Hier nog een dame die al doorslaapt. De laatste 2 nachten in ieder geval, hopelijk blijft dat zo. Ze krijgt om 23.00 uur de laatste voeding, daarna in haar bedje, even pa of ma erbij om haar in slaap te krijg met haar speentje (meestal +/- 15 minuten) en dan slaapt ze! Dat is dan meestal rond 23.45 uur tot 7.45 uur....luxe!!
Ik ben benieuwd hoe lang dit zo blijft. Daarvoor sliep ze meestal pas rond 1.00 uur.
Ze drinkt ook helemaal niet lang, dus ik vind het niet erg als ze voor een voeding komt. De ochtend voeding moet ze altijd even bijtanken, dan is het een kleine 10 minuten per borst. Overdag meestal maar zo'n 6 minuten aan de ene borst en dan de andere een paar slokken dus maar een paar minuutjes.
Ondanks dat is ze tot 2 weken geleden ruim 200 gram per week gegroeid. Morgen ga ik weer even wegen, ik weet het van de laatste 2 weken niet, maar heb er wel een goed gevoel bij.
Overdag komt ze meestal om de 3 uur, maar vandaag om de 4 uur. Meestal zit ik op 6 voedingen per dag, soms op 5. Ik denk dat ze eigenlijk wel naar 5 kan en dat we er langzaam naar toe gaan. Vorige week zat ik nog wel eens op 7, maar dat heb ik al lang niet meer gehad. Ideale dame dus!!
Mmh mv Yinthe (17-02-2009)