Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

hoi meiden,

Sharine, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helemaal geweldig, wel raar dat je ongi bent geweest. maar goed bij mij was dat met mijn vorige zwschap ook. Hoe lang ben je nu zwanger, of weet je dat zelf ook niet? lopen we bijne gelijk volgens mij, wanneer ben je uitgerekend?

Suusle, hopelijk is je schoonmoeder (was toch je schoonmoeder?) weer snel op de been. wel stoer hoor parasyle

iris, al ovu test gedaan. man en hond weer oke?

sara, er moet volgens mij een positieve test aan komen zo te horen

liefs dimka

Hoi Dimka

Bedankt meid. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik uitgerekend op 4 mei maar de assistente aan de telefoon die zij 30 april, maar goed de echo moet het uitwijzen. He maar ben jij ook ongesteld geweest toen je een later positief teste. Was je ongi toen ook normaal wat je gewend was bij de eerste zwangerschap.

Liefs Sharine  

Hallo meiden,

Ik heb net een ovu-test gedaan en was vet negatief...nou ja eigenlijk heb ik ook rond vrijdag mijn ei als het goed is dus neem ik wel een lange aanloop.

Suus ben je al ongi geworden? ik hoop het niet natuurlijk. Lekker nog een weekje vrij, geniet er maar van strax het harde leven van werken weer! Gaaf he dat parasailen dat zou ik ook nog wel eens willen doen..of eigenlijk zou ik dat ene met zo een driehoekig zeil van een berg af ( kom even niet op de naam).

Sharine ik help je nog even herinneren JE BENT ZWANGERRR. Super heee! Leuk dat je hier blijft kletsen.

Sara ik hoop maar dat jullie je huisje snel klaar hebben, nix zo vervelend als in een 'bouwput' te moeten wonen. Wel jammer ja dat je vriend niet vrij kon krijgen dan gaat het weer de helft zo snel. Heb jij alweer een ovu-test gedaan?

Dimka alles is weer gewoon in huize weltevree, Het is nog wel een beetje wennen met eten voor Dieter maar verder geen pijn meer. De hond hoor je al helemaal niet, gelukkig maar. Fijn dat je een rustig weekend hebt gehad, die misselijkheid lijkt mij geen pretje!

Grrr Iris

Wat dacht je Iris laat ik maar op tijd beginnen met ovu testen. Ik weet niet eens maar wanneer moet je daar eigenlijk mee beginnen een paar dagen voordat je denkt dat je je eisprong krijgt. Hoop voor jou dat ze snel positief aangeven want anders wordt het nog een dure boel, want ze schijnen erg prijzig te zijn of niet. O nee je hebt ze van sensitest of niet of was dat Sara want die schijnen nog wel betaalbaar te zijn he. Maar je bent toch wel druk alvast begonnen met klussen of wacht je tot de test positief aangeeft.

Sara en jij heb jij je eisprong ook al binnenkort weer volgens mij wel he of niet. Ben af en toe een domme muts hoor. Neem me niet kwalijk meiden ik haal nog wel eens dingen door elkaar hahahaha.

Liefs Sharine

He Sharine,

Geeft niet hoor het zullen de zwangerschapshormonen zijn hahahaha
Ik heb ze idd ook van Sensi. Ik heb er eerst maar 6 besteld om te kijken of het wat is.
Voor die 6 heb ik iets van 10 euro betaald incl. verzendkosten. Dat is nog te overzien toch? Ik ben volgens mij 1 dag te vroeg begonnen met testen maar ik was zo nieuwsgierig.
Morgen maar weer eens kijken.

Grrr Iris

Ow en gister was mijn laatste ongi dag dus vanaf vandaag is het weer klus-time!!!

Hoi meiden,

Ik ben net terug van een afscheidsetentje van een van de meiden op werk. Ze gaat eerst 3 weken op vakantie en begint daarna ergens anders te werken.

@Sharine, wel grappig dat nu het een en ander toch op zijn plaats valt wat betreft die broeken enzo. Ik heb inderdaad de Sensitesten die zijn ongeveer 1 euro per stuk. Ik heb er wel meteen een boel gekocht. Als ik weer een cyclus van 61 dagen heb, had ik geen zin om opeens te kort te hebben. Dat zou ook zonde zijn van het geld dat ik dan al aan de anderen heb uitgegeven.

@Iris, irritant zo’n negatieve test. Ik zit inmiddels op dag 17 in mijn cyclus en heb weer negatief getest. Ik heb wel al besloten dat als ik deze ronde een flinke positieve test krijg, ik er nog een maand of 2 mee wacht om weer met de testen de werken. Ik merk dat ik er toch wat zenuwachtiger door ben.

@Suus: nogsteeds een rd’s? Spannend! Hoe lang wacht je met testen?

@Dimka: Gaat het vandaag weer beter? Of weer ziek naar huis. Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt.

Hier verder niet veel te melden. Ben wel supermoe. Heb flink de huisvrouw uitgehangen vandaag en het een en ander aan plinten geschuurd. Ik denk dat ik maar eens vroeg naar bed toe ga.

Liefs,
Sara

Terug
Bovenaan