Dit is me het dagje wel... 2 collega's.... Je raad het al..

Heej!

Wilde zojuist een topic aan jou openen hoe het met je ging! Hoe is de FM gegaan? Gek dat het alleen rechts is, heb je het vrijdag nog nagevraagd?

Afgelopen woensdag IUI nr.4 gehad. En nu weer afwachten..... En positief blijven naruurlijk!

Veel succes, meis! De duimen draaien weer rond!

Liefs Anna

Oeh spannend Meiss!!
Mijn FM was redelijk teleurstellend... De eitjes waren te klein. Maaarrrr had links nu een van 14mm! Dus hij doet iets. En geloof rechts ook maar moet dus maandag terugkomen voor de FM en dan hoop ik woensdag de IUI. Toch wel gek hoor vorige 2 was het precies dag 12 klaar. Ach ja. Misschien komt het juist nu wel goed!
De zwangeren op mn werk zijn gelukkig weer beter. Daar ben ik blij om. Alleen 1 van hen gaat nu stagiaires voor haar karretje spannen als er een client in de poep zit. 'Ik ben zwanger dus mag dat niet.' echt zo'n onzin. Op mij hoeft ze niet te rekenen.. Haha!! Ze kreeg gister wat op haar kop omdat ze ook het rooster nog niet af had. Is ze gewoon naar huis gegaan zonder iets te zeggen. Lekker hoor.. (sorry moet ff zeiken over werk, het loopt er allemaal even in de soep de laatste weken bah..!)

Maar we gaan er weer voor ik verwacht gewoon een mooie FM morgen en een prachtige miljoenenrijke inseminatie haha!!

Ik duim ook weer voor jou natuurlijk!!!!!

We gaan ervoor meid!

Liefss

Terug
Bovenaan