Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Eshter,
Ik weet niet of ik al ongi moet worden. de buikpijn is weer helemaal weg. ik heb naast dat ene druppeltje bloed niks meer verloren. ik hoop nogsteeds op een innesteling, maar ik houd er wel rekening mee dat het misschien wel weer een hele rare ronde kan zijn. ik merk het wel. ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,

Sara

Hey Sara,

Spannend! Het kan best je innesteling zijn, dat hoor je toch wel vaker??
Oh, ik hoop het zo voor je, nog 1 weekje wachten en dan weten we meer... Op welke dag zit je nu?

Kus, Es

Hoi Meiden

Vanmorgen getest en was negatief helaas grrrrrrr. Word waarschijnlijk vandaag of morgen wel ongi want temp is ook gezakt. Op naar de volgende ronde zo snel mogelijk.

He Sara

Hopen dat het een innesteling is geweest ga voor je duimen meid.

Liefs Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 08:48:37'));

Hoi Meiden

Vanmorgen getest en was negatief helaas grrrrrrr. Word waarschijnlijk vandaag of morgen wel ongi want temp is ook gezakt. Op naar de volgende ronde zo snel mogelijk.

He Sara

Hopen dat het een innesteling is geweest ga voor je duimen meid.

Liefs Sharine

Hoi sharine

Oh wat ajmmer voor je altijd shit he die teleurstelling
was jij nu degen die ook kon pendelen als dat zo as zou ej mij eens willen opendleen als je tijd hebt naam nadia knubben geb datum 31031980

nadia

Hoi Nadia

Ik heb net even voor je gependeld

November 2007 zwanger van een meisje

Liefs Sharine

Hoi meiden,

mijn ongi is gelukkig weer voorbij. En dat op mijn verjaardag, dus misschien kunnen we dan nog lekker voor de fun klussen op mijn verjaardag.
alle taarten zijn gebakken, wel druk zo afgelopen week. normaal zit mijn man in de nachtdienst en als ik thuis kom van mijn werk, is 9 van de 10 keer het eten klaar. maar deze twee weken zit hij in de avonddienst en komt dus pas om half 22 thuis.
dis ik moet koken, ging ook schilderen en taarten bakken. misschien iets te veel van het goede!!!!
Ach ja af en toe moet alles gewoon te gelijk bij mij.
vandaag ook lekker vrij, vervroegt vakantie, moest eigenlijk tot 13 werken, maar er waren het deuren meerom te verpakken(het leuk werk hoor, om op te starten in denemarken), dus we hadden een dagje extra vrij!!!!!
vandaag gewoon lekker taart eten, koffie leuten, maar wel in het deens!!!!!!

liefs dimka

Hey meiden,

Hoe is het hier?
Sharine is druk aan de pendel haha. Ik had ook een aanvraag ingedient maar jah ik weet nu al dat ik zwanger ben.
Heb vandaag een kinderwagen gekocht!
Echt een hele mooie!! Gewoon op marktplaats.

@ Sara: De dag dat ik wou testen heb ik ook 1 druppel bloed verloren en ik ben gewoon zwanger. Wat dat bij mij geweest is weet ik ook niet.

T komt allemaal wel weer raar aan hoor dat ik nu zwanger ben. Wanneer bel je ook alweer de eerste verloskundige enz enz. Mijn dochter is nog maar 7 jaar maar ben het nu alweer kwijt.

Liefs,
Tamara.

Hoi meiden,
Ik zit inmiddels op dag 31. Als ik zoals normaal ongi zou worden, dan verwacht ik het dit weekend. Maar aangezien mijn ei heeeel erg laat was, is het afwachten. Ik ben nogsteeds misselijk, nu al 6 dagen. Het ene moment wat zwaarder dan het ander, maar wel constant. Moet moeite doen om te eten. Ik had gisteren een temp dip, maar ik zit nu weer boven mijn gemiddelde. Ik ben naast die ene druppel bloed niks meer verloren. Ik heb wel een wat branderig gevoel in mijn buik, maar nog geen krampen die erop zouden kunnen duiden dat ik ongi ga worden. Wel onhandig zeg. Nu moet ik de komende dagen voor de zekerheid overal ob etc mee naar toe nemen.

@Sharine: wat vervelend!!!! Ik had het je zo gegund!!! Zijn de rd’s al doorgezet? Je hebt het maar druk met pendelen. . . .
@Dimka: gefeliciteerd met je verjaardag!!! Leuk kado-idee! Hahaha.
@Tamara: Het is vast wennen aan het zwanger zijn. Wel leuk he, shoppen voor je kleine. . . .

Nou meiden, ik ga slapen. Ik krijg morgen mensen te eten dus het wordt nog een drukke dag.

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan