Dreumes 23 maanden (bijna 2) praat niet en begrijpt bijna niks

Hier intussen 2j3m en nog steeds niet veel gewijzigd. Nko heeft zijn gehoor getest en deze was goed. Hij praat niet en geeft enkel zaken aan door te "euhmen". Volgende week hebben we een eerste afspraak bij de logo op te bekijken of we hem niet kunnen ondersteunen. Hoe gaat het bij jullie? 
 
Hay. Mijn zoontje is net 23 maanden en zegt enkel mamie, nee, soms auto, soms bal. Zingt wel hele dag door. Begrijpt enkele dingen, maar nog niet wat het moet zijn. Reageert niet altijd op zijn naam. En als hij rv ziet en hij het echt interessant vind, dan gaat hij zooo hard springen, zoo veel dat hij ervan gaat zweten. Ik maak me soms ook zorgen. Ging stappen op 15 maanden. Ik denk dat hij toch autisme heeft. 
 
Hi mag ik vragen hoe het bij jullie gaat.
mijn zoontje wordt deze week 2 jaar.
hij heeft rond ze eerste wel gezwaaid / en zei wat woordjes maar daarna is hij gaan lopen en lijkt alles gestopt. Ook reageert hij extreem enthousiast (is al iets minder geworden) op dingen die hij echt leuk vind. Hij fladdert meer met zijn armen of doet ze mondje open. 
inmiddels ben ik wel het traject van zh in gegaan omdat ik een neefje heb met ass en dus extra allert ben. 
gehoortest was goed, zh bezoek was toch wel moeilijk ze zien wel trekjes van autisme maar hij is ook nog wel erg jong. Bloedtest de eerste uitslagen zijn goed. 
de afgelopen weken waren een rollercoaster voor ons. Want sommige dingen pakt hij onwijs goed op , ook gaat hij steeds meer oogcontact
maken. Maar het praten blijft uit. Ik merk dat ik het onwijs lastig vind omdat hij deze week 24 maanden wordt en er ook kids zijn die pas bij 2,5 of 3 jaar praten. Direct een stempel erop drukke daarmee heb ik behoorlijk moeite omdat ik vind dat een kind zich ook moet kunnen ontwikkelen. En natuurlijk heb ik me al ingeschreven bij logopedie en ben ik ook naar andere opties aan het kijken omdat als hij het nodig heeft we hem het liefste zoveel mogelijk ondersteunen. Maar vroeg me af omdat je dit een paar maanden geleden heb geplaats of er bij jullie verandering is gekomen? 
 
Terug
Bovenaan