Deze week NOD!

Hallo dames,

ik lees allemaal spannende dingen hier...!

dames die nog op het wachtbankje zitten veel succes

ik had vorige week mijn nod maar vandaag positieve test in handen. Idd ook een heel licht streepje maar weet van mijn vorige zwangerschap dat dit dan ook echt positief is!!

Chantal koekje ik heb ook in februari een miskraam gehad met 9 weken dus weet hoe jij je voelt.. Wachten duurt lang hopen dat nu alles goed gaat.

groetjes
 
Hier nog een paar dagen wachten tot me nod.

Heb besloten dat als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ik ga testen ben dan 2 dagen overtijd.

De zere borsten zijn ook weer aanwezig na dat ze 3 dagen na eisprong ineens geen zeer meer deden. Ben met vlagen misselijk.. en heb sinds 2/3 dagen een verschrikkelijke smaak in me mond..

Ik probeer er vanuit te gaan dat ik ongesteld word woensdag of donderdag dan is het geen terleurstelling als het inderdaad zo is. Maar door deze gekke dingen kom je wel aan het twijfelen, maja weet ook dat je lichaam je flink voor de gek kan houden..
 
Na een week over tijd te zijn en vier testen verder eindelijk een positieve test in handen:).

zo zie je maar  weer dat het echt nog wel kan na een week.. Geduld is hierin zo moeilijk. Hoop voor jullie ook op goed nieuws deze week.
 
Hai dames

Ik sluit me hier graag bij aan.

Ik ben zelf ook onregelmatig ongesteld maar ik moet a.s zaterdag me menstruatie verwachten. maar aangezien ik enorm onregelmatig zijn hebben ik en mijn vriend eingelijk veel gevreeen maar ook genoten van het vrijen en na me vorige nod daarna ook gewoon niet een week gemist en dagelijks geklust.  en in de gaten gehouden waneer me eisprong was en me vruchtdagen.

Dus ik ben benieuwd.

 
Heb al 2 dagen krampachtig gevoel bij m'n schaamstreek. Vandaag door de dag heen wat krampen. Voelt heel anders dan menstruatie kramp..</p>
De hele nacht gespookt door de pijn en tig keer eruit om te plassen

Woensdag is m'n NOD en kon vanochtend niet langer wachten met testen.. Zien jullie ook een licht streepje?

O
 
Hai dee!

Ik zie wel een 2 hele lichte streepje wat leuk! Maar ik zou wel over 2 dagen nog een keer testen dan is je hcg ook hoger dacht ik en dan zie je het nog duidelijk! Alvast gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan