Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

ik typ gewoon verder (een andere manier is er blijkbaar niet op het forum!! (gooit ie me er zo weer uit!!!)

Maar wat ik wilde zeggen: Ik heb sowieso heel   veel last van echt witte afscheiding deze keer, helemaal vorige week.... Verder hen ik echt een verkrampt (ongi-gevoel) in   mijn onderbuik....

Nu zit ik met een dilemma, ik heb gister getest (negatief natuurlijk) want ik dacht stel dat ik het nu yoch al kan zien!! Want ik had gisteravond een feest in het dorp, Ali B, Jannes, jan keizer, Beethoven heel gezellig allemaal... Maar nu heb ik 2 kleine rosetjes gedronken en iedereen nam telkens maar weer wat mee.. Ik durf niet zo goed te drinken, want stel nou dat ik wel zwanger zou zijn!!! Ik kreeg echt reacties, vam doe normaal en kom op nog eentje.. Op een gegeven moment heeft mijn schoonmoeder (want die weet dat we bezig zijn) er een paar opgedronken en ik heb gewoon wat weggegooid!!

Maar nu komt het: Ik heb vanaf zo direct het hele weekend familieweekend.. Ik wil eigenlijk helemaal niets drinken, maar dat valt ook direct zo op en misschien ben ik wel helemaal niet zwanger!!!! Hoe en wat moet ik nu doen??

@Tammie: ik hoop dat jou gevoel klopt, hahaha zou toch helemaal fantastisch zijn, kan ik gezellig met jullie meepraten

@Yvonne: Nu al een buikje, pfffffffffff, straks krijg je ect een tweeling (dan heb je hard geklust, hahahahaha) nee hoor, ook leuk, maaar wat lijkt me dat zwaar... Dis jij had ook veel witverlies gehad? En tot wanneer dan? Ook vooral in de week na je ovulatie?? Ik had het zo erg dat ik al een recept voor een schimmelinfectie in huis had liggen, maar dat was het dus echt niet!

@Sharine: Ook weer aan de klus, gezellie!! Het is vast heel snel weer raak voor jou.... Ik denk echt deze maand.... ik duim heel hard voor je hoor!!

Nou, ik denk dat ik zo rond de 30e NOD heb, dus nog ff afwcahten...

xxxxx Es

Hoi meiden

Nou ik word echt niet goed van deze forum hoor. Maar goed.

Tammie fijn dat je je al weer beter voelt zo zeg alweer 19 weken zwanger nou nou wat gaat die tijd toch hard. Genieten meid.

Esther ja waarschijnlijk nog echt te vroeg getest duurt ook nog 3 dagen voor je NOD. Mijn duimen gaan echt tekeer voor je meid hoop echt voor je dat het raak is. Moet gewoon.

Dimka gaat het al weer wat beter dan de laatste keer.

Yvonne lekker genieten meid

Iris moe en langzaam erg vervelend allemaal hoop dat het snel beter gaat. Overmorgen echo heel spannend allemaal maar het zit vast allemaal goed daar van binnen.

Sara jij ook nog lekker genieten en moe , misselijk hoop het niet.

Suusle hoe is het nu met jou wanneer was je NOD ook alweer sorry helemaal vergeten.

Voor de rest ben ik toch niemand vergeten he.

Nou hier is rustig moet nog een week wachten tot mijn ei. Dus we klussen rustig aan.

Fijn weekend allemaal

Liefs en dikke      Sharine

hoi meiden,

tammie leuk weer wat van je te horen, blij dat de vermoeidheid wegtrekt!

yvonne, lekker uitrusten in het weekend, of is daar geen tijd voor als je een huis bouwt!

esther, ik snap dat je geen drank wilt drinken, goed excuus, blaasontsteking, je zit aan de antibiotica en mag niet drinken!

sara, leef je nog?

sharine, al begon met klussen?

suus, hoe ver zit jij erin?

hier gaat het goed,op vermoeidheid na, hoop dat het snel beter word. morgen eerste halve dag werken en hoop dat het goed gaat!

liefs dimka

zo hehe het is me gelukt! wat een crime zeg om te reageren! kom er bijna niet in!!

Nou hier alles goed hoor! Denk rond 23 november NOD te hebben dus duurt nog even!
Sharine, je hebt gependeld!! OOOOOOOH wat spannend of t uitkomt!! HEb je t al vaak goed gehad? Nou januari is niet zo heel lang   meer he?! En een jongen wat leuk! Ik heb zelf ook steeds het gevoel dat wij een jongen zullen krijgen weet niet waarom maar dat zegt mn gevoel gewoon!

Zijn net weer thuis, zijn naar Den Haag geweest, een vriendin van ons heeft daar een huis gekocht en zijn daar gister wezen eten en blijven slapen, vanmorgen nog even naar het strand geweest en toen weer naar huis, poeh wat een eind rijden joh! 2 en half uur!!
Was wel hartstikke gezellig, haar vriend was er ook en Marco was ook mee dus lekker geborrerd enzo! Morgen weer aan het werk en dan lekker maar 3 dagen, want donderdag en vrijdag ben ik vrij, ga ik naar concert van Take That toe in Ahoy hahahahahahha!! Was ik vroeger helemaal fan van en toen nooit naar concert geweest, dus dat leek me wel leuk om nu   nog keertje mee te maken, ga samen met mn zusje!
Zaterdag helaas wel werken, want dan moeten we balansen, dat is zo rotwerk bah! Maar ja moet ook gebeuren he?!

Hoe is het met jullie allemaal? Sharine had jij nou ook rond 23 november je NOD? of was dat nou iemand anders? Kan jullie nog steeds niet allemaal uit elkaar houden, sorry!!

Nou ik ga er vandoor!
X Suus

Hoi meiden

Dus nog steeds niets veranderd hier op de forum vreselijk gewoon.

Ja Suusle ik heb gelijk met jou mijn NOD dus dan kunnen we samen weer gaan aftellen. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het deze maand raak is. Maar idd januari is ook zo. Ja heb zo half om half goed heb een hele tijd achter elkaar goed gehad met pendelen. Ja altijd goed hebben zal ook niet gebeuren. Maar ik ben zeker tevreden met de aantal die ik al goed gependeld heb.

Dimka hoop dat het werken je niet tegen zou vallen.

En hoe is het met de rest van de meiden.

Liefs en      Sharine

Hoi meiden,
Er is weer een boel gekletst. Ik heb het op mijn usb om thuis te lezen. Dit is inmiddels poging 5 van deze week om een bericht te plaatsen. Mijn pc thuis doet het nogsteeds niet.

Ik krijg morgen al mijn echo!! Omdat we in november op vakantie gaan en we een combinatietest willen, wou de mw van het echocentrum precies weten hoever ik ben om het goed te kunnen plannen. Ben best wel zenuwachtig!! Eindelijk, pff ben pas 11 weken dus ik hoop dat je het al goed kan zien. Ik denk zelf dat ik niet 30 mei maar 3 juni uitgerekend ben dus ook dat zullen we morgen weten.

Ik kreeg donderdag op werk te horen dat we maandag al ”moesten” komen en heb ik meteen vrij vragen moeten voor maandag ochtend omdat mijn chef er vrijdag niet was. Kom ik vrijdag op mijn werk, blijkt iedereen het te weten. Beetje jammer omdat die andere 2 dames het al 3,5 weken braaf geheim hebben gehouden. Maar goed, hoef ik me ook geen zorgen meer te maken over of ik me verspreek of niet.

Sharine, fijn dat je weer aan de klus kan. Geruststellend dat je bij een volgende zwangerschap meteen ene echo krijg om te kijken of het goed zit. Hopelijk ben je snel zwanger.

Yvonne, wat leuk dat jullie zo snel achter elkaar zijn uitgerekend. Gezellig samen alles beleven. Ik heb ook al een grotere broek gekocht. Ik van de week weer kijken of ze nog wat leuks hebben.

Dimka, lekker dat je weer halve dagen kan gaan werken. Erg fijn dat je je weer beter voelt.

Tamara, de kinderkamer klinkt er leuk met die kleuren. Omdat wij kort voordat we begonnen met klussen verhuisd waren, hadden we 1 kamer geverfd zodat hij makkelijk te veranderen is in een babykamer. Komt mijn vriend van de week met de vraag of we de kleine niet in de 3e slaapkamer zullen leggen. Nou denk het niet aangezien die nog volledig gedaan moet worden. Hahaha.

Esther, wat leuk dat je schoonmoeder je hielp met de roseetjes. Hopelijk heb je het een beetje kunnen verbergen. Was het familieweekend gezellig? Ik zat ook te denken aan het excuus antibioticum.

Suus, leuk dat je naar Take That gaat. 23 november je nod dus over een paar dagen weer je eisprong.

Iris, alles goed?

Nou meiden, kom probeer na mijn echo morgen weer ff online op mijn moeders pc.

Liefs,
Sara

Meiden, ik zit te trillen op mijn stoel. ik ben net terug van mijn echo....

Sharine, je pendelen, klopte. IK BEN ZWANGER VAN EEN TWEELING!!!!!

Wat is dat leuk om te zien. beide hartjes klopten. Je kon de hersentjes mooi zien en ze bewogen ook af en toe hun armpjes en beentjes. Het is waarschijnlijk een 1 eiige tweeling dus we hebben morgen al een afspraak bij de gyn. Ze delen een van de 2 vliezen waardoor er meer kans is op complicaties. Haha. Mijn vriend was er ook helemaal stil van!!!

Ik kreeg een inwendige echo omdat ik nog niet zo ver ben. Het controleren van de eierstokken was niet bepaald prettig. Heb nu ook een beetje buikpijn, maar dat zal vast wel wegtrekken.

Nou meiden, ik moet nu snel naar mijn werk. Pff heb ik helemaal geen zin in. Hahaha.

Liefs,
Sara

PS. Ik krijg mijn echo niet op de site geplakt. maar ik heb hem wel als afbeelding voor mijn msn.

Geweldig Sara zwanger van een tweeling SUPER. En had ik dit ook goed (sorry weet niet eens meer wat ik voor je gependeld heb) maar ben blij dat ik dat goed heb want ik pendel nouwlijks een tweeling dus ik vind dit dan wel erg bijzonder dat ik het goed had.

Geniet ervan meid. Ja onderzoeken aan eierstokken is geen pretje kan ik over meepraten. Maar een inwendige echo doet op zich geen pijn.

Hier is het rustit we klussen rustig door.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan