Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hey Iris, blij te horen dat het steeds beter met je gaat!! En wat heeeeeeeeerlijk dat je taart meeneemt, wat voor taart?? Jij bent echt de Martha Stewart van de lage landen he, jij bakt veel toch?? Heerlijk hoor.....

Hahahaha Tamara, moest wel lachen om je opmerking, versterking voor Sylvan, hij was inderdaad de enige jongen he, had ik helemaal nog niet bij stil gestaan!!
En nu is daar Ryan!!

Ik ga morgen Ryan bewonderen!! Gaan morgen bij ze op kraamvisite, ben zo benieuwd! Weet zeker dat het een mooi kindje is!

Esther is nu de enige zwangere nog he, ik vind dat daar verandering in moet komen hoor Sharine!! Wij moeten nu als een gek zwanger worden hoor!!
Wanneer is jouw nieuwe NOD? Mijnes heb ik op 24 juli gezet, houd maar weer 34 dagen aan, had ik nu ook, best lang he, pfffffff!!
Want ik ben namelijk vandaag toch nog ongesteld geworden, dus hoef ik geen kuurtje te slikken om het op te wekken! Kan maandag weer met Clomid beginnen en dan over dikke 2 week mn eitje weer!! Dus weer flink aan de klus dan!

Nou meiden fijn weekend en veel plezier met voetbal kijken allemaal!!

Dikke kus van mij!

Hallo meiden, dank je wel hoor! Ben zo blij dat de bevalling achter de rug is en wat voor heerlijk lief mooi mannetje we hier bij ons hebben. Ik schrijf ook binnenkort de bevallingsverhaal op, maar ben nu al blij als we even tijd hebben om iets te doen zonder dat er bezoek is.  Ik krijg amper de kans om een sms-je te beantwoorden! Afgelopen nacht (de 1e thuis) had Ryan veel krampjes en hebben we amper geslapen, maar nu gaat het gelukkig weer veel beter met hem. We krijgen geen genoeg van hem nu, pappa is ook zo ontzettend trots en is al een superpappa hoor! Ben ook supertorts op Raymond hoe  hij het allemaal doet en gedaan heeft tijdens de bevalling en erna.  

Nou ik zal  binnenkort echt  even bijlezen en later reageren op jullie verhalen hoor.

liefs Yvonne

Hoi meiden

Yvonne geweldig om te horen dat het goed met je gaat en dat het goed met je zoontje Ryan gaat. Geweldig hoor!!!. Geniet de eerste tijd maar lekker van je gezinnetje want kleintjes zijn zo groot.

Suus meid dus gelukkig uit jezelf ongi geworden, nou in iedergeval een zorg minder om je ongi niet te hoeven optewekken doormiddel van med. En zorg dat je deze ronde zwanger raakt. Niet alleen het nederlandse elftal moet scoren maar ook Marco moet een goed schot maken haha. Nee meid ik hoop echt dat je deze ronde echt zwanger mag raken.

Iris meid eindelijk eens weer op het forum haha werd idd wel eens tijd hihi nee hoor is maar geintje ook jij moet heerlijk van je kleine meid genieten. Maar ik ben blij dat je aan het opknappen bent.

Tamara gelukkig is je zoontje niet de enige mannetje in de groep hij heeft idd versterking gekregen. Gefeliciteerd dat je bent aangenomen en dat je nu een baan hebt hopelijk bevalt het je. In iedergeval makkelijk te combineren met kids.

Dimka ben voor jou heel blij dat je nu een slaapplaats hebt hier in Nederland, nog een paar dagen en dan vertrek je al. Alvast een hele goeie reis naar Nederland.

Esther leef je nog steeds heerlijk op de roze wolk, lekker blijven hangen daar is een mooi gevoel.

Nou hier dus ook ongi geworden vandaag, weer op dag 31 net als de vorige keer. Dus nu is mijn volgende NOD 22 juli.

Liefs Sharine

hoi meiden,

yvonne, druk he al die visite, en dan krijg je over 2 weken ook nog een kippenhok langs!!!
wat lekker dat jullie zo genieten, heerlijk hoor zo ´n klein mannentje

iris, lekker dat het steeds beter gaat ,ja je moet ook echt even bijkomen, nadat je zoveel bloed hebt verloren!

esther, heerlijk zo ´n roze wolk!

sharine en suus, jullie lopen aardig gelijk met jullie periodes, dat is wel zo gezellgi en nu allebei tegelijk zwanger hoor in de volgnede ronde!
suus, mooi datje vanzelf ongi werd, is weer een stap in de goede richting

tamara, ja jou jongen gaat volgens mij al hard, is al echt groot. ik hoop datmijn kadootje nog past

petra, alles goed, hoop dat je al snel wat beter en langer kunt slapen met je meiden!
het is 2,5 uur rijden naar yvonnetoe, is het goed als ik je rond half 10 ophaal?

hier gisteren hele rare dag. ´s avonds tess helemaal histerisch, wilde niet de borst pakken, ook geen fles. wilde alleen maar rechtop tegen ons aan. lieten we haar zakken begon ze weer te gillen
na 3 kwartier had ik er eindelijk zo ver dat ze liggend in de box nog 90 ml heeft gedronken. daarna nog de borst geprobeerd, maar begon ze weer te gillen
dus uiteindelijk half huilend in bed beland, en na 30 min viel ze eindelijk in slaap.
nou drinkt ze vandaag wel weer redelijk, maar blijft wat meer huilen. ze heeft geen verhoging, maar ik ging kijken in haar mondje, zie ik een witpuntje in haar tandvlees, ik weet niet zeker, maar het lijkt net als of er eentandje door wil komen, ze  is nog maar bijna 10 weken oud.  
jay was 4,5 maand bij zijn eerste tand en dat vond ik al snel.maar ja we wachten maar even af of het echt zo is!

liefs dimka  

Hoi hoi meiden,

Hier weer ff een verhaal van mij!
@ Dimka heb jij een kado voor Sylvan gekocht??? Wat lief jah! Heb je voor iedereen wat gekocht dan? En doet iedereen dat want dan ga ik ook nog ff flink shoppen!! Sylvan gaat echt heel hard.

@ Yvonne ik hoor het al een hele trotse moeder aan die kant! Mooi om te horen! Wordt het niet te druk dan als wij met zijn allen bij jou komen??

@ Suus wat super dat je toch nog uit jezelf ongi bent geworden zeg!! Toch nog een klein lichtpuntje, een teken dat je lichaam zijn werkt doet..... WAUWWW

@ Sharine jij ook ongi. Ik hoop dat jullie gauw positief mogen testen!

@ Esther jij ook nog lekker aan het genieten zeg!

@ Iris hmmmm lekker zo'n taart! Is het de bedoeling dat we aan een stuk door eten ofzo met al die lekkernijen van iedereen hahahhhaahhahah.

@ Petra hoe is het mij jou kleine meisjes! Komen jullie alweer wat aan elkaar toe?

Zelfs wij hebben nog niet veel tijd voor elkaar hier hoor maar dat komt omdat Sylvan niet eerder wil slapen dan 's avonds 10 uur dus we komen nog niet aan elkaar toe wat nu toch wel eens begint op te breken. Overdag slaapt meneer goed en heb ik tijd voor het huishouden enzo maar 's avonds is hij de hele tijd wakker tot 10 uur. En dat vanaf een uur of 4 met af en toe een hazeslaapje.
Vandaag met de brandweer weggeweest. Een fietstocht maar ik ben met Martin, Lysanne en Sylvan in de brandweerauto meegeweest omdat fietsten nog niet wil met Sylvan. Nou dacht dat het vandaag goed ging met Sylvan omdat hij niet zo goed tegen drukte kan deed ik hem alleen maar bij opa, oma en papa op schoot. Nou daar licht het dus niet aan! Hij kan alle indrukken die hij op doet overdag niet verwerken omdat hij op zo'n dag te weinig slaapt en daardoor is hij 's avonds te moe en kon dus niet in slaap komen. Hij was weer helemaal over de toeren! Hij wil dan aan de borst in slaap vallen maar hij kan moeilijk 3 uur aan mijn borst liggen totdat hij diep genoeg slaapt dus hij was helemaal boos en werd alleen maar bozer. Uiteindelijk heb ik hem maar tegen mij aan gelegd en heb maar over zijn hoofdje geaait totdat hij sliep...
Wat ik dus de volgende keer ga doen ik maar met de kinderwagen lopen totdat hij overdag slaapt zodat hij de dag in stukjes kan verwerken en hem van te voren maar duidelijk vertellen wat we die dag gaan doen. Misschien dat het helpt! Dat hielp bij Lysanne altijd wel en hij lijkt in veel dingen toch veel op zijn grote zus!!!!!
Nou ik heb ff mijn hart weer gelucht hahahahhahah!!!!

Veel liefs,
Tamara

tamara, ja ik heb voor iedereen iets heel kleins gekocht, wilde jullie iets geven speciaal uit denemarken. hetis maar een kleinigheidje hoor!
ik loop ook de hele dag te vertellen aan Tess wat ik of wij gaan doen. volgens mij zullen sommige mensen denken, mens wat praat je nu tegen een beby, maar maakt me niks uit. het voelt voor mij goed en dan doe ik dat!!!

mijn auto is ingepakt. ik had zoveel ,dacht past nooit, maar ik heb het nu in de auto gestopt, past het gewoon in de kofferbak
ook de airbag uit laten zetten, anders kan petra niet met me meerijden met haar 2 kids!!! moet natuurlijk 1 maxi op de voorstoel, dus daar mag geen airbag zitten.
nou dat is ook weer geregeld, waren we bijna vergeten, dus blij dat we nog naar de garage konden!!!

verder geen nieuws hier

liefs dimka

Hoi Yvonne,

Hopelijk weet je nog wie ik ben..
Ik las hier zojuist dat je bevallen bent. Ik wil je hierbij van harte feliciteren met je zoon Ryan, wat een prachtige naam. Geniet maar lekker met z'n drietjes.

Liefs Evelien

@ Dimka Wat leuk ja dat je dat gedaan hebt!

Ik weet niet of ik daar nog tijd voor heb om voor iedereen wat te kopen want ik ga vanaf volgende week weer aan het werk op de dinsdag, woensdag en donderdag! Ik heb namelijk alsnog die baan bij autodrome gekregen!!!!!! Ze belden gisteren. Zo had ik dus ineens 2 banen! Heb vandaag het   contract getekend voor een half jaar! Was wel ff schrikken hoor! Gelijk opvang proberen te regelen! Sylvan kon al de dinsdag en donderdag terecht maar ik zat dus nog met de woensdag! Maar Martin heeft een paar woensdagen vrij dus is woensdag papadag voorlopig! Heb er wel zin in aan de ene kant maar aan de andere kan zal ik Sylvan heel erg missen. En ben benieuwd hoe hij het zal vinden enz. Dubbele gevoelens dus! Waarschijnlijk mag ik heen en weer naar de creche rijden om te voeden omdat ze niet een echte kolfruimte heb want daar zit ik natuurlijk wel mee. Zit al ff te bedenken wat voor mij handig is qua kolven en anders doen we gewoon combinatie borstvoeding/flesvoeding.... Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag!
Ben dus volgende week maar 1 dag thuis omdat die vrijdag de date ook al is. Ik hoop maar dat Sylvan dan een beetje te spreken is maar goed we zien wel hoe het dan gaat. Heb wel enorm zin in de date!

Hoe gaat het met de rest van jullie? Het is rustig geweest hier want ik hoefde maar weinig bij te lezen!

Liefs,
Tamara

Terug
Bovenaan