Deze week NOD!

Hey meiden!

Wat balen zeg dani.. Spannend dat je naar de gyneacaloog moet, maar hopelijk is het snel raak. Laat je even weten hoe het ging?
<p style="text-align: left;">Chantal, het zou kunnen dat het door het stoppen met anticonceptie te maken heeft gehad die bruine afscheiding.. Dat je lichaam nog moet 'wennen' zeg maar.. Weet niet meer precies hoe lang je bezig bent?</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb over ruim een week m'n NOD en sinds 2 dagen heel veel pijn aan mijn borsten. Zijkanten zijn heel gevoelig en savonds voelt het echt alsof er gewichten aanhangen.. :( lijken volgens mijn vriend ook 'voller/ronder' (ik heb nauwelijks een boezem dus dat valt heel snel op).. Maar denk zelf dat het te vroeg is voor eventuele symptomen.. Nu zei ik tegen mijn moeder dat ik daar last van had en zei ze: 'ik heb dat heel erg bij alle zwangerschappen gehad & ook echt heel vroeg in de zwangerschap' dus dat brengt mij weer een beetje in twijfel.. Zit niks anders op dan wachten helaas..  3 keer is scheepsrecht.. Toch? ;)</p>
 
Ik slik zowiezo al bijna 1.5 jaar geen pil meer dus verwacht niet dat het daar nog mee te maken heeft. Sinds september 2016 hebben we alle voorbehoedsmiddelen de deur uit geschopt.. dus nu net de 6e ronde gehad. Opzich ben ik er wel heel nuchter in en zie wel wanneer ik zwanger raan al lijkt het me wel super om zo'n kleintje in me armen te mogen sluiten.

Hopelijk heb jij over week goed nieuws voor ons :)
 
Onee dat lijkt mij een beetje raar idd als dat t zou zijn. Heb je je huisarts al geïnformeerd? Misschien heeft zij een reden waarom je dat hebt?

Een week vliegt normaal voorbij, hij lijkt nu alleen voorbij te kruipen :(
 
Ik moet komende dinsdag bij de gyno komen. Ben nu al nerveus..



misschien even contact opnemen met de ha @chantal?



Haha een week lijkt bijna een maand he. Normaal vliegt t voorbij maar nu is een minuut een uur haha
 
Spannend Dani! Ik ben erg benieuwd wat ze zeggen.. Laat je het even weten?

Ik ben 1 dag na m'n NOD vandaag.. Heb al vanaf begin maart last van pijnlijke borsten en wordt steeds heftiger. Hele weekend t gevoel dat ik tegen een griep aan zit.. Maar hoop stiekem dat het natuurlijk geen griepje is, hihi.

 
Hier nog steeds geen eisprong gevonden. Lichaam maakt het wel erg spannend op moment.

Verder last van een blaasontsteking dus zit op moment gezellig aan de antibiotica.

Dani en girafje spannend joh.
 
Terug
Bovenaan