Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi meiden,

Mariette, wat een heftig verhaal!! Ik vind het heel jammer voor je dat het niet goed is gegaan en na al die weken alsnog afgebroken moest worden. Hopelijk ben je snel weer zwanger!!!

Yvonne, spannend!!! Wel een boel dingen zeg. Wel handig dat ze zo veel in een keer testen.

Hier gaat het goed. Ik voel me een stuk beter dan gisteravond. Mijn ongi heeft eindelijk doorgezet!!! Ik ben  erg blij. Wel apart. Ik zei net al tegen mijn vriend dat ik in de  15 jaar dat ik ongi word, nog nooit blij ben geweest met de rd's, maar vandaag wel!!! Nu alleen nog kijken hoe ik kan berekeken wanneer mijn klusperiode en nod nu zijn.

En hoe gaat het met de andere meiden? Nog nieuws?

Liefs,

Sara

Hallo Sara, nou hardstikke goed toch! Heb trouwens ook nog niet iemand gefeliciteerd met haar ongi! Ik zou de vorige streepjes afscheiding ook als ongi rekenen om je NOD te bepalen. Ik denk dat je dan aardig goed zit hoor!

Ja wat een lijst he? Moest ook urine inleveren enzo! Maar voel me wel opgelucht dat ik ben geweest en het ook echt gedaan heb. Ben  namelijk niet  zo'n held om naar een ha of  ziekenhuis te gaan. Vond het inwendig onderzoek en uitstrijkje wel meevallen gelukkig. Nu morgen nog bloedprikken...vind ik  wel doodeng. Ben al een keer bijna flauwgevallen en wordt zo misselijk! Ik ga meestal liggen als ik moet bloedprikken nu...........oke niet meer aan denken nu hoor!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,
ik kan me voostellen dat je je opgelucht voelt dat je geweest ben. Ik kijk er ook best tegenop. Ik heb vanmorgen geen tijd gehad om te bellen. Mijn moeder had de auto nodig om naar de begrafenis te gaan dus ik werd om 8 uur al op werk afgezet en ja had geen zin om daar te bellen. Maar ik ben morgen vrij dus  heb ik de hele ochtend de tijd om te bellen.

Ja, alleen nog bloed prikken. Ik moet ook wel mijn best doen om rustig te blijven en niet flauw te vallen ofzo. Je moet wel best lang wachten op je resultaten. Maar dan krijg je ze pas na je vakantie toch? Opzich ook wel lekker....

Liefs,

Sara

Hallo Sara, ja is toch altijd best wel vervelend allemaal. Gaat het wel een beetje met je moeder, is altijd zo verdrietig he? Ga je nu nog naar de ha toe? Misschien kun je volgende week een afspraak maken als je ongi weg is dan kunnen ze ook een inwendig onderzoek doen als het nodig is, want  straks moet je als je ongi bent?

liefs Yvonne

hoi meiden,

ik moet ook bloedprikken! ik dacht dat ik in nederland pas met 4 maanden zwanger zijn moest, maar hier moet ik nu al. ik ben ook niet zo'n held, maar als ik een tip mag geven, NIET gaan liggen, dan val je sneller flauw, gewoon zitten en andere kant op kijken!!!!!
succes!

liefs dimka

Hallo Dimka, voor mij is het meer om te ontspannen dat ik ga liggen om misselijkheid tegen te gaan. Oei dus jij nu ook al bloedprikken! Hoe voel je je verder? Wat een leuke website van je zoontje zeg! Super hoor, leuk gedaan met die foto's enzo! En lief/  leuk knulletje heb je!

Liefs Yvonne

hoi Yvonne,

bij mij gaat alles redelijk. behalve verkouden en vandaag heel duizelig en moe, maar dat hoort er toch allemaal bij. komt ook door al die vreemde nachten, nu slaapt mijn zoontje weer goed, maar door verkoudheid wil het niet echt bij mij. maar ja, hopelijk gaat dat ook wel weer over!

ja ik ben ook erg blij met die site, die foto's is niet zo moeilijk, gewoon een programma, waar je je foto's in upload!!! ja mijn zoontje is erg leuk (al zeg ik het zelf), als wil je hem af en toe wel achter het behang plakken in zijn NEE periode!!!!

liefsdimka

Hoi meiden,

Ben ik nog weer ff, vanmorgen naar de HA geweest, was niets ernstigs gelukkig... Heb het er nog wel even over gehad met de HA, hij begon een beetje te lachen en vroeg of ik al missleijk was (ik heb echt een leuke/lieve HA) en dat ik maar snel nog weer een testje moet doen....
Hij gaf aan dat als ik over 2 weken nog niet ongi was en de test bleef negatief, dat ik dan maar even moest bellen voor een afspraak omdat het dan zo kon zijn dat ik geen natuurlijke eisprong heb.. Hij zij: Dan moeten we eens even gaan zorgen dat die op gang komt... Ik was helemaal verbaasd, want meestal gaan HA pas na een jaar of zo met je aan de slag en ik ben pas 3 mnd bezig!!! Ik vroeg er zelf helemaal niet om, maar hij vond het heel leuk dat ik gestopt ben met de pil!!!
Hier verder nog geen ongi en ik heb ook niet het gevoel dat ie snel komt, dus........

Ik moet mrogen om 6.30 vertrekken van huis, ga naar A'dam voor een cursus, mijn vriend wil graag dat ik voor die tijd nog ff test, maar ik weet het niet hoor!!!

@Mariette: Wat een rotverhaal!! Ik weet echt niet zo goed wat ik er op moet zeggen, alleen dat ik met je meeleef en hoop dat je snel zwanger zult raken van een gezond kindje...

@Yvonne: Ieeeeeehhhhh, ik ben ook zo bang voor prikken, ik moet altijd huilen!!! Bah, bah, bah..... Maar, het komt altijd wel goed hoor...

@Sara: gefeliciteerd met je ongi, hahaha Kan je eindellijk weer opnieuwe beginnen met een cyclus... Ik heb het gevoel dat ik in het zelfde schuitje zit als jij, we wachten af....

Liefs, Es

Terug
Bovenaan