Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi Hoi

yvonne, dus je gaat van het weekend toch nog maar voor de zekerheid even testen toch nog een klein gevoel dat je zwanger bent. Nou dan ga ik toch nog maar even flink voor je duimen he. Ja je weet maar nooit vooral omdat je ongi over is en je nog steeds last hebt van steken en krampen.

Ja hier is het nog steeds rustig al denk ik nog steeds dat ik ongi ga worden weet niet heb zo'n gevoel.

Liefs Sharine

Hallo Sharine, ik ben er nog niet helemaal gerust over en dan kun ik er het beste maar even een testje tegen aan gooien dan weet ik het zeker. Voel me gewoon raar deze hele week al. Ik ga zo even eentje halen en morgenvroeg maar even doen, dan laat ik het hier gelijk weten hoor. Als ik na mijn ei zit voelt mijn voorhoofd altijd warm aan en ervoor niet. Dat is nu nog steeds zo en nog een paar andere kwaaltjes blijf ik voelen. Als het negatief is weet ik gewoon dat het iets anders is en kan ik het van me afzetten en voor  deze nieuwe ronde gaan. Ja toch nog wel een beetje spannend toch nog?

Oh ik hoop het toch wel voor je hoor! Soms voel je ook niet zoveel  zeggen ze, het verschilt altijd zo he?

Liefs Yvonne

Yvonne ik ben erg benieuwd naar je uitslag morgen ja soms zit je toch met zo'n gevoel in de maag ik heb het ook 2 keer gehad dat ik dacht van ja wie weet ben ik toch zwanger. Als het inderdaad niet zo is kun je weer verder en wie weet geeft hij toch positief dan zou je raar op staan te kijken.

Meid Succes morgen.

Liefs Sharine

Hallo Sharine, dank je en inderdaad dat klopt helemaal zoals je het schrijft!

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

Ben ik ff snel, want ik ga zo de ooiveaar zetten bij de buren. Vanmorgen bevallen van een zoontje, Ties. Kerngezond en zooooooo lief en knap!!! Aaaah, ik was wel ff jaloers toen ik hem zag.....
Hier ook alles nog goed aan het front, geen RD te bekennen, dus ik kan morgen evt. al wel ff testen. Kan je alleen maar 's ochtends testen of ook in de middag? Ik moet namelijk eerst ff werken...
Ik heb al wel anderhalve dag krampen maar niet het gevoel van ongi... Ik heb vaak steekjes in de buik vooral rechtsonder bij de eierstok, kan dit ergens op duiden???
Ik ben wel heel benieuwd....

Dimka, toevallig, bij jou ook een kleintje geboren!! Hoe voel je je verder?

Yvonne, spannend jij ook morgen testen, wie weet heb je wel een postieve test in handen..... Je hoort heel vaak dat je eerst negatief test en later positief!!

Iris, eindelijk de brief de deur uit?? haha... Hoe ist bij jou?? Je NOD komt toch ook weer heel dichtbij?

Sharine, ik weet het ff niet meer hoor... Sorry heb zoveel haast, maar wilde jullie ff een update geven, ik probeer morgen ff bij te lezen en te reageren op jullie berichtjes....

Bedankt voor al jullie reacties op mijn berictjes, echt lief!!! Er is nog hoop voor ons, dus spannend.... Zit nu op dag 33!!!

xxxxxxxx Es

hoi esther,

je kan de hele dag testen, maar 's morgens is je urine het meest geconcentreerd. dus dan het meeste kan op een goede uitslag. gewoon even 5 min eerder op joh!
ik duim hoor!

liefs dimka

Hallo meiden,

Noem me zwak slap of week...maar ik wacht toch maar tot na mijn NOD met het posten van de brief. Ik begon weer een beetje te twijfelen vanmiddag, niet omdat ik daar niet weg wil maar stel nou dat ik zwanger ben /word deze ronde dan zit ik qua zekerheid toch beter bij deze baas op dit moment. Mijn vriend zei ook al "ja dat doe je de volgende ronde weer!" Maar ik beloof hem en jullie en mijzelf dat ik de brief op de post doe zodra mijn ongi is gekomen....ik hoop natuurlijk dat het helemaal niet komt, maar dat weten we in de week van 28 augustus wel.

Grrr Iris

Dag meiden

Kom even snel spieken er is nu feest in onze dorp dus wij gaan er vanavond naar toe, de kids bij opa en oma en wij gezellig op stap. Alleen vind ik de keuze moeilijk zal ik een glaasje wijn drinken of niet. Ik denk dat ik het wel ga doen . Ik denk dat ik toch ongi ga worden.

Esther veel succes met testen morgen als ik jou was teste ik ook morgenvroeg dan heb je de meeste kans op duidelijkheid i.v.m hoge hcg hormoon. Ik ben benieuwd.

Iris je moet doen wat je zelf het beste lijkt die paar weken doen het ook niet toch?

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan