Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Iris, ja je weet het nooit hoor! Het kan van allebei komen! Volgende week dan precies NOD! Heb je nog meer kwaaltjes?

Ja het is een gerust gevoel dat er op alles getest is. Ook buiten het zwanger worden om is het een fijn idee inderdaad. Hopelijk is alles goed en dan heb ik geen twijfel meer bij het zwanger worden. Nu heb je wel eens twijfeld of het allemaal wel goed zit.

Liefs Yvonne

Welterusten Iris, weet er alles van die nachtdiensten! Mijn mannetje moet er af en toe s'nachts ook uit om in te vallen voor een van onze chauffeurs. Ja dat merk je aan het eind van de week erg goed hoor!

Yvonne, ’s nachts rijden. Hoe laat ben je dan in Italië? Meteen ’s ochtends al? Wel lekker, geen files neem ik aan. Dat soort dingen moeten ze of op papier zetten voor je of voor het bloedprikken aan je doorgeven. Maar je kan altijd bellen en kijken ja.

Iris, mijn vriend heeft deze week ook nachtdienst en dat is altijd wennen. Gelukkig zit het er deze keer al weer bijna op. De 2 weken daarvoor had hij ochtenddienst en dan is even onhandig. Maar dit weekend begint zijn dagdienst van half 3 tot 11 ’s avonds. Dan zie je elkaar tenminste nog een beetje.

En wie weet is het toch raak ondanks het weinige klussen.

Liefs,
Sara

Hallo Sara, we gaan dan s'nachts weg hoor ik net van mijn mannetje een uur of 3.00 dan duurt het ongeveer 11 uur tot we er zijn. Dus s'middags om 14.00 zijn we er ongeveer. Ja s'nachts is het lekker rustig op de weg, ben je onderin dts. voor de ochtendspits aan, daar is het altijd zo druk. Dat scheelt veel tijd. Ray reed een paar jaar geleden nog veel op vrachtwagen in het buitenland, dus weet de druktes op de weg heel goed.

Nou ik ga zo slapen, morgen weer werken.

liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Wel handig dat Ray zo bekend is met de routes etc. Dat zal vast goed van pas komen.

Trusten!
Lfs,
Sara

Ja dat scheelt echt veel joh! haha hij rijdt en weet de weg, dat is goed voor mij!

Welterusten!!

liefs Yvonne

Als ik uit ga van een normale cyclus, denk ik dat mijn nod ergens moet liggen tussen 21 en 25 september. Ik ben wel blij dat ik die ovulatie-testen al in huis heb. Weet alleen nog niet wanneer ik er mee moet beginnen.

Terug
Bovenaan