Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo meiden,

Esther, toch wel balen dat je negatief getest hebt. Maar misschien nog wel te vroeg he? Ja en als je ongi doorzet moet je toch een beetje afleiding hebben en een paar rosetjes drinken he!

Iris, nou een dag later maakt ook niet uit toch  om je sollicitatiebrief te schrijven. Is wel gezellig dat iedereen even kwam checken op je msn.

Sharine bij jou alles nog rustig

Liefs Yvonne

Hallo allemaal!!

Leuk Sharine dat jullie ook nog op vakantie gaan, lekker laat he! Iedereen is er al weer en wij mogen nog! Waar gaan jullie naartoe? Heb je ook je ei of NOD als je op vakantie bent? Ik heb NOD op 2 september geloof ik en we gaan de 4e pas weg, das wel een beetje balen vind ik.....

Iris! Wat goed dat je toch gaat solliciteren meid! Als wat?? Worden we straks collega's haha! Is het fulltime? Mij bevalt het nog steeds erg goed, heb er nog geen moment spijt van gehad!

Yvonne wat was jij hier nog laat joh! Hoe voel je je? Word het al wat beter??

Ehm... de rest, ik weet het niet meer, heb niet zo'n best geheugen geloof ik.... SORRY!!!

Liefs Suus

Goedemorgen meiden

Esther ik voel helaas niet echt wat bovennatuurlijks hahahahahah alleen via pendel. Ik had voor jou een jongen gependeld. Mocht het deze maand niet raak zijn dan pendel ik wel opnieuw voor jou.

Suusle ik ga volgende week naar limburg op vakantie een midweek. Oficieel moest mijn zoontje naar school (gaat voor het eerst naar de grote school), maar ja ik zit nog niet echt in die vakantieperiodes dus mocht hij omdat hij nog maar 4 jaar is een week later naar school. Mijn NOD valt tussen 20 en 25 augustus dus net in de vakantieweek.

Yvonne Nee heb nog steeds nergens last van. Ga er vanuit dat het niet raak is heb ook zo'n gevoel dat het dit keer weer niet raak is. Heb voor mezelf ook pas voor september gependeld dus denk ik dat het daar ook een beetje doorkomt.

Liefs Sharine

Hallo Suus ben je er nog?

Ik ga vandaag denk ik naar de ha, heb er gisteravond met mijn mannetje over gehad. Zolang als ik pijnstillers neem gaat het wel. Als ze uitgewerkt zijn sta ik op de kop laten we zo maar zeggen. Heb dus nog steeds veel pijn. Ik wil eigenlijk weten hoe dat kan, het ging de vorige rondes heel goed en heb dit eigenlijk nog niet eerder gehad.

Nou ga zo even weer naar mijn werk, moet nog een paar dingen doen voor van de week.
Misschien dat we dan volgende week ook nog even op vakantie kunnen.

Lekker zeg dat je maandag weg gaat! Wel minder dat je NOD op je vakantie is! Maar misschien ook wel goed denk je er niet zo veel aan. Wel even een testje meenemen he?

Liefs Yvonne

Hallo Sharine, misschien wel goed dat je denkt dat het niet raak is, dan kan het altijd nog positief uitvallen! Lekker zeg dat je ook nog even weg gaat op vakantie! En leuk dat je zoontje ook extra vakantie kan krijgen he? Dan ben e ook niet zoveel beig met je NOD op vakantie, heb je afleiding genoeg op vakantie.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ja dat bedoel ik maar even de gedachten op iets anders.
Dus jij heb vreselijk veel last van pijn, goed dat je daarvoor naar de ha gaat meid. Als je het haast niet kunt verdragen dan moeten ze je er maar wat goeds voor geven. Vind het wel erg voor je dat het zo vervelend is.

Meiden

Ik heb mijn bikini van Nivea ontvangen hebben jullie hem ook al gekregen.

Liefs Sharine

Hoi Yvonne

Ja dat bedoel ik maar even de gedachten op iets anders.
Dus jij heb vreselijk veel last van pijn, goed dat je daarvoor naar de ha gaat meid. Als je het haast niet kunt verdragen dan moeten ze je er maar wat goeds voor geven. Vind het wel erg voor je dat het zo vervelend is.

Meiden

Ik heb mijn bikini van Nivea ontvangen hebben jullie hem ook al gekregen.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan