Duur intake gesprek en ivf behandeling,ervaringen?

Wij zijn in Genk in benadeling.  Jullie? Wij hadden ook naar Maastricht kunnen gaan. Qua afstand maakt het niet zoveel uit maar omdat je toch vaak hoort dat ze in buitenland meer mogen/kunnen hebben we hier voor gekozen. Maar goed want anders hadden we waarschijnlijk niet gezien dat er iets niet goed was met mijn baarmoeder.  
Ja dan kun je je daar al een beetje op instellen. Dan hebben jullie wel de tijd voor alle voorbereidingen en dan in januari van start. 
Leuk om elkaar op de hoogte te houden. Het is idd niet niks. Het gesprek was bij ons heel fijn. Hoef je je geen zorgen om te maken. Ze vragen jullie situatie, leggen uit hoe alles in zn werk gaat en wij moesten meteen allebei bloed laten prikken. 

Wij ook!haha. Dus wss zal het allemaal op dezelfe manier ongeveer verlopen als bij jou. Mag ik vragen wat er scheelde met jou baarmoeder? Ik heb nog voor de zomervakantie een hsg onderzoek gedaan bij de gyne, en daaruit bleek dat men baarmoedermond zo goed als dicht was( benauwd) waardoor er ook geen zaadcellen doorheen konden. Ze hebben het ter plekke dan behandeld. 

ja klopt, en januarie is nu ook niet meer heel ver weg dus spannend! We hebben wel het gesprek niet in in het ziekenhuis zelf, maar bij de dokter in zen praktijk. Omdat de wachttijden tot janurie waren. 
Ah super, verloopt dus allemaal wel redelijk goed. En moet jij je ergens op voorbereiden voor de behandeling? Iets van medicatie innemen of dergelijke? Nog eens heeel veel succes toegewenst en hopen dat het mss van de eerste keer al raak is! Weet je mss wat de slaagkansen zijn van zo een behandeling bij de eerste ronde? 

Oh wat leuk! Mss komen we elkaar tegen zonder dat we het weten hihi.  
De vorm van mijn baarmoeder was niet goed. Dit is nu veranderd door dr campo. Zou innesteling moeilijk maken.
Oh fijn dat het meteen kon. Dan is dat al in orde. Kan zijn dat je toch een hysteroscopie krijgt. Heb hsg in januari gehad. Was wel goed. 
Klopt, januari is het zo. Dan heb je nu nog alle gesprekken e.d. Is het zo druk nu dan. Fijn dat het toch mogelijk was dan. Welke arts hebben jullie als ik vragen mag?
Nee geen voorbereidingen. Nam al foliumzuur en dat is het. Nog geen menstruatie, hoop dat t morgen toch wel gaat beginnen (raar he hihi) 
Dank je! Dat hoop ik ook!! 25-30% geloof ik dat de arts zei. 

Ik zal het even laten weten als we ernaar toe gaan dan ahah. Wij hebben dokter Beiens, als ik het goed schrijf of hoorde aan de telefoon haha. Zijn praktijk is in Diepenbeek. En donderdag staat de afspraak vast, spannendd.
Foliumzuur neem ik ook al een tijdje, al moet ik zeggen dat ik laatste tijd helemaal niet meer goed inneem. 
En is je menstruatie al op gang gekomen? Beginnen ze er dan aan als ze gedaan zijn?
En de slaagkansen zijn wel redelijk goed. Fingers crossed!

Hihi dat is goed ;-) Die arts ken ik nog niet. Ben benieuwd donderdag. Bijna is het zover!
Daar kun je dalijk weer dagelijks mee beginnen maar dat zal de arts ook wel benoemen. Heb al heel wat potjes op ...
Ja  het is vandaag een beetje begonnen. Ga morgenvroeg bellen. Dan zal ik woensdag/donderdag voor echo moeten denk ik.. zie ik wel tegenop zo tijdens menstruatie. Eindelijk mogen we dan beginnen....
Ja he. Laten we het hopen...!

Vanmorgen gebeld. Ging bijna mis. Kreeg een afspraak voor echo donderdag 9.15u. Had er geen goed gevoel bij en voor mijn man wad dat lastig met werk dus teruggebeld.
Ging het nakijken en toen werd ik doorverbonden met consulent. Was idd fout. Was een echo bij arts gepland ipv echo voor opstart behandeling. Ze heeft mijn dossier nagekeken en nu moet ik morgen om 7.45u voor echo, bloed prikken en medicatie ophalen.
Zo spannend, het gaat nu echt beginnen....

Oh wow ! Dus ze waren eigenlijk bijna je afspraak aan het verzetten zeg maar? Goed van je dat je hebt terug gebeld! Misschien een domme vraag, maar moeten jullie morgen dan ook het zaad meenemen van je man? 
Het word nu indd werkelijkheid, wat spannend! Maar vol goede moed beginnen en misschien is dit jou ronde wel. 
Superrr veel succes morgen en je gaat dat goed doen! En laat zeker iets weten hoe het ging !!

Dank je. Ze hadden een verkeerde afspraak gemaakt.
Echo was goed. Geen cyctes, bms 6,2 (Geen idee of dat goed is) Ombelet deed de echo. Het was wel super druk. Hele wachtkamer zat vol. Je bent met meerdere op zelfde tijdstip dus moest vragen wie voor mij was. Toch beetje gek. 
Daarna kreeg ik formulieren om beide weer bloed te laten prikken. Ook formulier om medicijnen op te halen. Vanavond start ik met puregon als ze me niet bellen nav bloeduitslag. Maandag terug voor 8uur voor echo. Heel spannend!
Nee mijn man pas op de dag van de punctie. 
Voor jullie is het ook bijna zo ver. Moet je dan altijd bij deze arts of daarna gewoon in zol?

Terug
Bovenaan