hoi meiden,
wauw wat een geklets zeg hier! moest echtgewoon een heel stuk bijlezen, dat is eentijd geleden.
@ corine, ik ben Dimka ben 24 jaar en zwanger van onze tweede. onze eerste zoon word in september 3. ik ben nu ruim 31 weken zwanger en als het goed is mogen we nu een meisje verwachten (maar was niet 100% zeker, dus we wachten nog maar af!)
ik woon zelf in denemarken en het meeste gaat hier hetzelfe als in nederland, maar op kleine dingen verschilt het net, dus ben alles maar aan het uitvogelen.
bij onze eerste woonde we nog in nederland dus, alles is nieuw voor ons!
leuk dat je klein leeftijdsverschil wil tussen twee kindjes, mijn vriendin heeft ook vrij weinig verschil er tussen en dat bevalt haar prima. ik wilde juist weer dat de oudste iets zelfstandiger was, dat je niet met 2 kleintjes op je heupen loopt. maar zo heeft iederen zijn verkeur!
hopelijk is het voor jullie snel raak!
@ suus, hoe gaat je kuur, al bijna af? voel je je nu ook anders?
@yvonne, hoe gaat ie meid? spannend hoor dat jullie nietweten wat het wordt. hadden wij met jay ook en is wel leuk!
@ tamara, oh ik ben zo jaloers op je dat je nog maar zo kort hoeft!!!! ik ook niet meer zo lang hoor, maar dat van jouw is toch korter! rustig aan he meid, nog 2 weken en dan kan je thuis bevallen!
@sharine, hoe is ie met jou, ondertussen al ongi? en ik geef je groot gelijk, lekker rustperiode aan houden, dan sta je straks ook lichamelijk er weer sterker voor, dus nog even de kriebel ondekken.
@esther, hoop dat je binnenkort weer komt lezen bij ons en dat het goed gaat met je!
oh volgens mij vergeet ik weer de helft!
hier na een rot nacht bekaf nu, maar moet zo nog op visite en heb al 2 keer afgezegd, dus nu toch maar heen. als ik terug kom maar evn op de bank.
ga tegenwoordig ´s middags echt slapen op de bank, want alleen dan heb ik nog energie voor Jay. die is giga dwars tegen niels, wil niks vanhem en alles van mama. dus zwaar voor iedereen.
dus dat weekje weg komt als geroepen, hopen dat alles weer wat relaxer wordt en ik ga zo genieten van het bad in het huisje!!!!!!!
liefs dimka