Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hai allemaal,

@Suus, nog steeds aan het wachten op je ei? Die van mij komt ook altijd heel laat hoor, meestal pas in de 3e week na mijn ongi, dus ik zu me niet ongerust maken... Wat altijd wel balen is is dat je cyclus dan ook veel langer is en je dus ook weer langer moeten wachten op een volgende ronde, hahaha....

@Sharine, voor jou hetzelfde verhaal!! Nou, dan gaan we weer aardig gelijk op... Ik heb deze maand geen idee wanneer mijn ei komt en ook niet wanneer mijn NOD is, ik heb nog niets uitgerekend en dat ben ik ook niet va plan deze maand... hahaha... ik wach lekker rustig af deze keer en als het niet zo is dan de volgende keer beter hoor....
Soms heb ik wel het idee dat wij er met ons allen te druk ee bezig zijn en dat et daarom niet lukt.... Maar dat kan ik mis hebben hoor, bij mij is het denk ik wel zo, want ik zeg wel dat ik er niet druk mee ben, maar in mijn achterhoofd was ik dat dus echt wel... Nu deze keer niet, best een fijn en rustig gevoel moet ik zeggen...

@Yvonne, goed weer ff van je te horen, je moet lekker je rust pakken hoor, je lichaam geeft wel aan wat wel en niet goed voor je is....

Aaah, nu ik weer aan het typen ben, weet ik de helft niet meer, sorry Tammie, Sara, Dimka, maar het gaat vast gped met jullie, ik heb veel gelezen over klussen en moe zijn en dat hoort er alemaal bij hé..... hahaha, wel leuk hoor al zoveel meiden van ons eigen forumpje zwanger.... Ik vind dat we in 2008 allemaal zwanger moeten zijn!!

Met mij gaat het goed, nou ja, blijf heel erg verkouden en kom daar niet overheen, maar verder is alles rustig hier....

Fijn weekend allemaal!!

Dikke kus, Es xxxx

Hoi meiden

Nou volgens mij heb ik vandaag mijn ei gekregen vanmorgen was temp weer iets gestegen 36,7 en ik had vanmorgen last van pijn onderin mijn rug (weeeig gevoel). Dus ik hoop en denk dat ik hem gehad heb maar ja dat is even afwachten wat temp morgen gaat doen.

Sara dus nog steeds moe en misselijk maar wel over de eerste schrik heen dat je een tweeling krijg. Maar ff een vraag he (of ik mag iets gemist hebben) maar wat was er met die meiden over dat je teveel sliep ofzo. Maar luister maar goed naar je lichaam die geeft aan wat wel en niet kan.

Suusle jij nu nog geen ei, idd we gaan erg gelijk op gelukkig zijn we dan niet de enige met een late eisprong ook esther he. Het enige wat we kunnen doen is gewoon doorklussen dan doen wij ons best succes meid.

Esther misschien is dat wel het beste niet teveel bij nadenken wanneer ei komt en wanneer je ongeveer je NOD hebt. Wie weet dat het dan wel snel lukt hoop het voor je want ik zou het niet kunnen. Ik moet gewoon weten wanneer mijn NOD is. Maar hoop dat het voor jou werkt.

Idd we moeten gewoon in 2008 allemaal zwanger zijn he.

Liefs Sharine

meiden

Ik word echt helemaal gek temp was vanmorgen weer 36,5 dus weer lager. Ik voel van alles in mijn  buik krampjes en steekjes alleen ei wil niet komen en temp stijgt niet. Ik vraag me af of ik mijn ei wel krijg deze maand. Je temp moet toch stijgen als je je ei krijgt.

Liefs Sharine

hoi meiden,

hier een berichtje van mij. ik ben weer terug in denemarken. leuke bruiloft gehad, maar echt niet te doen als je toch niet 100 % ben. we zijn om half 12 naar huis gegaan, want gisteren toch weet naar huis rijden.
jay was echt super, ringen goed aangegeven en ik denk dat we een super stoere foto van hem krijgen. hij staat voor de oude rode ford mustang, waar ze in reden, stoer en bijdehand te kijken, dus hoop dat ie mooi gelukt is, dan kunnen we die inlijsten!
ze hadden een mooi feest, lekker eten en mooie kleding!
nu vandaag even uitzakken en kijken of ik morgen wel of niet ga werken. moet echt even bijkomen.
bij mijn ouders hebben we vreselijk harde bedden en dus weinig geslaepn en last van ons rug (allebei dus ligt niet aan mij!!!!).

@sara, leuk hoor weer een echo en leuk dat je buikje begint te groeien, bij mij zat er ook ineens een buikje, ik heb het niet eens echt gemerkt, maar stond voor de spiegel en ineens zag ik het! wat schattig van je vriend dat groeten. en een super idee die babyinzameling. want een tweeling dat best duur!

@yvonne, 2,5 kilo dat groeit goed. ik had pas met 14 weken mijn eerste echo, maar 12 weken is normaal. maar duurt wel lang voor je gevoel ja! lekker dat je gewoon later kan beginnen.

@sharine en suus, om te gillen die eieren van jullie!!!!

@esther, lekker ontspannen deze maand is een goed idee, en wie weet!

@tamara, bij jou ook lles goed?

@iris, wordt je vermeoidheid al minder?

liefs dimka

Hey Sharine!!!
Wat is dat toch met onze eieren??? Hier is t ook al zo vaag!!
Heb er al de hele week last van maar temperatuur bleef gewoon..... vrijdag en zaterdag bijna geen last meer, en dan vandaag ineens temperatuur van 36,8 dus dacht mn ei gehad te hebben... alleen heb ik er vandaag weer ineens erge last van, erger dan ik deze week gehad heb... snap jij er wat van??? Je temp stijgt toch pas als je ei al geweest is? of stijgt ie dan pas als ie eraan komt ofzo?? Want heb er best last van nu?? Erg vreemd hoor.....

Hai meiden,

Ben ik weer ff, ik heb toch ff geteld wanneer mijn NOD is.... Ik was jullie verhale aan het lezen en wilde het toch wel weer even weten, dus mijn NOD id de 30e van deze maand, dus dan zal eind volgende week mijn ei ergens moeten zijn... Nou ik heb wel tegen mijn vriend gezegd dat ik deze maand alleen maar seks als ik echt zin heb en niet omdat het "moet", hahahahaha
Maar ik hoorde laatst op het programma babyboom dat het volgens de natuur al zo geregeld is dat je als vrouw meer zin hebt rond je eisprong en als ik zo terug denk aan de afgelopen maanden klopt dat ook wel.. Ik dacht altijd dat mijn ei al geweest was en had dan nog in de week erna heel veel zin, maar ik heb gewoon pas rond dag 20 mijn ei!!

Zo dat heb ik weer even mooi gezegd he?? haha dus Sharine en Suus, niet op zoek naar de eijes, maar luisteren naar je lichaam... Pfffffffff wat een wijze woorden van mij zeg! haha

@Sara, heb ik nou ff gemist dat je een tweeling in je buik hebt?? Wauw wat gaaf..... Dat wist ik echtnog niet, wat wonderlijk zeg.....

@Dimka, lekker rustig aan doen hoor, goed uitrusten, jou gezondheid gaat voor je werk....

@Yvonne, wel heerlijk dat je ff rustig kan opstaan 's ochtends hoor, is best wel een luxe... Geniet er maar van, nog ff wachten op de echo. maar het gaat vast allemaal helemaal goed komen

Nou, welterusten voor straks en tot snel...

xxx Es

hoi meiden,

he dit kan niet hoor, op pagina 2!!!!!
even omhoog.
ik heb ook weinig nieuws te vertellen, ik heb me er maar bij neergelegd dat energie krijgen voor mij nog een tijdje gaat duren en ik even moet nadenken of die ochtenden werken wel echt helpen op dit moment. ben nu thuis omdat ik bekaf was van ons reisje naar nederland. maar toen ik wel ging was ik zo duizelig en moe in de middag dat ik ons huis ook niet echt kan bij houden. en dat moet ook gebeuren! dus even aankijken, misschien morgen nogeens proberen.

hoe gaat het met jullie allemaal?

liefs dimka

Terug
Bovenaan