Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo Sara, voor het bloedprikken hoef ik geen drie weken te wachten hoor, ik denk dat ik vrijdag eens bel als ze de uitslag al hebben. De kweekjes van het slijm/urine duurt 10 werkdagen en die van het uitstrijkje duurt 3 weken.

Hoe gaat ie vandaag?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,
Dat is wel fijn, heb je toch een deel van de test terug voordat jullie op vakantie gaan.

Met mij gaat het wel goed. Ik heb een heeeeleboel geslapen vandaag. Heb zelfs nog een middagdutje gedaan. hihihi. Ik was van plan om vandaag de route   naar werk op de fiets uit te testen voordat ik het 's ochtends probeer en het risico loop te verdwalen om  7 uur  's ochtends. Gelukkig kan ik morgen en vrijdag nog met de auto naar werk dus kan ik het donerdag of zaterdag uitproberen. Het is namelijk 5 kwartier fietsen en veel langs wegen waar ik nog nooit op de fiets geweest ben. Maar heb het net op Google Earth bekeken en ik denk dat het wel te doen is.

Wanneer gaan jullie naar Italie? Zaterdag?

Liefs,
Sara

Spannend dus voor je. Die uitslagen lijken mij best wel interessant ook gewoon zonder het zwanger worden gebeuren erbij bedoel ik.

Mijn nod is rond de 28ste, volgende week dus. Mja ik hou mezelf maar voor dat het van de brinta komt...maar ja....je weet t niet he....

Grrr Iris

Sara heb ik iets gemist? heb je ander werk? of ga je voor het eerst op de fiets? %kwartier is wel erg lang fietsen!!! vooral met wind tegen en regen!!!

Hoi Iris,

Nee, ik heb geen ander werk, maar omdat mijn moeder weer in NL is, zit ik zonder auto en moet ik dus fietsen. Ik hoop dat het wel mee zal vallen het fietsen deze weken. Ze gaat eind september weer terug. Maar het is haar auto en ik kan moeilijk tegen mijn vriend zeggen om naar werk te fietsen. Hij werkt op Schiphol, hier 40 km vandaan.

Liefs,
Sara

Wel lekker snel hoor, volgende week al je nod. Spannend!!!
Heb je nog andere dingen naast een borrelde buik?

Sara, ja ik hoop dat ze vrijdag de uitslagen hebben van het bloedprikken, maar ik weet het niet zeker wanneer dat er is. Ben ik vergeten te vragen, wilde vanmorgen zo snel mogelijk weer weg.

Och ja dat is nog een eindje fietsen zeg! En ja het zou vervelend zijn als je zou verdwalen s'morgens vroeg! Nou lekker slapen is ook goed hoor. Even lekker flink ontspannen.

We gaan denk ik vrijdag, maar nog niet helemaal zeker. Maar dan s'avonds pas, zodat we s'nachts rijden.

Liefs Yvonne

Ok! nu snap ik m! Dan hoop ik maar voor je dat september een mooie nazomer wordt voor je. Ik hoef gelukkig maar een kwartiertje te fietsen, maar regen is nooit leuk.

De 28ste is wel uitgaande van mijn kortste cyclus dus het kan ook een week later worden...maar dan is het sowieso niet raak denk ik want toen hebben we niet erg geklust namelijk.nou ja we wachten het maar af. afgezien van die borrelende darmen heb ik nergens last van, misschien een beetje moe maar dat ben ik altijd wel als ik moet werken. Ik ga nu dus ook lekker naar bedje toe....alleen. mijn vriend heeft deze week nachtdienst voor het eerst dus dat is even wennen voor ons!

Trusten allemaal en tot morgen

Grrr Iris

Terug
Bovenaan