Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hieronder ff mijn banner: deze is als ik uitga van mijn langste cyclus (34 dgn) Spannend!!!

Liefs Esther

Hoi meiden, dit is voorlopig ff de laatste keer dat ik hier ben, want gaan vandaag eindelijk dan op vakantie!
Sharine vandaag NOD?! Weet je al wat??
Ik geloof dat ik nu een heel klein beetje het gevoel heb dat mn ei er aan komt.... beetje later dat verwacht, maar het goede nieuws is dan wel dat ik dan als het goed is mn NOD pas heb als we al weer thuis zijn! Maar neem voor de zekerheid maar wel ff tampons mee, zul je altijd zien he!

Weet ff niet meer wie het nou vertelde van die vriendin van je moeder die is overleden..... jeetje wat erg zeg, en zo plotseling ook.... heeft je moeder nog wel afscheid kunnen nemen of was ze al overleden toen je moeder aankwam? echt erg....

Iris, dank je wel!! Spreek je over ruim 2 weken weer!

Yvonne, flink klussen dan he tijdens de vakantie, wie weet krijg je dan ook een vakantiekindje! Wij gaan er in elk geval ook voor.... dan worden het mei-kindjes en ik ben zelf ook eind mei jarig.... dat is dan minder, maar ach, wat maakt het ook uit eigenlijk he?!

Ik kan alles nog niet zo goed onthouden meiden sorry! Ga na de vakantie alles uit mn hoofd leren hoor!

Nou dit was het dan even weer, straks ff pannenkoeken eten bij mn zusje en daarna nog even naar ouders en schoonmoeder en daarna naar bed en dan om 2200 uur vertrekken naar Frankrijk whoeehoeoeoeoeoeoeoe!!

Doeidoei en tot snel
X Suus

Hey Suus,

Heel veel plezier op vakantie!!!! Geniet ervan!!! Ik hoop dat je terugkomt met zijn 3-tjes!!!!
Wordt vast veel bijlezen voor je na de vakantie, of niet want ik en Yvonne gaan deze week ook op vakantie.....

Liefs, Es

Hai meiden,

Ik moet zo om 12.10 uur ff naar de HA, had gisteren ineens een joekel van een bloeduitstorting op mijn been gekregen... Ik snap echt niet hoe dat kan, ik heb met niet gestoten en als ik erop druk voelt het hard, maar doet geen pijn....
Nou, is dat misschien niet iets waarvoor je naar de HA rent, maar ik heb heel veel last van spataderen op dat been, dus ik vind het een beetje griezelig......

Hoop maar dat het niets ernstigs is.....

ik houd jullie op de hoogte!!

@Yvonne: Jij al bij de HA geweest???

Liefs, Es

quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 11:14:29'));

Hey Suus,

Heel veel plezier op vakantie!!!! Geniet ervan!!! Ik hoop dat je terugkomt met zijn 3-tjes!!!!
Wordt vast veel bijlezen voor je na de vakantie, of niet want ik en Yvonne gaan deze week ook op vakantie.....

Liefs, Es

Owja jij gaat ook deze week he?! Naar Lazise toch?
Wij zijn 2 jaar geleden in Peschiera geweest, vlakbij Lazise! Ken je dat???
Jullie ook heel veel plezier! Heb je toevallig ook je ei op vakantie?
Ik geloof dat ik die van mij nu voel komen, dus moeten we eigenlijk vandaag nog ff aan de klus... want als we met z'n 4en in de auto zitten, word dat een beetje lastig haha!
En dan morgennacht als we daar zijn gelijk maar weer.... wil geen kans mislopen haha!

Tja wat dat bijlezen betreft, dat is geen doen! Kan het nu al niet bijhouden als ik 2 dagen niet geweest ben joh!

quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 11:20:15'));

Hai meiden,

Ik moet zo om 12.10 uur ff naar de HA, had gisteren ineens een joekel van een bloeduitstorting op mijn been gekregen... Ik snap echt niet hoe dat kan, ik heb met niet gestoten en als ik erop druk voelt het hard, maar doet geen pijn....
Nou, is dat misschien niet iets waarvoor je naar de HA rent, maar ik heb heel veel last van spataderen op dat been, dus ik vind het een beetje griezelig......

Hoop maar dat het niets ernstigs is.....

ik houd jullie op de hoogte!!

@Yvonne: Jij al bij de HA geweest???

Liefs, Es

Jeetje dat klinkt wel pijnlijk inderdaad.... zou kunnen dat het met de spataderen te maken heeft.... heb ik ook een beetje last van, is ook geen prettig gevoel vind ik hoor!
Succes vanmiddag!

Nee, haha, dat bijlezen is geen doen, daar heb ik ook a ltijd last van als ik door de week Full-time werk en alleen 's avonds laat na het sporten ff tijd heb om te checken....

Ik ken Peschiera, maar Lazise schijnt nog mooier te zijn (ik weet het niet hoor) Dus ik heb onwijs veel zin daar in......

Het geniet ze en ga snel nog ff aan de klus vanmiddag.....

Mijn ei is denk ik niet in de vakantie, ik weet niet, zit nu op dag 36 en ben dus overtijd....

Liefs, Es

quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 11:26:36'));

Nee, haha, dat bijlezen is geen doen, daar heb ik ook a ltijd last van als ik door de week Full-time werk en alleen 's avonds laat na het sporten ff tijd heb om te checken....

Ik ken Peschiera, maar Lazise schijnt nog mooier te zijn (ik weet het niet hoor) Dus ik heb onwijs veel zin daar in......

Het geniet ze en ga snel nog ff aan de klus vanmiddag.....

Mijn ei is denk ik niet in de vakantie, ik weet niet, zit nu op dag 36 en ben dus overtijd....

Liefs, Es

Oja jij had negatief getest toch een paar dagen terug? Shit man... heb je normaal wel regelmatige cyclus dan? Kun je vanmiddag niet ff vragen aan de HA??

Lazise nog mooier als Peschiera? Vond Peschiera al mooi joh!
Is Lazise dat eilandje dat een beetje op een puntje ligt in het Garda meer of was dat nou een ander dorpje.... met een kasteeltje..... weet ff niet meer welk plaatsje dat was...

Terug
Bovenaan