Doorslapen!

gelukkig mamat.. ik ben niet de enige met een mannetje wat nog graag een nachtvoeding heeft!

Swen is echt een avondsmens. want slapen is dan geen favoriet. gisteren ben ik met hem naar bed gegaan om 9 uur, maar hij heeft liggen sabbelen ed. tot half 11.

Hi! Jongens schijnen sowieso meer nachtvoedingen nodig te hebben hoor, dus ik denk niet dat kunstvoeding gaat helpen. Hier slaapt mevrouw nog steeds keurig elke nacht van 23.00-6.00/7.00 uur. We hebben het gisteren vervroegd naar 22.30 uur, hopelijk gaat ze dat ook volhouden!
De rest van de avond is ze overigens wakker dus eerder naar bed of zo zit er niet in.
Het is echt een avondmensje, overdag slaapt ze voornamelijk 's ochtends, 's middags ook amper. Het ritme zal vanzelf wel wat verschuiven hoop ik!

Hoi,
Afgelopen weekend een supernacht gehad. Cas sliep van 22.00 tot 3.00 uur en daarna van 3.30 tot 7.45 uur!! Wij hebben dus met een korte onderbreking ruim 9 uur geslapen!

het lastige van Cas is dat ie vaak al heel vroeg aan de nacht begint. ALs hij om 5 uur een voeding heeft gehad slaapt ie makkelijk door tot 10 uur s avonds. En na de voeding van 10 uur slaapt ie dan ook nog wel redelijk, maar na de nachtvoeding heeft ie dan geen zin meer en wordt ie elk halve uur wakker.

hallo allemaal!

ik weet niet wat me overkomt! ik kan snachts voortaan doorslapen!heerlijk!
ben vrijdag naar het cb geweest en daar adviseerde ze me om voortaan op uur en tijd te voeden. Ik was inmiddels de bv aan het afbouwen en geef alleen nog de laatste en de eerste bv. Om de 4 uur laten eten als ze langer slaapt gewoon wakker maken anders denkt ze dat ze al een nacht heeft gemaakt. Nou we hebben dat dus gedaan en ze slaapt van 2200 laatste voeding tot 6 uur (vanmorgen moest ik haar zelfs wakker maken)
overdag is het niet altijd even makkelijk want soms heeft ze al wel eerder honger als die 4 uur maar dan even doorzetten en dat wordt ook steeds beter!
kortom een aanrader voor iedereen!

groetjes polly (ze is trouwens van 25-2)

Als wij Tyson de 7 uur fles geven en daarna in bed leggen , horen we hem niet meer... dan moeten we hem om 11 uur wakker maken om de fles te geven en dan slaapt hij door tot de volgende morgen 7 uur..   vaak moeten we hem dan ook wakker maken.. ideaal...

Terug
Bovenaan