Deze week NOD!

Ik gok niet dat ik vervroegd ongesteld ga worden heb dat bruinverlies nu 4 dagen gehad (lijkt nu over te zijn)

Toch zwanger die kans lijkt me klein aangezien ik wel gewoon 4 dagen helder rood bloedverlies heb gehad en mijn temp ook lager was, hij stijgt nu wel weer wat..

Kan zijn dat ik er toch maandag een test tegenaan gooi. Dan weet ik het zeker.

Dani spannend voor jou joh.. hoop dat je een positieve test in handen hebt straks..
 
@chantal: hoe gaat t ermee? Nog vloed verlies gehad?



Ik heb vanmorgen getest maar die bleek negatief. Zit vandaag op dag 43. Ga morgen maar eens de ha bellen..
 
wat een teleurstelling dani, lijkt me moeilijk om al zoveel keer teleurgesteld te worden. Hopelijk snel toch een positieve test voor jou.
 
@ Dani. Nee geen bruinverlies meer gehad. Blijf het vreemd vinden maar goed. Heb nu wel aardig wat slijmverlies (helder). Ovulatietesten blijven nog negatief. Maja zit nu ook pas op dag 13 van me cyclus. Ik kijk het nog even aan.

Balen dat je ongesteld bent geworden. Ik herken het stukje wel van over tijd gaan en niet ongesteld worden negatieve test en paar uur later ongesteld. Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg..
 
@Dani spannend joh. Heb je al een afspraak staan?

Ik heb vanmorgen toch voor de zekerheid een test gedaan. Maar zoals ik al had gedacht gewoon negatief dus verwacht dat me lichaam een restje menstruatie heeft opgeruimd nog. Ben zeer benieuwd wanneer me ovulatietest positief is.
 
Terug
Bovenaan