Dit is me het dagje wel... 2 collega's.... Je raad het al..

Snap best dat je even moest spuien hoor. Ik heb zo'n schoonzus die van de lucht zwanger wordt. (en na 3 maanden naar de huisarts was geweest omdat het niet lukte bij de eerste) maar daarna 2 keer gelijk zwanger geraakt en dan ook nog zegt: Ja dit was wel een beetje te snel! Grr. De oudste 2 kan ze niet aan, heeft depressies en klaagt alles bij elkaar. Ik word er zo pissig om. Haar 3e is een maand jonger dan die van mij en belt constant hoe ik het doe. Ik heb haar in het begin gevraagd mee te doen aan moeders voor moeders maar dat deed ze niet want het was niet haar probleem dat anderen er meer moeite voor moesten doen. Heb haar toen wel even de huid volgescholden. En voor grote egoist uitgemaakt. (het is nu weer wat kalmer maar mijn vriendin zal het nooit worden)

Dus gooi het er lekker uit. Wij zijn er voor je!

Lucht je hard!! Beter dan alles op te kroppen tot het echt tot een uitbarsting komt!

De collega's die het steeds over het wedstrijdje hebben, heb ik gister ook maar even de waarheid gezegd. Zo van dat er bij mij nu een en ander is opgelost wil nog niet zeggen dat ik binnen een paar maanden zwanger ben!
Oh, oh, oh, ik schrik wel van je reactie... ja dag! Ze weten dat het bij ons moeite kost, dan komt zo'n opmerking over een wedstrijd hard aan.

Is nu wel afgelopen denk ik! :)

Kop op meiden, onze tijd komt echt nog wel! Met een net zo makkelijke bevalling als mijn buurvrouw (uurtje na het begin van de weeen voor de lift van het ziekenhuis bevallen) Nou ja... iets langer mag het van mij duren!

Liefs Daisy

@daycey ik deed er 7 uur over waarvan ik er 2 stilgestaan heb. Dat was al heel vlot. Veel sneller (behalve die 2uur) hoeft het van mij niet te gaan. Het eerste deel had ik zoiets van: Als dit alles is, is het een makkie. Het ging toch wel iets meer pijn doen ahahahahah. Maar alles bij elkaar een hele vlotte makkelijke bevalling gehad. (ook niet het gevoel gehad dat ik doodging ofzo) Zou er niet aan moeten denken dat het er binnen een uur al is. Kennis van mij had dat ook maar 4 dagen naweeen gehad en kindje bijna gelanceerd.

@ supertje, van mij mag tgen die tijd ook alles 'normaal' gaan hoor! En al doet het zeer en is het een zware bevalling, ook dat heb ik er voor over!

Maar als het een beetje vlot gaat, heb ik er geen problemen mee...
Laten we eerst maar eens zwanger worden...

Het begint nu eindelijk een beetje te vlotten voor je hopelijk. Weet je al wanneer de opzwemtest is? Of wil je het nu nog 1 rondje zo proberen? Wij hebben deze ronde pre-seed geprobeerd. Schijnt makkelijker zwemmen te zijn hahahaha. Baadt het niet, schaadt het niet. Ik verwacht er geen wonderen van, maar je weet nooit.

@supertje snap dat die schoonzus nooit je vriendin gaat worden. Beetje egoistisch is het wel om niet mee te willen doen aan moeders voor moeders... En ook nog om dat zo te zeggen dat het niet haar probleem is. Tsja.. Jammer..

@daycey goed dat je ze de waarheid ff hebt gezegd! Daar schrikken mensen altijd van en is het vaak wel klaar met vervelende stomme vragen etc..

En fijn dat ik hier kan spuien!!! Lucht altijd heeeeeel erg op!!

We beginnen trouwens weer met prikken en dus aan IUI3... Vrijdag prikken, de vrijdag daarna FM en dan waarschijnlijk zondags IUI... Spannend weer!!! We gaan ervoor.

Bedankt lieve meiden!

Liefsss!

@ supertje we moeten eigenlijk nog bellen. maar heb het onder werktijd daar gewoon te druk voor. Denk er niet aan tot je niet meer kunt bellen. Maar vanmiddag ben ik vrij, dan heb ik er alle tijd voor!
Wat is dat pre-seed dan eigenljik??

Hoorde gisteren trouwens dat mijn tegenstander in 'het wedstrijdje' ook al een jaar bezig is en volgende week de malle molen in gaat... Zo wordt het toch ineens je lotgenoot...

Meiden, suces met alle IUI en andere beslommeringen!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan