Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 21:22:53'));

Is er vanavond niemand meer?

Jawel, ikke...
getsie er begint nu net een docu over annorexia, moet je eens kijken op rtl5!!

Zijn jullie al lang bij elkaar?? Wij bijna 4 jaar, maar wij hebben echt niet elke dag zin meer hoor!!

Haha ja dat zie ik! We kijken bij het internetten naar veronica/ criminal minds is er op. Kijken we wel vaker naar, maar moet zeggen dat ik nu veel gemist heb! haha.

Oh gelukkig gaat het met julli hond nu beter zeg! Was zo zielig ja!

De hondjes hier zijn vervelend deze week! Ppfff de ene eet alles op als ie de kans krijgt zelfs van de keuken! En als ze iets extra's krijgen is het weer niet genoeg!

Wij nog maar een jaar nu, maar heb hiervoor al samen gewoond met iemand anders.
Wij hebben elkaar echt gevonden hoor! Haha stom dat voel je gewoon he?
Wilden ook gelijk al wel kindjes en woonden eigenlijk gelijk samen.

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 21:40:12'));

Wij nog maar een jaar nu, maar heb hiervoor al samen gewoond met iemand anders.
Wij hebben elkaar echt gevonden hoor! Haha stom dat voel je gewoon he?
Wilden ook gelijk al wel kindjes en woonden eigenlijk gelijk samen.

Hahaha, ja wij ook hoor, allebei al een lange relatie hehad en vanaf dag 1 waren we onafscheidelijk (nou ja, onafscheidelijk, mijn vriend is nu nog niet thuis van et werk en het hele weekend moest ie ook al werken) hahaha
Ik moet morgen de wekker maar weer zetten om te klussen... hihi

Haha ja zo hebben wij het ook hoor en overdag werken we ook bij elkaar, dus we zijn echt onafscheidelijk. Zoals mijn zwager zegt "2 handen op 1 buik"!
Grappig he? Heb hiervoor een relatie gehad van 9 jaar! Dus ja je kunt wel zeggen dat je het dan wel weet hoor, als je iets niet hebt gekend!

Ja dat wordt de wekker zetten dan voor je! Haha de klus blijft gewoon doorgaan.

hoi meiden,

nou we zijn halverwege de film gestopt, allemaal moe, dus morgen maar weer verder kijken. film is niet helemaal super kwaliteit, maar goede spannende film!!!!!

niels en ik zijn in nov 8 jaar samen, best lang als ik er zo aan denk!!!! ondertussen in augusutus al 3 jaar getrouwd. wij zijn ook altijd samen als we niet werken, tuurlijk weleens alleen weg, maar ook 4 handen op 1 buik!!!!

nou ik duik mijn bedje in

liefs dimka

Haha ja 4 handen op een buik! Dat is de goeie! Wonen jullie  al lang in Denemarken?

Nou slaap lekker dan!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan