Deze week NOD!

<p style="text-align: left;">Wat fijn dat je vakantie je goed gedaan heeft!</p>
<p style="text-align: left;">Wacht je tot dag 43 met testen? Spannend hoor!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Ik zou ook niet meer kunnen wachten in jou geval.. Ik zou sowieso al testje kopen al heb je die niet in huis & als je kan wachten zondag ochtend de test doen

ik heb net m'n vruchtbare periode gehad dus ik zit weer op het wachtbankje.
 
@dani wat spannend. Hoe langer de ongesteldheid uitblijft hoe moeilijker om niet te testen! Zeker omdat je cyclus weleens langer was brengt dat wat onzekerheid mee denk ik maar wie weet. Kan zomaar raak zijn.

@girafje dat wachten is het lastigste eej. Ik ga duimen voor je!

Ikzelf ben gisteren voor het eerst weer ongesteld geworden. Na 14 jaar pil nu een eerste cyclus van 31 dagen. Ben er heel blij mee maar gisteravond dacht ik weer ff oh ja zo voelt dat haha een echte ongesteldheid. In ieder geval blij dat ik nog werk en de volgende rondes zien we wel. Volgende maand word toch weinig. Mijn man is weg voor zijn werk dus word pas weer april op ze vroegst. We gaan het meemaken
 
Ja is ook zo @Ansje. Vorige maand was ik na 42 dagen ongesteld.. Dan hoop je dat t niet meer gebeurd en dan gebeurd t toch. Morgen ben ik 42 dagen. Dus vind het weer heeel spannend.



Jullie zijn net begonnen?



WAnneer je is NOD Girafje??
 
Oh das heel spannend dan dani. Als ik t zo lees dan zijn er best wat die dagen  van tevoren toch wel krampen krijgen al voordat ze ongesteld worden. Jij nergens last van?

Ja Idd net begonnen. 1 maandje gehad nu.
 
Ondertussen zit ik op dag 12 van me cyclus. Ben begonnen met ovulatietesten maar nog niets gevonden. Wel heb ik sinds een dag of 2/3 continu iets bruinverlies.

Ook voel ik me geregeld wat licht in het hoofd.

Ik denk dat ik maandag toch voor mezelf nog even een zwangerschapstest ga doen. Vind dit bruinverlies raar.. en aangezien me menstruatie anders was dan andere maanden. Veel minder stolsels en er leek wat gewoon dun slijm (sorry voor de details maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) door.
 
@Ansje: nee ik heb nergens last van. Maar had k vorige maand ook niet. We zullen zien.. Ga straks een test kopen na m'n werk

@Chantal: Hmm misschien ben je toch zwanger? Of word je vervroegd ongi? Ik heb dat wel na gehad na 19 dagen.. Geen idee hoe het kan!
 
Terug
Bovenaan