Doorslapen!

Hoi,

Ik sluit me aan bij Leonie, wij voeden ook op de klok. Pepijn en Hugo krijgen rond 23:30 uur de laatste fles en dan komen ze weer rond 05:00 uur - 06:00 uur. Als ze tussentijds wakker worden proberen we het te rekken met een speentje.

Groetjes, Floor

Rekken met een speentje lukt hier niet echt. Als Cas wil drinken dan wil ie drinken .... en wel NU!!!! Het is al een drama als hij een keer een flesje krijgt. Dan moet ie 10 minuutjes wachten tot het flesje klaar is. Dan moet ie echt op de arm worden genomen met het speentje in zijn mond (spuugt ie voortdurend uit)

Het verschilt ook hoe laat hij komt. Meestal heeft hij er in de nacht een uur of 4 tussen zitten. Heel af en toe iets langer. Maar hij gaat na de voeding meestal wel meteen weer slapen. Het is dus een onderbreking van iets meer dan een half uur.

Ik kan helaas niet in bed voeden. Dan lig ik vreselijk onhandig omdat ik zowel zijn hoofd als mijn borst vast moet blijven houden. Ik heb dus een makkelijke stoel in de babykamer staan. En hij moet ook nog altijd verschoont worden (poepluiers).

Alleen mijn man slaat af en toe een voeding over in de nacht. Dan heeft ie bij de ochtendvoeding zoiets van... He heeft ie doorgeslapen? Niet dus.

haha mamat... ik heb net zo'n driftkikker thuis!
als ik wacht met voeden tot hij begitn te huilen, dan is het hek van de dam. hij hapt moeilijker en drinkt erg driftig (al schuddend met zijn hoofd.. au!)
zodra Swen dus ligt te smakken zorg ik dat ik hem bij me in bed leg.

ach ik klaag niet hoor.. hij gaat tussen half 11 en 11 uur  slapen en tegenwoordig slaapt hij 4 uur en soms zelfs 5 uur achter elkaar.

en dat dritige.. dat heeft hij duidelijk van papa en mama. want als bij ons alletwee iets niet lukt, kunnen we behoorlijk driftig zijn!
heerlijk temperament heeft ons mannetje!

groetjes!

Zo herkenbaar Carina. Cas doet dat precies zo! En als het niet snel genoeg toeschiet is het gillen. Hij kan dan ook echt boos kijken. Gezicht in een frons, mondhoeken naar beneden en een pruillipje.

whaaaa. ja dat doet Swen ook.. of hij gaat heel hard krijsen met de tepel gewoon al in zijn mond!
en maar niet door hebben dat ie gewoon al kan happen!
(de slimmerd... dat heeft ie vast van zijn papa!)

Thomas heeft vannacht voor het eerst echt doorgeslapen (morgen issie 5 weken), maar dan ook echt lang, zijn laatste fles was om 9 uur en ik werd om 6 uur vanmorgen wakker en meneer lag nog heerlijk te ronken. We hebben m maar om half 7 wakker gemaakt...hahahaha.

Normaal kreeg ie tussen 10-11 zijn laatste fles en kwam dan tussen 1-2 en 6-7.
Vanaf week 3 kwam ie maar 1x snachts nog tussen 3-4.
En sinds maandag kwam ie ineens tussen 5-half 6 en sinds  vannacht sliep ie dus door.

We zijn benieuwd of dit zo aanhoudt!
Zijn zus sliep helemaal door iedere nacht met 6 weken.

Ik zou het wel fijn vinden, alhoewel ik het al wel gewend was 1x snachts voeden. Maar dat we kunnen doorslapen is toch wel heeeeel fijn..

Ps: ik geef flesvoeding.

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan