeh meid hoe is het nu met je mannetje??? goh echt sneu... hoe is het met je buikje??? wanneer gaan jullie het de kinderen vertellen of hebben jullie dat al gedaan?
@Estelle hoe is het met je al een beetje het gevoel dat je echt zwanger ben???
@Debby meid ik denk aan je morgen ik hoop dat je eitjes groot genoeg zijn sucses
@Loes  spannend of ben je wel is meer wat later???  zolang de R.D. er nog niet zijn kan het alle kanten op....
@Edith hoe is het met jouw  nu??  wel lekker dat je een weekend heerlijk kan gaan genieten lijkt me heerlijk zonder kids maar helaas is mijn man altijd blij dat ie thuis kan zijn met de kids....laat je het nog weten???
@Heidi ben je al wat wijzer geworden??? ik heb nog niet zo'n ervaring met ovutesten dus ik kan je daar geen advies van geven..Wij vrouwen zitten toch allemaal een beetje raar in elkaar zeker als we zwanger willen worden want dan voelen we van alles en nog wat.... haha nou hoop dat de volgende positieve test je zwangerschapstest is...
@Christina gelukkig dat het vloeien over is en dat je niet voor een curretage hoeft hoop ook zeker voor je dat het gauw weer raak mag zijn en met een positieve afloop
@Crazy girl hoe is het met je???
@Dreamer nog een goeie week spannend hoor hoe voel je je???

Alle andere meiden jullie hou ik ook in de gaten hoor....

Groetjes Jolanda

Nou nog even iets anders was vanmiddag in Brielle op het 1aprilfeest altijd harstikke leuk met veel  gezellige mensen en heel veel herrie...
Dus toen ik tegen half zes naar de auto liep keek ik op mijn mb en had aardig wat oproepen en smsjes gemist... wat blijkt is er vanmiddag in Schotland een helicopter (van een booreiland waar mijn man op werkt)gecrasht nou dan kunnen jullie wel nagaan dat ik het spaans benauwd had en het vervelende is altijd met dat soort ongelukken dat iedereen mij altijd gelijk opbeld en dan weet ik nog niet eens dat het gebeurd is..
Maar ik zat dus in de stress zelfs mijn schoonfamilie in Schotland die smsde me of ik iets wist.. en jullie weten dat ineens onverwachts mijn man weer thuis kan zijn maarja nu wist ik dus niks en kon ook nergens heen bellen..
En ineens werd ik rond 18.15 gebeld door mijn man dat er een ongeluk was gebeurd met een helicopter (of ik dat al wist) maar hij zat niet bij de crewswitch gelukkig en die helicopter heeft dus wel mannen  naar  dat booreiland waar mijn man op werkt gebracht en andere crew weer meegenomen en helaas zijn er iets van 8 man omgekomen.. ik zit dat echt met tranen te tikken en eerlijk gezegd gebeurd het best vaak maar nu was het wel heel dichtbij..
Ik vind het echt heel erg voor de familie van de overledene hoor maar ben zo blij dat mijn man nog op zijn plekje zat te werken...

Hoop niet dat jullie vervelend vinden dat ik dit schrijf maar moest het even kwijt...

Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan