Dit is me het dagje wel... 2 collega's.... Je raad het al..

Oh gossie zo nu is het wedstrijtje voor haar ook niet zo leuk meer dus denk ik..
Meiden ik hoop echt dat we dit jaar nog heel veel geluk mogen hebben en dan eindelijk die lang verwachtte positieve test mogen hebben!
We hebben lang genoeg gewacht!

We gaan ervoor!

Liefss!

Jeetje, even een paar daagjes niet op het forum. Hihi, heb veel gemist ;) Eigenlijk maken we allemaal min of meer hetzelfde mee... Gelukig dat we zo heerlijk kunnen spuien en van elkaar af kunnen schrijven!

Hier weer begonnen met prikken voor IUI4. Maandag een follikelmeting en waarschijnlijk donderdag of vrijdag de inseminatie..... Afwachten maar weer.....

Lieve meiden, ontzettend veel succes weer! Kom op!

Liefs Anna

@daycey. pre-seed is speciaal glijmiddel dat de ph-waarde van je vagina optimaal maakt en de zwemmertjes makkelijker kunnen zwemmen. Kwam het op internet tegen. Staan uiteraard alleen maar positieve verhalen op. Die neem ik met een hele grote korrel zout overigens. Maar ik had zoiets van baadt het niet, schaadt het niet.

@star zo zie je maar dat je niet gemist kunt worden hhaahahahaha.

@Star80 Oeh spannend weerr!!! Hou me op de hoogte! Ik jaag morgen prik 1 er weer in voor IUI3... Toch weer spannend hoor.. En wat je schrijft is waar. We maken vergelijkbare dingen mee. Dat maakt het ook zo heerlijk om het hier neer te klappen en te weten dat je niet de enige bent.. En de mensen hiero begrijpen waar je het over hebt!
Meiss ik duim heeel erg hard voor je!!

@Supertje PreSeed?? Ach ik zal eens ff kijken dan .D wie weet schieten ze dan eindelijk wel door mn ei heen hahaha. Maar idd neem het maar met een grote korrel zout... :D haha!! maar je weet het nooit......

Nou ladies we gaan ervoor!!!!

Liefss

Moet nog een weekje wachten en als het niet gelukt is een spoedafspraak met de gyn. Zal waarschijnlijk moeten gaan spuiten. En dat schrijven ze pas voor als het nodig is. (logisch natuurlijk maar heb weinig zin om een loze ronde tussendoor te hebben)

@prinsesL en star 80 Heel veel succes van de week.

@daycey Heb je nog kunnen bellen?

@supertje Dus je moet misschien spuiten? Waarom is dat dan? Werken de pillen niet voldoende? Wel vervelend zeg. Ik vandaag mn eerste prik weer gehad. Ging weer moeizaam... Trillen als een rietje bah.. Maar hij zit wel!! En dat met mijn naalden angst. Daar ben ik dan wel weer trots op :D nog 8 te gaan!!

Nou succes ladies!

Krijg veel te veel bijwerkingen van de clomid. Dus de volgende optie is gonal f. Ik ben ook bang van naalden en heb met die injectie pregnyl al veel moeite. Dus zit er ook niet om te springen maar moet wat. (ik ga onderuit als ik hem zelf zet, dus meestal doet de huisarts het voor me)

Terug
Bovenaan