Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hai meiden,

Ben ik weer... Ik was gister dde hele dag in Amsterdam voor een training, dus om 6.00 uur vertrekken en om 20.30 uur weer thuis, pffffffffffffffffffff
Moest ik gister uitrijden uit de parkeergarage (ik heb een abonnement van 1000,- euro in het half jaar) en toen deed mijn knop het niet. dat mens zei doodleuk door de intercom: Nou dan moet je daar vannacht maar blijven of het totale bedrag betalen
Ik was pislink, ga er ook echt een grote klacht over indienen morgen....

Had gister echt even een grote huilbui, weet niet wat er met me aan de hand is, maar ik ga vanmiddag weer naar de HA. Ik schaam me zo dat ik hem weer moest bellen, maar ik kom er anders echt helemaal nooit en ik voel me zo verschrikkelijk ellendig!!
Gister kreeg ik ineens las van een onstekeing in mijn oksel... Ik kan mijn arm nauwelijks nog omhoog krijgen, zo'n pijn... Verder voel ik me gewoon alsof ik een zware griep heb en ik heb af en toe verschrikkelijke krampen in mijn onderbuik, zo erg dat ik niet kan staan of zitten, niet normaal... Ik wil gewoon eigenlijk neit dat ik me rot voel als ik vrijdag op vakantie ga, dus vandaar dat ik hoop dat ie me iets voor kan schrijven waardoor ik me in no time weer goed voel..

Mijn ongi heeft nog steeds niet doorgezet, ik zit nu op dag 38 en ik heb ook niet het gevoel dat ie nog door gaat zetten binnenkort.. Ik heb gistermorgen voor de gemoedsrust van mijn vriend getest maar die was natuurlijk weer hartstikke negatief...
Ik wil me best zo verschrikkelijk rot voelen, maar dan moet ik wel zwanger zijn en anders niet!! hahahaha

@Yvonne: Wij vertrekken ook vrijdagnacht naar Lazise, grappig he, alles tegelijk!!!
Spannend ook dat bloedprikken, als ik ergens een hekel aan heb dan is het dat wel...... Maar je hebt het weer overleefd gelukkig!

@Sara: Vervelend dat je zo'n lastige tijd hebt gehad zeg.. Als je maar weet dat ik totaal niet vind dat je zeurt, want je deelt heir gewoon wat je voelt! Wat moeten jullie dan wel niet van mij denken????? Dus, vertel het alsjeblieft als je ergens mee zit, want dan kunnen wij je er doorheen helpen...

@Iris: Aaaah, misselijk......Tja, kan door de Brinta komen maar ook door wat anders natuurlijk, nog ff afwachten en dan weten we meer, ik ben heel benieuwd!

Nou meide, ik ben vandaag vrij, ga nog wel ff naar het werk, maar check de site nog wel ff telkens tussendoor...

Liefs, Esther

Hallo meiden!

Esther vervelend dat je je zo rot voelt zeg! Ja idd. je kunt beter voordat je op vakantie gaat naar de ha gaan hoor! Hopelijk voel je je al iets beter nu! Ook nog niks wat op een ongi lijkt? Jeetje mina dat is ook niks zo! Hopelijk komt ie dan niet op vakantie he?

Grappig dat jullie tegelijk met ons weggaan zeg! Als ik onderweg een nederlands kenteken tegen kom zwaai ik hoor! Wij rijden trouwens met een duits kenteken haha!

Wat een stom mens zeg bij die parkeergarage! Jeetje mina ik zou ook woest worden zeg!

Sara ja ik zou ook je normale cyclus aanhouden hoor. En de meesten beginnen geloof ik de 10e dag van hun cyclus met de testen. Hopelijk heb je nu een normale cyclus en het mooiste zou zijn natuurlijk als je ongi weer niet kwam, maar dan om een andere reden!

Sharine is ook op vakantie toch nu? Is best wel rustig hier!

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-08-2007 18:18:41'));

Hallo meiden!

Esther vervelend dat je je zo rot voelt zeg! Ja idd. je kunt beter voordat je op vakantie gaat naar de ha gaan hoor! Hopelijk voel je je al iets beter nu! Ook nog niks wat op een ongi lijkt? Jeetje mina dat is ook niks zo! Hopelijk komt ie dan niet op vakantie he?

Grappig dat jullie tegelijk met ons weggaan zeg! Als ik onderweg een nederlands kenteken tegen kom zwaai ik hoor! Wij rijden trouwens met een duits kenteken haha!

Wat een stom mens zeg bij die parkeergarage! Jeetje mina ik zou ook woest worden zeg!

Sara ja ik zou ook je normale cyclus aanhouden hoor. En de meesten beginnen geloof ik de 10e dag van hun cyclus met de testen. Hopelijk heb je nu een normale cyclus en het mooiste zou zijn natuurlijk als je ongi weer niet kwam, maar dan om een andere reden!

Sharine is ook op vakantie toch nu? Is best wel rustig hier!

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Wij rijden ook op duits kenteken!!! Waar woon je ergens dan??? Wij in Denekamp, maar mijn vriend werkt in duitsland... hahahah
Ook weer heel toevallig zeg...

Met mij gaat het wel redelijk, nog geen RD, maar ik ben ook niet zwanger.
Ik heb inderdaad een ontsteking in mijn oksel en alvorens ik antibiotica voorgeschreven heb gekregen heeft hij eerst een zwangerschapstest gedaan en ook deze was weer negatief. Maar hij heeft me toch voor de zekerheid maar een kuurtje meegegeven die geen kwaad kan mocht ik toch zwanger zijn....

x Es

Hey Esther, haha wat toevallig zeg! Toevallig ook audi? Wij wonen bij Emmen in de buurt, in dtsl. Twist. Ken je dat, het is tijdelijk omdat we een huis gaan bouwen? Nu zitten we tijdelijk in het huis van mijn schoonmoeder in Emmen.

Vervelend zeg dat je een ontsteking hebt, dat kan ook koorts veroorzaken he? Maar goed dt je medicijnen hebt gekregen die geen kwaad kunnen voor een eventuele zwangerschap nog. Vervelend he weer een negatieve test! Ik vind dan ook altijd als je dan toch ongi worden moet laat het dan direct komen!

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-08-2007 19:21:11'));

Hey Esther, haha wat toevallig zeg! Toevallig ook audi? Wij wonen bij Emmen in de buurt, in dtsl. Twist. Ken je dat, het is tijdelijk omdat we een huis gaan bouwen? Nu zitten we tijdelijk in het huis van mijn schoonmoeder in Emmen.

Vervelend zeg dat je een ontsteking hebt, dat kan ook koorts veroorzaken he? Maar goed dt je medicijnen hebt gekregen die geen kwaad kunnen voor een eventuele zwangerschap nog. Vervelend he weer een negatieve test! Ik vind dan ook altijd als je dan toch ongi worden moet laat het dan direct komen!

Liefs Yvonne

Hey, nee ik ken die plaats niet... Gaan jullie zelf dan ook in dld. wonen of toch in Nederland? Wij rijden Mercedes (allebei duits, hahahahaha)
Ik hoop inderdaad dat die medicijnen snel aanslaan, ik had eigenljk nog ff willen sporten nu, maar dat doe ik maar niet (body-pump is niet zo goed nu denk ik)
Echt grappig allemaal, het regent nu in Lazise.. Vrienden van ons zijn er net aangekomen, wij komen zaterdag dan na.... Zielig voor ze, maar vanaf dit weekend is de weersvoorspellling heel goed! 30+ in temperatuur!!!!

xxx Es

Nee we gaan dan wel weer in nederland wonen. Haha ja dat was wel heel toevallig geweest he! Wel allebei duitse auto's, je kon kenteken kiezen he de letters. Wij hebben RY in het midden, lief he? Zijn naam en die van mij!
Bah regen in Lazise ik hoop niet van het weekend! Dat vertel ik maar niet dat het nu regent! Haha!
Lijkt me ook niet goed hoor om nu te sporten, laat die ontsteking eerst maar eens weggaan!

Liefs Yvonne

Nee, maar als wij gaan wordt het echt heel mooi weer hoor!!! Alles wat nu valt valt dit weekend tenminste niet, haha.... Wel zielig voor onze vrienden, die moeten nu in de regen de tent opzetten... Dit is de eerste keer dat wij gaan kamperen (is verdorie net zo duur al shet huren van een appartement) Heb vandaag een reuze groot luchtbed gekocht! 2 persoons en dan ook een hele hoge, blaast zichzelf op enzo... (toch een klein beetje luxe)
Ik hoop dat de ontsteking snel wegtrekt ja, is wel zo prettig....

Lief ja, jullie beide letters in het midden...  Mijn vriend  heeft de auto op de zaak staan, heeft niet gekozen volgens mij..
Als ik een Audi zie met RY in het midden dan ga ik zwaaien, wat voor type en kleur??

xxx Es

Haha ja is goed! een A4 station 2.5v6, antracietkleur en 100 aan het eind van het kenteken. En jullie dan, ik moet natuurlijk ook even opletten!

Oh gelukkig dat het dan mooi weer is! En ja dat is prettig zo'n grote luchtbed, die zichzelf opblaast! Wij zitten in een hotel daar ergens.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan