Dit is me het dagje wel... 2 collega's.... Je raad het al..

Wij hebben ook een tijdje preseed gebruikt. Het maakt het klussen wel makkelijk, het glijdt zo naar binnen, hahaha! Helaas gaf dat zijn zwemmertjes geen extra zetje....de gyn zei dat het geen kwaad kan, maar niet onomstotelijk is bewezen dat de zwemmertjes beter hun weg vinden.

@prinsesl; ben weer trots op je dat de 1e prik is gezet :)

@supertje; balen dat je nu misschien moet spuiten. Is clomid zwaarder dan gonal f of menopur ( wat ik spuit) omdat je daar zoveel bijwerkingen van hebt?

@allemaal; veel succes!!!!!

Ik heb gisteren gebeld, maar vanwege nieuwe regels magalleen de man bellen. Ze hadden vele vrouwen die een afspraak maakten die evenlater door manlief weer werden afgezegd, vandaar...

Maar goed, Marco heeft vandaag gebeld en moet woensdag alweer zijn kwakje inleveren. Ben ik eigenlijk wat minder blij mee, want nu mogen we niet klussen als ik waarschijnlijk mijn ei heb... Maar goed, na al die tijd maakt een maandje extra ook niet meer uit en het is voor het goede doel!
En met een beetje geluk komt mijn ei dagje eerder of wat later!

Na woensdag kunnen we meteen een afspraak maken voor de uitslag, dus waarschijnlijk maakt Maroc die ochtend direct een afspraak. Ik krijg gewoon vrij van mijn werk, dus de dag of tijd maakt mij niet veel uit!

Verder wel een dure week volgende week! Auto voor de apk en onze nieuwe matrassen worden geleverd. Wat zullen wij vanaf woensdag heerlijk slapen, haha!

@daycey spannend weer even zeg. Maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Hoop wel dat deze goed uitvalt. En de matrassen, slapen??? Klussen met die hap bedoel je hahahahaah.

@star Clomid schijnt wel andere stoffen te hebben. Dus hoop dat het met spuiten minder is. Anders maar even doorbijten he. Wel mijn hoop met de pre-seed weer helemaal kwijt hahahaha. Nee hoor. moet zeggen dat ik het eigenlijk wel prettig spul vind. (alleen zo duur)

@Star Thanxx ik ga er weer voor. :D En mn mannetje ook natuurlijk haha!! Spuit nr. 2 ligt alweer op me te wachten. Heb vandaag trouwens nog een angst overwonnen. Hoogtevrees! Klimmuur, tokkelen, abseilen, spelcircuit op 6m hoogte en een sprong vanaf een hoge paal waar je eerst in moest klimmen en op gaan staan (dood en de dood eng) en dan er af springen en dan trekken ze je touw strak zodat je niet valt... Wauuuwieeee echt alles gedaan! Bikkel ben ik! Aanrader trouwens, was mn personeelsuitje :D

@daycey Die nieuwe matrassen gaan het worden. Het klust vast goed hahaha! We horen het snel haha :D Enne ben benieuwd naar je mannetjes spulletje!! Hopen dat het goed is!!

@supertje Vervelend dat je zo'n last hebt van bijwerkingen zeg!! Ik heb trouwens ook wel last hoor maar heb het idee dat dit meer later van de Pregnyl komt.. (verder spuit ik Fostimon. Ik hoor daar nooit iemand over maar goed tzal wel een pot nat zijn er groeien allemaal eitjes door...) Ik wou me eerst ook laten prikken maar heb les gehad in het ziekenhuis en mocht niet weg voordat ik 1 gezet had omdat gebleken is dat vrouwen er anders thuis alsnog niet mee durven startten. Ze nemen wel de tijd voor je. En voor mij werkt het goed als er iemand op me moet wachten schiet ik meer op en is de spuit sneller gezet. Ik doe het voordat mn vriend naar zn werk gaat :D Enne ik kan inmiddels heel goed prikken als hij er eenmaal in zit. En snap nu ook waarom ik prikken kut vind. De vloeistof injecteren is echt vervelend, dus ik heb daar nu zelf controle over en doe het lekker op mn eigen tempo (= langzaam) en dat scheeld errug veel!!

@allemaal Ik zeg allemaal zwanger dit jaar!!! En dan een gezond beebje in 2012!!!!!!!!!!

Nou sorry heeeeel verhaal weer...

X

Ze zullen ook zeker goed klussen! Hoewel we dat in de winkel maar niet geprobeerd hebben, haha! Daar bleef het bij liggen :p

Maar.... lekker slapen=uitgerust zijn=veel energie om te klussen. Dus indirect.... Haha!

Zeker allemaal zwanger dit jaar, ik doe mee! (Nu mijn lichaam nog...)

@PrinsesL: Hahaha, wauw... Bikkel! Dat moet goed voelen :D

@Daycey: Nieuwe matrassen doen het erg goed! Hebben ook net nieuwe en veren lekker mee ;)

@Supertje:Was niet mijn bedoeling om pre-seed de grond in te boren, hihi. Ik had er misschien te hoge verwachtingen van en wat de gyn daarna zei hielp ook niet echt mee...... Het is idd duur, maar wel een aanrader voor extra klusplezier :) Hoop dat de spuiten voor je werken en dat het allemaal meevalt....

Jaaaa, allemaal zwanger dit jaar! Dat zou echt supermooi zijn.... Mentaal doe ik ook mee, mijn lijf heeft ook nog bedenkingen..... Succes allemaal!!!!

@alle meiden: Wanneer we mentaal positief blijven moet ons lichaam toch ook eens beginnen mee te werken?!

@Star80 Hoe ver ben jij nu??? Hoe gaat ie??? Duim voor je!

Ik heb morgen de FM... Ben benieuwd hoop toch wel op 2 eitjes eigenlijk, gister al wat pijn dus??. En dan zondag de IUI, wel klote ik moet werken 's middags dus hoop dat de tijden gunstig zijn want ruilen word hem niet.
De 2 zwangere dames in kwestie zijn inmiddels ziek gemeld. De ene al een dikke week en de andere sinds maandag.. Dus team baalde flink, dat betekend overwerken voor ons.

Trouwenss ik heb het idee dat maar 1 eierstok bij mij werkt. Ik heb in beide IUI's alleen maar eitjes rechts gehad. En ook deze keer voel ik het rechts. Misschien werkt links wel niet???????

Terug
Bovenaan